Tiesto in Concert

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 11 mei 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net van D.J. Tiesto in het Gelredome af en oooh boy,het was geweldig.Zoals die man kan draaien en hoe hij het publiek loskreeg....De rillingen lopen me nog over de rug.

Groot voordeel voor mij is natuurlijk dat ik op 10 min lopen afstand van het Gelredome af woon.Nu ga ik slapen want zo'n nacht pijgert je gewoon helemaal af.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik wou dat ik er ook bij was geweest:)

3. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wou ook dat ik erbij was.
    Ik heb een heel stuk mee zitten luisteren op ID&T radio, maar dat is niks vergeleken met het gevoel van als je daar zelf bij bent ;)

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit boeit me geen reet die vent, ik vind het echt pure shit(sorry mijn mening). ik ga lekker naar pinkpop_O_

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel leuk, maar reageer dan ook niet :{.
    Maar ik heb gisteren 3 uurtjes gehoord, damn dat klonk sweet :eek:, wish I was there :cool:

6. IK NL

IK NL Guest

ja ik zat in het voorprogramma, was echt sweet.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Oh my GOD!!! Dit was echt de nacht van mijn leven. Dit was geen simpel DJ optredentje, maar echt een show van jewelste!

Alles zat erin. Optredens met live-muziek; funky drum/jazz muziek, didgeridoe (ofzo), kapoeira dans, Dinand van Kane (geweldig), optreden van Andain etc.

Dan die lazer-show, het podium, de belichting, de sfeer, Tiesto zijn enthousiasme.

Iedereen die dit afdoet als "het zoveelste house-feestje" zit er flink naast als die er niet bijwas of heeft geluisterd!

8. IK NL

IK NL Guest

en ik natuurlijk

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Vertel dan eens wie je bent/wat je deed, je wil het blijkbaar nogal graag kwijt ;)

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK NL moet je niet al te serieus nemen, heeft nl. ook een twijfelachtig verleden;)

11. IK NL

IK NL Guest

Ik was de derde schot van links bij de groep Simple

en bonez stfu O-) ;) ;)

12. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al naar aardig wat feesten geweest, maar dit was echt van een andere orde. Echt alles wat top, en z'n set was meesterlijk! tiesto 0wnage :p

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    *zoekt verward naar een rip van de uitzending*
    Zo vet kan het toch niet geweest zijn? Toch? Toch? Waaargh moet horen!!!

14. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    De radiouitzending kan nooit eer aan doen aan wat wij hebben meegemaakt :9

Ok toch wel, maar dan aan degenen die het ook echt meemaakten. Die herinneren zich dan alles wat er is gebeurd dmv de muziek ;)

Hehe, maar ook ik ga zoeken naar de rip! een kennis van me heeft alle 6 uren via satelliet op de harde schijf van zijn receiver gezet. Misschien kan ik die zelf wel rippen!

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Beter van wel!

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tiesto_in_Concert-Live_at_Gelredome_Arnhem_(Holland)-IDT_Radio-CABLE-05-11-2003-TWCLIVE

w00t:)

17. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem gevonden?
    en zoja wil je zeggen waar, of niet?:9

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook geweest, en het was echt fantastisch. Vooral het optreden van Dinand (van Kane) vond ik erg goed, echt iedereen (dus 25.000 man!) ging helemaal los toen. De opening om middennacht gaf mij trouwens kippenvel. Leuk thema overigens, om alle vijf werelddelen (in volgorde: Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Aziƫ, Afrika en Australiƫ) af te gaan.

Al heb je de hele set op ID&T Radio of 3FM geluisterd, dat is echt niet te vergelijken met als je er zelf bent geweest. Ik ga dan ook zeker de DVD kopen die ervan zal uitkomen, als souvenir.

't Was een fastastische avond/nacht, en had het nooit willen missen!

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Amen! in het begin was het geluid wat te zacht, en werd alles nog iets tevaak "stil gelegd", maar wat later kwam de gang, sfeer, muziek en de show goed los!

DVD is helemaal van mij. Heb nu ook Nyana opstaan (cd2) om de sfeer weer terug te halen!

[edit]: DVD wordt dus van mij als ie uitkomt. Bwah, slaaptekort begint zich te manifesteren :cool:

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand eigenlijk wanneer de DVD uitkomt?

Deel Deze Pagina