1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ligt eraan, abonnement heeft garantie zolang je abonnement loopt. Maar dan wel fabrieks defecten. Verder als het een prepaid toestel is moet dat aangegeven staan op de bon.

    HTC Desire HD bij Belcompany besteld! Volgende week hopelijk binnen!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  2. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag een iphone 4. Nu wilde ik een msn app downloaden dat is ook gelukt. Ik heb een gmail account als msn op mijn PC maar hij doet het niet op ebuddy of een andere msn app. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met wat voor abbo? :)

    Ik zat zelf naar deze te kijken. Nu als voordeel 1 jaar 14,95 per maand. Daarna 29,95. Maar, dat is toch gewoon inclusief internet? Of moet je dat er bij gaan rekenen? Dus internet erbij is nu 12 maanden voor €5,- dus dan krijg je een maand bedrag van 20,- per maand. En dan na het eerste jaar wordt het internet €10,- en de abbo kosten 29,95. Dan betaal je toch 40 eu het tweede jaar per maand, of zie ik dat verkeerd?

    Oja, Vodafone schijnt kut internet te hebben, als je over het data limiet zit per maand betaal je steeds extra voor elke 10 MB oid.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op elke artikel verkocht binnen de EU heb je RECHT op 2 jaar garantie.
    Dat staat Zwart op wit in de EU wetgeving.
     
  5. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt. Alleen sta je niet erg sterk in je schoenen als ze claimen dat het defect door jezelf is veroorzaakt en niet door een productiefout.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Oorzaak nummer 1 is Waterschade :mad:

    De winkel trekt de gsm open en kijken of de vochtstickers verkleurd zijn.
    Vaak zitten die dingen op de idiootste plekken zoals bij de connector of in de 3,5mm koptelefoon aansluiting.
    In ons vochtige klimaat is het normaal dat de vochtstickers verkleuren !
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar zoals hier al eerder werd vermeld, met een prepaid nemen ze je minder serieus dan met een abonnement :+ Dus in Theorie is het 2 jaar! In praktijk is het vaak maar 1 keer laten vallen :+


    Eh vodafone, eerste maand 22,50 en erna 34,50. Zit onbeperkt bij in en zoveel minuten/smsen. Toestel verder gratis! Telfort geen ervaring mee maar wat ik hoor is verbinding nogal slecht in dit gedeelte van het land...
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zat Telfort niet gewoon op het KPN netwerk?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja. Maar in de Randstad heb ik daar geen last van denk, van wat ik hoor is het een prima verbinding.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, zie op TNT post dat m'n Desire HD op de 26ste al binnen is gekomen, maar ik zie hier niks... De handtekening was van m'n ma, dus die houdt hem waarschijnlijk achter. Misschien omdat ik vorige week en deze maandag proefwerkweek had...:emo:
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Beat :emo:
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel Company belde net! Ze hebben mijn HTC Desire HD binnen! Ik kan hem alleen niet ophalen, zo verjaardag :F: Wachten tot morgen dan maar...lekker vroeg er heen :9
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar wat voor bestand typ moet ik mijn films overzetten wil ik films op mijn Desire HD kijken?
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Waarschijnlijk mp4 xvid/divx.
    Goede converter is trouwens SUPER.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je niet beter vragen welke mediaplayer app je moet hebben?

    Bijv. RockPlayerBase (Compatible with a plethora of video formats, including MKV, AVI and DivX)
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Beide: Bedankt! Ik zal komende dagen nog wel meer zinloze vragen stellen :+ Mijn eerste telefoon waarbij de functie ook van pas komt om er iets op te kijken, en te spelen! Heb Angry Birds en een Snes emulator! Verder vraag ik me af hoe ik mijn telefoon zo energie zuinig maak :+
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wi-Fi uitschakelen als je het niet gebruikt, er is een app die Wi-Fi uitschakelt elke keer als je je mobiel vergrendelt.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Helderheid van het scherm lager zetten, data connectie (WiFi / GPRS / 3G) uitzetten als je het niet gebruikt, taskkiller gebruiken voor programma's die onnodig in de achtergrond draaien.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Taskkiller werkt bij androidtelefoons contraproductief. Android killt uit zichzelf onnodige apps en een taskkiller zorgt vaak voor problemen en meer energieverbruik.
     
  20. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Absoluut! Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die eigenwijs taskkillers blijven installeren terwijl dat al lang duidelijk is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina