1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Rijbewijs] Rijlessen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 15 okt 2010.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pfoee, zou het niet weten :9 Was een soort industrieterrein aan het water met allemaal loodsen enzo. Ik concentreer me (nog) niet echt op waar ik heen ga tijdens het rijden xD
     
  2. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Haha, I know! Maar het was zeg maar niet zo makkelijk te zien, omdat er geen tegenlichtende auto's waren en omdat er een auto op de rechterrijbaan stilstond.... Ah whatever, hier kan ik me niet uitpraten xD
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb denk ik een probleem. Ik ben nu echt mijn id-kaart kwijt. Vandaag kamer opgeruimd en kwam niet te voorschijn. Alleen ik heb dinsdag theorie examen, maar zonder id-kaart kan dat natuurlijk niet? :mad: Godver, dat ik dat nu pas besef.

    Nu 22 lessen gehad, morgen 2 uur lang alle bijzondere verrichtingen doen. Laatste les ging niet zo goed, hopelijk gaat het morgen beter.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb je geen paspoort?
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vanmiddag naar gemeente huis gaan, en met spoed aanvragen.
     
  6. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn bus, vrachtwagen, motor en aanhanger rijbewijs gehaald. Koste mij nog geen 750 euro..... Lang leven Aruba :p
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Geen paspoort, en spoed kon ook niet. En toen vond ik hem gewoon weer. :D Net examen gedaan en gehaald, 3 fout in gevaarherkenning en 3 fout in de theorievragen. Die is binnen.
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee want als je je legitimatie kwijt bent moet je aangifte doen bij de politie. Anders wil de gemeente je idd geen nieuwe verkopen ;)

    wel beter dat je hem nog gevonden hebt:p scheelt weer wat gezeik!
     
  9. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Omg, iemand, zeg dat morgen al het ijs weer weg is, want ik heb dan rijles D:
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik weet niet wat voor rij instructeur jij hebt, maar de mijne zou expres naar een parkeerplaats rijden om me de basis slippen te leren. 'Helaas' moet ik dat nu zelf doen omdat ik mijn rijbewijs al een tijdje heb. Ik heb al aardig wat zijwaardse meters over de parkeerplaatsen hier in de buurt gemaakt. }:]
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen, maar wat nu? Kan ik gewoon morgenochtend naar het gemeentehuis en een rijbewijs aanvragen? Moet ik niet iets van een bewijs o.i.d. hebben?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Dude heb je dat niet gehad?!?!?!

    OMG JE BENT GENAAAAID!

    Waarschijnlijk heeft je rijschool het doorgegeven via CBS. Morgen er heen en dan sta je in het systeem. Gefeliciteerd btw!!
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaat tegenwoordig automatisch. elke avond sturen ze naar het gemeentehuis wie er geslaagd zijn.
    Je kan dus morgen gewoon je rijbewijs ophalen.
    Zat zelf toen ik 'm gehaald had ook ff van wacht is ff.. heb ik geen papieren nodig, maar gelukkig had ik het gevraagd(Tip voor de volgende keer wimpie)

    GRATZ trouwens eindelijk!!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt! Morgenvroeg naar het gemeentehuis. :cool:
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Systeem is vrij snel, stond 2 uur later al in het systeem en kon mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag btw de laatste rekening van rijschool gehad, not so nice :+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Congrats, Willem!
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze sturen het aan het 's nachts digitaal door.
    Had het nog gevraagd omdat ik ook graag diezelfde dag nog m'n rijbewijs aan wou vragen alleen toen zeiden ze dus dat dat onmogelijk was omdat het 's nachts wordt doorgestuurd en dus pas de volgende dag mogelijk is om aan te vragen.
    Neem aan dat dat landelijk is.
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou inderdaad logisch zijn. Ik weet ook niet hoe het systeem precies werkt maar in mijn geval had ik 's ochtends om 8 uur praktijkexamen en om 11 uur heb ik mijn rijbewijs aangevraagd. Weekje later kon ik het ophalen.
     
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Gratz Willem`

    &

    rijinstructeur: "we gaan hier rechtsaf.... nee... das links"
     
  20. Remco

    Remco Guest

    WILLEM!!!
     

Deel Deze Pagina