1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ooit wel eens een goed getrainde borst gezien?
    Dit van deze pikomlaag is vergelijkbaar met een chick met een A-cup man.

    Zeker als je het vergelijkt met z'n abs, schouders en armen.
    En wil je zeggen dat dit Zyzz figuurtje niet aan de spuit zit?!
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Vind het wel mooi, wat zie jij dan liever?

    Jij zegt over 'die andere' die niet aan de spuit zitten, daar doelde ik op ;)

    Alsnog vind ik dat hij een ziek fysiek heeft.

    Btw Zyzz moet ook trainen he, hij is geen god die in een keer een perfect fysiek heeft. Hij is maar een halfgod, son of Zeus, brother of Hercules, father of Aesthetics.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat een kneus die gozer op die filmpjes, wel sterk fysiek
    edit: @ Flix, ben wel benieuwd naar die gasten in jou team met grotere borstkast.
    Deze gast is super ripped en heeft echt een super borst. Ik zie ook wel eens gasten met grotere borst qua diepte oid maar daar zit ook heeel veel vet op en als ze ripped zouden zijn zou er weinig van overblijven.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  4. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 120 kilo deadlift, 1x5. Jippie.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Pine, jij traint vast ook. Heb jij ook wat pic's om te showen? O-) een fysiek a la Zyzz als streeffysiek? of toch wel wat groter?
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zyzz vind ik een mooi fysiek hebben. Ik wil niet te groot worden, dat vind ik niet mooi.

    Ik train nu ongeveer 2 maanden, was wel vorige week ziek. Voor die 2 maanden klootte ik thuis een beetje aan met DBs.

    Borst loopt achter, daarom ga ik mijn borst 2x p. week aanpakken.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    2 maanden? holy sh*t, heb je netjes gedaan brah :cool: :thumbs:. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig, zal zometeen ook even wat foto's schieten O-).

    Ga zo door man!
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hij heeft van te voren gewoon al een fysieke sport gedaan. Anders krijg je dat nooit voor elkaar in 2 maanden.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Of gewoon een strak schema samen met strenge voeding + supplementen en begeleiding. Dan kan je al flink ver komen in je eerste maanden. Ben er jaloers op.
     
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Leuk topic dit ;D
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Haha. Beetje mannen kijken ;P
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu moet jij natuurlijk ook een topic van je lichaam laten zien he Scarlett .

    *grapje grapje , was te makkelijk:+*
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb weer zin om te trainen. Heb een schouder operatie gehad. Moet nu lekker revalideren. Blegh.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Schouder is erg vervelend!
    Heb zelf nu een kleine 3 jaar geleden m'n schouder uit de kom gehad, en nu heb ik er nog last van. Voornamelijk bij pullups.
    Ook als ik hoog iets zwaars moet pakken voel ik gewoon dat m'n schouder er weer een beetje uitglijdt omdat die spieren natuurlijk goed opgerekt zijn.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Schouder heb ik ook een tijdje last van gehad, 1 verkeerde DB fly en zat er al dikke 1.5 maand mee.. Echt een kutplek.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij mij zat er een scheurtje in een spier, onderin de schouder. Waardoor de schouder als het ware een stukje uit de kom werd getrokken, als mijn arm boven de 90 graden ging. Daarom had ik in het normale leven nooit last van iets. Want wanneer zit je met je armen hoger dan 90 graden xD

    Ik ben nu sinds vorige week donderdag met fysio bezig. Kan mijn arm voorwaarts al gewoon helemaal tot bovenaan tillen. Zijwaarts tot ongeveer 160 graden, zonder moeite. Krijg nu dus wat side raises met 2kg. een evenwichtsoefening, liggend je arm 90 graden houden, en dan naar voren bewegen, en dan weer terug. Best lastig. Hij zei dat ik vanaf januari krachttraining kon gaan doen. Onder begeleiding van hem.

    Vond het wel jammer dat het moest gebeuren, was net beetje de goede richting op aan het gaan.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben benieuwd!

    Yup.

    Trainde ervoor al met DB zoals ik zei, niet super goed maar genoeg voor een goede basis.

    Vandaag getraind maar ging niet echt lekker. Bij de lat pulldowns voelde ik dat me linker arm zwakker was. Toen had ik bij CG BP last van me pols bij de warming up. Toen ging ik het toch proberen en voelde niks met het dubbele gewicht. Erna Skullcrushers, voelde ik een pees denk ik. Het deed geen pijn maar het zal wel niet goed zijn dus ben ermee gestopt.

    Hopelijk is het maandag over.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bwaah, ik heb 4 weken onderhand niet getrained en ik ben dus deze week weer kijhard gaan trainen, gewoon maximaal gewicht wat ik kon. Damn ik heb nu spierpijn, niet normaal. :p
     
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    O-)

    @ Dyonko, nein Mann~ ;p dat soort dingen gebeuren alleen bij een tête-à-tête of een tête-à-tête-à-tête for that matter :emo:
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    @ Gdzr kan je niet een andere pose doen? zie zo weinig.

    Ga door failure trainen, gegarandeerd spierpijn :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina