1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat ligt dan aan je schema/voeding , want ik heb je foto's gezien en er valt nog heel veel te groeien bij je. Creatine is dus niet bepaald nodig.
     
  2. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een vetpercentage van 20%+ hebt, ben je een fatass. Hard trainen, veel compound lifts als squats, deadlifts, overhead presses, bench presses en power cleans. Reken je caloriebehoefte uit en ga aan de slag met je eten. Veel dierlijk eiwit en onverzadigde vetten eten en beperk je koolhydraten. Hier wordt het allemaal perfect uitgelegd: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/33311-zomersticky.html

    De kans is groot dat je denkt dat je weinig eet, maar toch veel naar binnen stopt zonder dat je het doorhebt.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    20% wil niet altijd zeggen dat je een fatass bent hoor :confused:. Zo'n apparaat meet namelijk ook het vet rond je ingewanden. Dan kan je dus aan de buitenkant weinig vet hebben, maar aan de binnenkant veel.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    20% ben je echt geen fatass :9
    Ligt er maar net aan wie het is een foto is beter.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ook een beetje overdreven meteen. Zal wel een kloon van Ashavan zijn :9, die was ook altijd zo subtiel.
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien dat ik je opmerking best bot vond, wil ik je toch bedanken voor de link. :p

    EDIT: Oke, ik heb de link gelezen, en vooral het gedeelte over de voeding was erg interessant. Ik heb geprobeerd zo'n schemaatje te maken van hoeveel gram ik van iedere voedingstof nodig heb dagelijks. Het komt er in principe op neer dat ik weinig koolhydraten mag, en juist veel eiwitten en onverzadigde vetten (zoals je al aangaf).

    Nogmaals bedankt voor de link. Ik heb mijn eetpatroon al flink aangepast sinds 3 maanden, nu hopen dat ik het nog meer kan aanpassen en me er ook daadwerkelijk aan kan houden :). Aan motivatie ontbreekt het me in ieder geval niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoelang train je al? Kan ook gewoon zijn dat je nog niet zo heel lang traind en dat je nu denkt dat je geen progressie meer maakt omdat het minder is.

    Wat zijn de doelen?

    Wij hebben schijven met een greep, maar je kan het ook gewoon tegen je borst aandrukken. Waarom doe je geen deadlifts ipv die hyperextensions?
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft te maken met onderarm en schouderblessure.. die kan ik dus niet te zwaar belasten.. en ook al is deadlift geen schouderoefening.. het trekt toch behoorlijk aan de schouder als je veel tilt.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als er geen harry henkel stond zou ik denken dat je Ashavan was :eek:
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @Aernhem deadliften is wel ook voor je onderrug.
    Alleen als je last van je schouder hebt, lijkt ie me niet erg handig om te doen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    lol, alsof zijn vet% in de buurt van 20 komt :+

    Sorry Ash :b:
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat zegt hij toch ook niet schat?

     
  13. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Doelen, kacht en massa.

    Is krachttraining nou schadelijk op deze leeftijd? Hier de eigenaar doet er een beetje vaag over, maar volgensmij is het bullshit.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Sinds kort krijg ik tijdens het fitnessen last van een enorme hoofdpijn. Soms zo erg dat het even helemaal blauw voor mijn ogen wordt en ik moet stoppen. Dit is vooral als ik op de helft ben en bezig ben met gewichten. Nu heb ik ook al enige tijd mijn voeding aangepast en eet ik vooral elke dag wel kwark, eieren en zo min mogelijk koolhydraten. Iemand misschien tips?
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Uitademen tijdens inspanning?
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Blijven drinken en misschien toch maar wat snelle suikers nemen voor tijdens de training..
     
  17. Forty

    Forty Guest

    Ademt ie uberhaupt wel :p
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ie?
    Kijk eens goed wie het post...
     
  19. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Zal dat eens uitproberen. Dankje.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff, ik ben echt uit de zone. Ik zoek het gewoon voor geen zak meer. En dat komt omdat ik mijn pols gekneusd heb waardoor ik een aantal weken (4) niet meer heb kunnen trainen, en nu heb ik gewoon helemaal geen zin meer. Helemaal omdat ik nu ook telkens alleen moet omdat Gdzr aan het revalideren is. Maar het moet eik toch... Bovendien heb ik al t/m december betaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina