1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik al dat gezeik met WiFi beu was en mijn moeder geen draden in huis wil heb ik een Powerline setje gehaald. Probleem is nu dat het perfect werkt maar het geen connectie kan maken via Xbox Live. Alles werkt prima volgens het apparaat maar, aangesloten op mijn xbox, kan hij geen ip-adress vinden terwijl het automatisch ingesteld staat :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is dat fucking irritante gedoe op Live nog steeds zeg dat je gewoon zonder enige reden uit een party word gemieterd? Het is nu wel heel erg, ik ben gvd nog geen minuut in die party..en ik lig er alweer uit. Er staan dan echter dat al die mensen de party verlaten, niet andersom. Maar zodra ik join zitten ze er allemaal in.

    Mijn NAT is open en zo erg heb ik het nog nooit gehad.
     
  3. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    oef mijn prob is opgelost, de nat is open via dmz op de router en een vast ip op de xbox en de storing waarvan eerder sprake was de s air sony draadlozen zender die ingebouwd zat in de bd player voor de boxen en dat de xbox stond op die bd player wat storing gaf. Ze staan nu verder en geen storing meer :)

    hout vasthouden :)
    de sony ps3 heb ik ook op de ps zelf upnp ingesteld maar die krijgt hij niet maar blijkbaar heeft de ps3 geen last van het ontbreken van de upnp
     
  4. takayna

    takayna Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    radeloos men..

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: 9 van de 10 x geen live party/ weg vallen van game..
    Welke provider?: telfort
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: via de modem/router, gaat kabel naar kasje in stopcontact, en bij mijn kamer weer kastje in stopcontact die kabel gaat naar xbox. ( rechtstreekste verbinding via de router/modem) zelfde probleem
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: geen i/d..

    Modem

    Welk merk modem heb je?:ZyXeL
    Modem type?:P-2602HW-D1A
    USB/ Ethernet?:ethernet ?

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ....geen idee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: avg op mijn eigen laptop..en iets zelfs van windows
    Router

    Welk merk router heb je?: zyxel..zelfde als modem
    Welk router type?:P-2602HW-D1A
    Welke firmware?:V3.40(AJZ.6)b4_20100921
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: uhm.. bij de router hebben we een plugin kastje voor kabel die in stopcontact gaat en hier op me kamer zelfde verhaal maar dan komt t vnuit de kastje naar mn xbox.. xbox geeft aan bedrade verbinding. ( via het stroomnet )

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: als ik test connection doe, maar limit verbinding.. 9 van de 10 x geen party joinen..of join game session ( cod black ops..)
    vaak tijdens het spelen val ik weg .. connection lost etc.. of als ik de host ben , gaat de hele server plat..:9
    Wat heb je geprobeerd?: de UpNP open gezet, firewall open gegooid.. geprobeerd te kloten met de nat forward poorten?? 80 , 88 3074 etc.. kan GEEN enkel poort open zetten, zoals (TCP/UDP).. hij zet ze allebei open..(contact met de zyxel opgezocht.) uhmm directe verbinding met de router.. niks..
    gereset..
    kabels eruit, erin..

    handmatige ip op xbox zelf neer gezet en deze ip bij nat geport-forward..
    Waar stopt de test?:bij test xbox bij het laatste ereld bolletje komt een !
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    nat poorten opgengooie
    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: geen idee waar ik dat zie..


    alvast bedankt!

    zeg aub niet ga naar die portforward site..en check de modem en doe het na.. of youtube filmpjes.. heb té veel geprobeerd .. niks werkt ? weet ook niet ckr welk ip ik moet invulle bij de NAT..toch van de xbox?..:eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vermoed dat je een nat probleem hebt. Kan je alles op automatisch zetten (dus geen portforward gebruiken)
     
  6. takayna

    takayna Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe wat ??
     
  7. Floes3

    Floes3 Xbox 360

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: als ik op mijn xbox 360 mijn connectie ga testen dan komt hij niet verder dan xbox 360 naar netwerk.

    Welke provider?: planet internet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    [​IMG]



    Modem

    Welk merk modem heb je?: Usrobotics
    Modem type?: usr9111
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee lukt niet
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: avg anti virus

    Router

    Welk merk router heb je?: ?
    Welk router type?:?
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet maar mijn pc draadloos.

    De Foutmelding

    Wat is de exacte foutmelding?: can't obtain an ip address from your router or modem
    Wat heb je geprobeerd?: niets, ik weet niet waar ik mee moet beginnen

    Waar stopt de test?: van xbox 360 naar network
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): turn your router or modem off and back on, then wait 30 seconds. (helpt niet)

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: enable
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  8. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb nat type problemen voor de 1000 keer

    kunnen jullie me helpen

    ik heb een speedtouch modem en ik heb geprobeerd te fixen maar het lukt niet poortfarding 88-88 en 3074-3074 maar het lukt niet unphp of zo staat aan en ik heb microsoft securtiy kan iemand me Vandaag nog helpen
     
  9. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hetzelfde probleem.
    Iemand suggesties?

    En waarom lult iedereen in dit topic langs elkaar heen, terwijl maar enkele geholpen worden?
     
  10. JohandeJong94

    JohandeJong94 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik denk dat ik een 360 Slim ga kopen, daar zit ook zo'n wifi adapter in maar die ondersteunt alleeen wep en wpa. Wij hebben thuis wpa2, dus dan doet xbox live het niet denk. Nu heb ik gelezen dat er een update voor was( voor de wpa2 ondersteuning), alleen ik heb nog nooit xbox live gedaan dus kan ik ook niet update?!

    Mvg
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een probleem met mijn internetverbinding. De verbinding is gewoon erg slecht. Met bijv. Black Ops kan ik wel gewoon potjes vinden, maar als ik er eenmaal in zit lag ik heel erg. Ik heb mijn router al meerdere keren ge reset, maar dat helpt niet.
    Ik denk dat het aan de poorten ligt, maar ik weet de inlog-gegevens niet. Ik heb ze nooit ergens in moeten stellen of zo, dus weet iemand of er standaard inloggegevens zijn voor deze router? NETGEAR WNR3500 v2

    thx
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer even het volgende ;)
    Gebruikersnaam : admin
    Wachtwoord : password

    Als jullie de Netgear via Ziggo hebben gekocht.
    Gebruikersnaam : admin
    Wachtwoord : draadloos
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    thx, het is gelukt
    maar nu moet ik nog weten hoe ik het probleem op moet lossen :confused:
    Het probleem is dat ik met gamen een hele slechte verbinding heb. Niet alleen op mijn xbox maar ook met games op de pc.
    De verbinding valt heel vaak weg en dan wordt ik weer uit de server gegooid.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens in de menu van de Netgear en zet de UPnP aan.
    Instellingen opslaan en dat de Netgear ± 30 seconden van de spanning halen.

    Hebben jullie de Netgear in de winkel of bij Ziggo gekocht ??
    Routers van Ziggo hebben namelijk speciale ingebouwde instellingen van Ziggo !
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    we hebbe m van ziggo gekocht, en UPNP staat al aan
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste tijd vaker dat mijn connectie random disconnect. Waar kan dat aan liggen? Ik heb het nooit eerder gehad.
     
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    heeft misschien iemand nog tips hoe ik mijn connectie weer goed kan maken?
     
  18. Reflexing

    Reflexing Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Nat type strict
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    Download: 6.96mb/s
    Upload: 0.57mb/s


    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thomson ( weet niet of dit router of modem is)
    Modem type?: 787
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    nternet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows

    Router

    Welk merk router heb je?: zie hierboven
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: NAT type strict
    Wat heb je geprobeerd?:Ik heb nu mijn poorten volgens mij op de correcte manier opengezet ( volgens portfoward.com). Ik heb een paar keer gehad dat hij op open sprong. Helaas een week later weer dicht, toen kwam ik erachter dat ik een vast ip moest aanmaken voor mijn xbox360. Dat heb ik gedaan maar sindsdien krijg ik NATY type niet meer van strict af
    btw UPnP staat ook al open en ook apart geprobeerd!

    Waar stopt de test?: 1/3
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    - Router/Modem opnieuw starten
    - UPnP aanzetten


    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Strict
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weer dat Experia onding :mad:

    1. Geef de 787 een hard-reset ( reset knop ingedrukt houden tot het powerledje rood gaat branden ).
    De 787 gaat nu opzoek naar een nieuwe firmware en zal ging daarna van zelf opnieuw instellen.
    2. In het menu van de 787 ga je naar Toolbox > Games & Application > schakel de 1e optie UPnP in.
    3. Instellingen opslaan en daarna de 787 voor ± 30 seconden van de spanning halen.
    Zorg er wel voor dat alle apparaten die verbonden zijn met 787 uitstaan !!!
    4. 787 opnieuw opstarten en wachten tot deze VOLLEDIG is opgestart.
    5. Start de Xbox360 op en doe de Test XBL Connection.

    De 787 die beneden staat is de NAT open !!
     
  20. Fritsie

    Fritsie Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi folks,
    heeft iemand ervaring met het verbinden van Xbox360 met een Linksys NAS200 via een router (thomsonTG789vn)?
    Verbinding Xbox met PC werkt prima (via dezelfde router). De PC ziet de NAS ook en werkt ook prima. Alleen de xbox vertikt t om de NAS te herkennen en heeft t maar over TCP en UDP ports open zetten...hier stopt t voor mij.
    UPnP is overigens ingeschakeld.
    Bedoeling is om via de NAS alle muziek en overige af te spelen op de xbox en PC.

    Zou graag wat hulp kunnen gebruiken.
    Thanks!
     

Deel Deze Pagina