1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, had laatst nog gezegd dat ik bij Wyba speelde, en dan als je die uitslagen ziet en dan nog niet snappen _O_

    Ja inderdaad, heb er ook eigenlijk wel zin in. Gaan denk ik veel fouten komen maargoed. ( P's, geen foutjes zeg maar )
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik onthoud niet waar jij speelt. Ik wou je eerst nog vragen waarom er uitslagen bij de wedstrijden stonden, als ze nog niet gespeeld waren (dacht ik >.>). Je zet me voorschut :mad:.
     
  3. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde vorige week tegen een team die nog steeds man to man speelde, niet erg verbazend hebben we het met 102 - 0 gewonnen ofzo, dan is er nog weinig lol aan..

    Naja, over een uur moet ik weer weg voor volgende wedstrijd, hopen dat deze een beetje van niveau zijn. :)
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag m'n eerste training gehad in Meppel bij de U20 daar.
    Team was erg aardig, leuke mensen. Niveau was iets lager dan ik had verwacht.
    Trainer laat veel sprinten, en laat veel wedstrijdjes spelen.

    Op het laatst met 4 vs 4 speelden we tot de 7.
    Eerste potje had ik 5 van de 7 scores en het tweede potje 6 of 7 van de 7.....
    Dat is dan wel jammer opzich, maar het was verder wel nice.
     
  5. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    College basketball is weer begonnen op ESPN. :D

    Jayhawks!
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff, ik heb al een tijdje niet meer NBA gevolgd. Ik hoop dat ik niet veel belangrijks/dopes heb gemist, maar vast wel. Ik heb me de coach (soort van) afgesproken dat ik eerder naar training kom om te oefenen. Ik vind hetzelf wel erg fijn, want buiten oefenen gaat niet meer zo met dit kut weer...
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De 3 vetste dunks zo'n beetje in de geschiedenis van de NBA....meer niet.
    Serieus, Blake Griffin vs. NY Knicks.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft NBA ze in één filmpje staan op YT/NBA.com of...?
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nja, ze hebben een compilation gemaakt maar die is slecht.
    Je kan beter de samenvatting van die wedstrijd kijken.

    Oh check:

     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De derde dunk is echt sweet. Vooral hoe hij doet als hij weer terug op de grond is ^^. De vierde is ook awesome. Die twee vond ik wel de beste van 't filmpje.
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb morgen ( Zondag ) een best goede wedstrijd, niet echt belangrijk maar is zeg maar tegen de rivaal van Wyba ; Wildcats. Heb vandaag een best zware training gehad, veel partijtjes en veel gerend. Heb veel tips gekregen van mensen hoe ik het beste kan gaan spelen. Motivatie is gewoon gigantisch voor de wedstrijd en ik kan niet wachten, gaat mijn wedstrijd worden.

    Ben ook al de heletijd filmpjes aan het kijken van NBA etc, gewoon voor het gevoel. Heb vorige week geen wedstrijd gespeeld, best jammer ookal hadden we die met 20 punten verloren.

    Ga alles geven, weet ik wel.

    Ik laat het jullie nog wel horen.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    4de?:+
     
  13. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 14 dec naar miami. Nu wil ik natuurlijk een Heat wedstrijd meepakken. Weet iemand waar ik kaartjes kan kopen/bestellen? Of kan ik dat daar zelf nog kopen?
     
  14. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Harde shit, zeker doen! Je kunt alvast op Ebay een kaartje scoren, misschien zelfs wel via NBA.com? Ik ben in ieder geval in februari naar de All Star Game geweest, so geilll!
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Und?

    Wat mij trouwens echt opvalt, is dat ze bij NBA(/Amerikaanse sportkanalen) veel enthousiaster presenteren/praten. Bij Nederland is het altijd zo zakelijk oid, maar bij de NBA spat het enthousiasme er gewoon vanaf. Zo krijg je iemand echt hyped _O_.
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wedstrijd was echt een van de beste wedstrijden van het jaar. We begonnen matig. Veel gemiste punten ( hierbij denk je aan onder de basket gewoon de bal missen ). Uiteindelijk waren we in de match gekomen, konden elkaar goed vinden en de acties gingen beter en beter. We kwamen voor, toen stond het 14-13 voor ons, sindsdien hebben we alleen maar voor gestaan.

    Wildcats ( tegenstanders ) is de rivaal van Wyba, als je zo'n wedstrijd speelt dan moet je gewoon winnen. Aangezien zij met 5 man waren gekomen en 1 ervan geblesseerd raken hadden we zo gespeeld dat 1 iemand 5 fouten had gekregen, gevolg : 5 van Wyba tegen 4 van Wildcats. Lange aanvallen spelen, veel overpasen etc etc.

    Zij verdedigde Zone ( Dno of mensen kennen wat het is ? 2 laag 2 hoog en 1 midden. Blijven staan in defence en niet op de bal gaan, gewoon de bucket dichthouden. slide's maken als de bal word gepaasd ). Was vrij moeilijk om door heen te komen, ook al speelden ze met 4 man. 2 mensen bij ons in het team hadden 4 fouten ( 9 man totaal ) en 1 had er 5 dus die moest eruit. Toch nog 57-44 kunnen winnen.

    Had zelf denk ik een stuk of 14/16 punten. Ging nog best redelijk alleen mistte alsnog te veel, gister wat op getrained (simpele oefeningen onder het bord ) Volgende wedstrijd wat meer op letten die tevens volgende week zaterdag is. In Elst ( Arnhem ). Unlimited, ze staan 5e en wij nu 8e.

    2e helft van het seizoen gaat het helemaal goed komen, gaan meer wedstrijden winnen en hopelijk in de top 3 eindigen.

    Laatste tijd steeds aan het strekken en een betere warming up aan het lopen voor de training, ben nu 1.90 en kan de ring nog echt nét niet vastpakken ( mis echt 1/2 cm ). Eind van het seizoen misschien net kunnen dunken.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe zit het met Air Alert?
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Uiteindelijk maar niet gaan doen. Weet dat het bijna kerstvakantie is en dat ik dan gewoon niet mee kan doorgaan, sneeuw etc kan ik niet buiten trainen + is de hal dicht.

    Dus hopelijk ergens begin Januari.

    Zijn er eigenlijk andere mensen die hier aan Air Alert doen?
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen nacht speelde San Antonio tegen L.A. Clippers (nummer 1 tegen nummer laatst in de Western Conference), met een verrassende winst voor de LAC. Wederom een hoofdrol voor Blake Griffin, en wederom een dunk festijn. http://www.nba.com - video's, voor de wedstrijd en de highlights. Prachtig, rookie of the year, by far.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad! Prachtige game, wat een dominantie van Blake Griffin.
    Die vent is echt de nieuwe human highlight film, wat een dunks zeg.

    Spurs en Mavs zijn echt altijd zulke sterke teams, zeker knap dat de Clippers wisten te winnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina