1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Was een geintje van de foto's ;) Maar als je ze toch al hebt gemaakt wil ik ze best keuren O-)

    Volgensmij valt het reuze mee. Heb ook die foto's van je blog gezien. Als ik vragen mag waarom wil je eigenlijk na 1 maand resultaat zien? Je hebt een mooi lichaam van wat ik kan zien en het is winter.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ok pine, dit gaat echt te ver. Een avatar nemen van een half naakte man, als man zijnde. Of je moet homo zijn, dat kan natuurlijk.
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hahaha :p Dat is Zyzz, hij is heel bekend en dat is voor mij ongeveer een streeffysiek. Oh en ik ben hetero ;)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Streeffysiek? Niet bepaald. Heb liever een vet% van 12 dan wat hij heeft. Ben geen 14 meer dat ik zo graag een 6pack wil waar meisjes op kunnen geilen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT. :9
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    x3 Das natuurlijk leuk om te horen, maar ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, ik zou gewoon een slankere taille willen en gewoon over het algemeen iets slanker. Ik hoef niet na 1 maand overduidelijk resultaat, maar wel dat ik op de goeie weg ben.
    Ik ga zo m'n maten opnemen en die schrijf ik dan bij de foto en dan kan ik over een maand zien of ik al wat dichter bij mn doel ben
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik snap niet waarom je over een 6pack begint...? Denk je nou dat ik hem als streeffysiek heb omdat hij goede abs heeft? :F: |:-

    Je post slaat echt nergens op, zou bijna zeggen jaloezie.

    @ LadyM Dat is inderdaad een goede manier om je progressie te bekijken en gemotiveerd te blijven. Ik maak zelf ook foto's om de zoveel tijd, werkt goed. Het resultaat kan wel is tegen vallen, dan moet je jezelf gewoon herinneren waarvoor je het doet en eventueel je streeffysiek bekijken om zo toch weer gemotiveerd te blijven. Zoals je misschien hebt gemerkt in dit topic zullen sommige mensen je dan homoseksueel vinden, maar daar moet je gewoon schijt aan hebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  8. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, drie keer per week squatten, ja. Word je hatd van. Je bent een beginner, je herstelt snel genoeg en al je lifts zullen vooruit gaan.

    Dat komt omdat je waarschijnlijk vastgeroest zit in het idee van splitschema's. Als jij in een training squat, presst én deadlift, ben je kapot. Geen gedoe met dumbbells, gewoon keihard tillen, duwen en trekken. Het feit dat je elke training vooruitgang maakt is juist boeiend, ipv saai. Lees het bijbehorende artikel. Ik ben 10 kilo aangekomen in 6 maanden met dit schema en er zit voorlopig nog geen einde aan.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel makkelijk om bij elke kritiek post ' jaloezie' te zeggen. Als het niet over zijn spieren icm laag vet% ging, dan had je wel een ander rolemodel gekozen. Een iets stevigere.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat jij je streeffysiek elke dag wil bekijken, wil nog niet zeggen dat wij naar die gaylord willen kijken:x
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En dat is natuurlijk 10 kilo droge spiermassa. Want je klinkt namelijk verdacht veel als Ashavan. En ongeacht dat hij heel sterk was, was het wel een vetkees. En daar doen de meesten het niet voor.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie ben jij om te zeggen dat hij dat niet wilt bereiken?;p

    Wij willen massa gainen en spieren/kracht hebben, Hij wilt al het vet wegtrainen waardoor je spieren groot lijken.
    Ieder z'n ding right?
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Helemaal mee eens.

    Wel makkelijk om bij elke kritiek post ' jaloezie' te zeggen. Uhm wanneer heb ik dit eerder gezegd? Jij gaat er vanuit dat ik zijn fysiek als streeffysiek heb omdat hij goede abs heeft? En dan maak je me uit voor 14jarige jongen? Wtf is je probleem?

    Ik vind Zyzz zijn fysiek mooi. Daarmee bedoel ik dus dat ik Zyzz zijn fysiek mooi vind. Dit hoeft niet overeen te komen met jouw streeffysiek, snap je dat?

    Ookal had ik een iets steviger persoon gekozen, dan zou die alsnog een laag vet% hebben en dus ook goede abs. Problemen mee? Of moet ik een dikzak kiezen met een vet% van 20, ben ik dan geen 14 jarig jongetje?
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ff gewoon een vraagje hoor, Pine:
    Kun je jezelf niet op een andere manier herrineren aan je streeffysiek elke dag? (youtube bijv.)
    Ik vind het echt een beetje gay, dat plaatje.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij homofobisch dan zeg, als je het kijken naar een plaatje waarop een man staat gay vindt...
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    haha, nee jonge, het gaat mij meer om de pose en om wie die vent is.
    Ik bedoel niet dat ik niet naar een vent kan kijken, maar ik vind die vent Zyss (ofzo) echt gay. Laatst was er hier een filmpje van em....helaas.

    en misschien ben ik ook wel een heel klein beetje homofobisch, vast wel. Maar niet zo.
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kijk dan niet? En gaylord....?

    Dit. Btw ik train atm op kracht, heb al een laag vet% van mezelf en eet goed. Niet echt een reden om in de winter te gaan cutten.

    Ff gewoon een vraagje hoor, Dedemsvaart: Kun je jouw ogen niet van hem afhouden en stel je daarom die vraag aan mij?

    Edit: En en
    [​IMG]
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ohja, dat was het. Sorry dat ik die vraag dus stelde....:+
    haha wtf
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Pine: mijn reactie was niet zo beledigend op jou bedoeld, meer over het algemeen. Zit sowieso effe niet top in m'n vel dus vandaar.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijf erbij dat ie een te kleine borst heeft.
    En zo droog vind ikzelf ook echt niet mooi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina