radeloos men..
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: 9 van de 10 x geen live party/ weg vallen van game..
Welke provider?: telfort
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: via de modem/router, gaat kabel naar kasje in stopcontact, en bij mijn kamer weer kastje in stopcontact die kabel gaat naar xbox. ( rechtstreekste verbinding via de router/modem) zelfde probleem
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: geen i/d..
Modem
Welk merk modem heb je?:ZyXeL
Modem type?:P-2602HW-D1A
USB/ Ethernet?:ethernet ?
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ....geen idee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: avg op mijn eigen laptop..en iets zelfs van windows
Router
Welk merk router heb je?: zyxel..zelfde als modem
Welk router type?:P-2602HW-D1A
Welke firmware?:V3.40(AJZ.6)b4_20100921
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: uhm.. bij de router hebben we een plugin kastje voor kabel die in stopcontact gaat en hier op me kamer zelfde verhaal maar dan komt t vnuit de kastje naar mn xbox.. xbox geeft aan bedrade verbinding. ( via het stroomnet )
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: als ik test connection doe, maar limit verbinding.. 9 van de 10 x geen party joinen..of join game session ( cod black ops..)
vaak tijdens het spelen val ik weg .. connection lost etc.. of als ik de host ben , gaat de hele server plat..
Wat heb je geprobeerd?: de UpNP open gezet, firewall open gegooid.. geprobeerd te kloten met de nat forward poorten?? 80 , 88 3074 etc.. kan GEEN enkel poort open zetten, zoals (TCP/UDP).. hij zet ze allebei open..(contact met de zyxel opgezocht.) uhmm directe verbinding met de router.. niks..
gereset..
kabels eruit, erin..
handmatige ip op xbox zelf neer gezet en deze ip bij nat geport-forward..
Waar stopt de test?:bij test xbox bij het laatste ereld bolletje komt een !
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
nat poorten opgengooie
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: geen idee waar ik dat zie..
alvast bedankt!
zeg aub niet ga naar die portforward site..en check de modem en doe het na.. of youtube filmpjes.. heb té veel geprobeerd .. niks werkt ? weet ook niet ckr welk ip ik moet invulle bij de NAT..toch van de xbox?..
Laatst bewerkt: 7 dec 2010