1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier :)

    www.kontrolfreek.com
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je moet alleen wel een beetje opletten met het erop zetten en het eraf halen van het opzetstukje want anders kun je je controller wel een beetje beschadigen.
     
  3. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ! :thumbs:
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ook de speedfreek besteld, ben benieuwd
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Morgen beginnen met het bouwen van een handige constructie voor m'n stuurtje. Ik heb die kist even overwogen, maar ik vind dat toch teveel ruimte innemen. Het wordt waarschijnlijk gewoon een metalen frame :)
     
  6. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    online is deze game echt de hel. Je kan toch geen fatsoenlijke race rijden, iedereen ramt elkaar voortdurend van de weg. Echt idioot! Lang leve de singleplayer!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik speel ook alleen met bekenden om dat probleem te voorkomen.
    Vind de multiplayer zowiezo erg beperkt.
     
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    tja je hebt er altijd van die idioten bij die jou ene braketest geven zodat je er vol op knalt en een penalty krijgt of mensen die je er bewust afbeuken.

    Maar toch heb ik ook genoeg eerlijke races gehad, dan is t echt vet!
     
  9. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds lange tijd dit weekend wederom opgepakt.

    Ik blijf het een heerlijke racer vinden, echt verslavend om toch elke keer je tijd met een tiende te verbeteren. AI blijft me echter wel steeds verbazen.

    Spa was, uiteraard, nat en iedereen begon op intermediates. Ben als 10 gestart en terwijl iedereen naar binnen ging ben ik door blijven rijden op mijn inters. Lag toen tweede achter Webber, maar tot mijn grote verbazing ging deze voor een tweede maal naar binnen: Overwinning binnen\o/

    Na deze overwinning, pole gepakt in Signapore met 4 tiende op nummer twee: 1:46,laag. Tijdens de race een tempo van 1:47,hoog kunnen aanhouden. Ik ging als nummer 1 als eerste naar de Prime banden. Na de pitstops lag ik vierde en op het einde had ik een achterstand van 20 sec op Hamilton. Omgerekend hebben de drie voor mij 2,5 seconden per ronde sneller gereden. Ze zaten dus op een 1:45, laag.

    En zo zijn er nog talloze andere voorbeelden te noemen van de AI die op zijn zachts gezegd twijfelachtig is. Kan me een race herinneren dat Vettel in de tweede ronde drie seconden sneller was dan zijn pole tijd en dat Trulli de snelste ronde reed toen deze vierde lag :lol:.

    Zoals ik al zei, ondanks dit alles zit het rijden echt mooi en verslavend in elkaar.
     
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je hier +/- 50 euro voor betalen?
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd niet.

    Als je alles opteld blijft een een halve racer voor mijn gevoel. Racen zit goed in elkaar alleen AI is drama. Als ik het spel een punt zou moeten geven kom je uit op een 6.
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    A.I. vind ik juist goed
    sommige correurs zijn agressief andere spelen op safe en maken soms kleine en grote fouten
    wat wil je nog meer ..??
     
  13. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Een racer waar de details wel kloppen.

    De AI in F1 2010 is een beetje te vergelijken als je een FIFA/PES speelt en v/d Sar wordt topscorer bij Man Utd..
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat vind ik wel heel extreem. :F:

    Net ook voor lange tijd een race gereden. Eerste helft constant in gevecht met Vettel, later met Rosberg.

    Heb zelden zo'n zweet tussen de bilnaat gehad. :+

    Wat ik een enorm pluspunt vind van de laatste patch is dat er een stuk minder vlaggen worden uitgedeeld. :thumbs:

    Voor degene die het nog niet wisten. Als je geen pitinstelling hebt gedaan, dus nog standaard, dan kun je dat met (Y) tijdens de race oplossen. :thumbs:
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En zou jij deze game voor +/- 50 euro kopen?
     
  16. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de A.I. wel iets verbeterd sinds de patch alleen zijn ze in sommige bochten nog extreem langzaam. :p

    Kreeg toenstraks een penalty omdat ik Hamilton heel ietjes aantik van 20 seconde, vervolgens druk ik hem de muur in en hij verliest een band en ik krijg geen penalty. :emo:
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    De AI is wat mij betreft prima, alleen een beetje inconsistent. Tuurlijk ben ik op sommige circuits beter als op andere, maar op het ene circuit word ik netjes 8e (in een Toro Rosso), op het andere bungel ik kansloos op een 24e plaats rond en kom ik seconden tekort.. (Legend, tire/fuel sim aan, TC medium.)

    Verder is het spel gewoon geniaal. Zweethandjes, vloeken, en keihard werken om een plekje hogerop te komen! Zalig. Of deze game 50 euro waard is natuurlijk een beetje subjectief. Ben jij gek op racers? Blind kopen. Meteen! Zo niet? Tsjah, vis hem dan een keer uit de aanbiedingenbak.
     
  18. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tot nu toe echt een heerlijke race game... vooral op de circuits Monaco , Valencia , Singapore... 1 klein foutje of te vroeg op het gas en je kan alweer gaan pitten dit drijft je echt tot het uiterste. ieder rondje probeer je weer een tiende van je tijd af te halen, of weer iets dichter bij je voorganger te komen...

    Het grote hekelpunt wat ik vind is dat er geen uitvallers zijn... Niemand wat zijn motor opblaast of eraf vliegt en niet meer terug komt (of je moet het zelf al doen) en vooral op circuits als Monaco Valencia en Singapore vindt ik dit zeer onwaarschijnlijk..

    Maar al met al speel ik het gemiddeld 2/3u per dag meestal 2 race's van 25/30 rondjes..
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het enige circuit waar de AI soms foutjes maakt is in Circuit de Catalunya, maar dan spinnen ze alleen op de weg, nooit komen ze tegen een vangrail aan ofzo, of krijgen ze schade.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb er 60 voor betaald, zoals bijna al mijn 20 360 games. ;)
     

Deel Deze Pagina