1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zoals genoemd als 1 blok overkomen en dus een stabielere euro koers. Mochten ze er uit gekickt worden heeft dat weer als gevolg dat men vertrouwen in de euro verliest -> minder geld -> meer problemen -> eventueel exit euro doordat de sterkere landen er geen baat meer bij hebben. Iedereen die internationale zaken doet ziet het voordeel van de euro wel in ten opzichte van de gulden.

    Verder, als zij eruit stappen en Nederland blijft de euro houden krijg je al die nadelen van 2 verschillende wisselkoersen weer. Nederland heeft geld in Griekenland, Ierland, Portugal etc.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand die me kan helpen bij een stelling te verzinnen rondom PVV voor een beschouwing/betoog (mag beide)?

    Ik heb al een aantal bronnen over de PVV, maar weet geen goede stelling te bedenken. Iemand een idee? Moet discussierijk (altijd bij PVV :+), actueel en breed zijn (lees: veel informatie te vinden).
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zou sowieso iets doen met die hele heisa rond een aantal PVV-ers m.b.t. hun geschiedenis/strafbladen. Lekker actueel, en ik weet zeker dat je daar best over kan discussiëren.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hero Brinkman wil de PVV democratiseren, de meningen binnen de PVV zijn er echter over verdeeld. Misschien dat je daar wat mee kan.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat trippleth zegt.
    Stelling: PVV leden die iets op hun kerfstok hebben zouden de tweede kamer moeten verlaten. Zoiets oid.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop even vast met relatief simpele opgaven, maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren hoe ik ze moest doen :+

    Kansbereking wiskunde A

    Aan het begin van de pauze staat een volleyballteam achter met 8/4. uiteindelijk verliezen ze alsnog met 15/12. Op hoeveel manieren heeft dit kunnen gebeuren
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    begin boven aan je ruitjespapier met een één en werk vervolgens naar rechtsonder waarbij je steeds het cijfer op het hoekje erboven en er links-naast bij elkaar optelt. Bij 15 naar beneden en 12 naar rechts staat dan uiteindelijk je antwoord. Zo doe ik het iig als ik het niet meer weet. :+
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er iemand die bekend is met de 'visie' van de bijbel ten opzichte van homoseksualiteit? Wikipedia heeft een aantal punten, maar wij mogen geen wikipedia gebruiken op school (bij sommige wel, bij sommige niet, dus nu vermijd ik het).
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zover ik weet, maar pin me er niet op vast, wordt homoseksualiteit niet veroordeeld, maar de sex wel. Volgens mij is er ergens een versregel die spreekt over dat de lakens schoon moeten zijn, waarmee wordt bedoeld dat het bed behouden is voor een gehuwde man en vrouw.

    Je moet eens wat versregels over homoseksualiteit uit de Bijbel opzoeken, daar schrik je soms behoorlijk van.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek ook naar passages. Ik zei vandaag aan tafel dat volgens de Bijbel homoseksualiteit onnatuurlijk is en dergelijke. Toen hebben mijn ouders me gelijk 'rechtgezet' door me erop te wijzen dat ik niet moet geloven wat men zeg. Nu wil ik daar ook extra nadruk op leggen, omdat het toch een belangrijk punt is.
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Geloof je zelf in de bijbel?
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope. Ik ben niet gelovig.

    E: Ik heb al een aantal passages gevonden. Ik zal morgen of vrijdag de bijbel er bij pakken om het zelf nog na te lezen. Als ik verder hulp nodig heb met bepaalde vragen over de passages, zal ik hier weer posten :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Check dit eens: Link

    Vanaf 'Conclusie'. Is op verschillende manieren interessant om te lezen....
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat ook een opsommingen van teksten over teksten die het hebben over homoseksualiteit. Erg bedankt!
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Puntje 22

    Biblija.net is een makkelijke bron voor bijbelteksten. Alle vertalingen en alle versies staan erop. (handig voor taalkunde-onderzoek \o/ )
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dus ik heb een klein probleempje met mijn GD PO. Ik wil 3 stromingen uitkiezen, waarover ik het ga houden. Ik heb nu protestants en Rooms-Katholiek. Deze 2 zijn één van de grotere stromingen naar mijn weten. Alleen zit ik nu vast bij de derde grote stroming. Ik weet niet welke andere stroming past bij het rijtje. Ik dacht eerst Evangelisch, maar ik las ergens anders weer Orthodox. Iemand die het weet?
     
  19. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Gereformeerd?
     
  20. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Anglicaanse kerk nemen :) Die is weer wat anders
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina