1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoiets was het idd. Ik wil KG ook helemaal niet gaan verdedigen hier. Hij is een trashtalker dus netjes was het in ieder geval niet. Alleen wat precies gezegt is zullen wij nooit weten.
    Dat KG naar George Carl is gegaan laat in ieder geval wel zien dat hij het nodig vondt om uitleg te geven en excuses. En KG is imo niet iemand die dat doet voor publieke opinie. Ik denk dat, ken hem uiteraard niet persoonlijk.

    Maar hoe dan ook, die Freeman is gewoon een slechte journalist, heb mijn post nog ge-edit met een goed voorbeeld van zijn persoonlijke vetes
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie slotfase gezien, uiteindelijk 88-84 geworden. Bulls winnen voor het eerst weer sinds lange tijd van Lakers. Derrick Rose, die man was echt geniaal. _O_
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent me voor met posten. Het begin waren de Bulls niet zo sterk, maar ze kwamen sterk terug. De derde kwart was echt hun kwart, en aan het einde werd het IMO erg spannend. Ik was echt blij toen Derrick zijn 2de FT raakte aan het einde. Awesome game en voor mij is Rose ook the Man of the Match.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat was een hele leuke wedstrijd om te zien. Derrick Rose begint ook steeds meer een sterspeler te worden. In zijn rookie jaar was hij al goed, niet voor niets rookie of the year. Vorig seizoen verbeterde hij zichzelf al en dit jaar gaat het ook weer beter. Niet alleen kwa scoren maar zijn assists percentage is ook omhoog en hij is nu echt de leider op het veld. Dit is zeker iemand om de gaten te houden. Leuke speler.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahah Ben Wallace heeft een nieuwe carreer high! 23 punten!
    Wat een ontzettend slechte 2de helft van de Pistons... Ze stonden 19 punten voor na de eerste helft!

    De Mavs gaan nog steeds als een trein trouwens, erg knap.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie nog aanraders voor (must-have) b''ball DVDs? Ik zat zelf te denken aan o.a. een DVD met de hoogtepunten van His Airness :eek:. Ik wil toch wel eens zien, wat hij precies allemaal heeft bereikt.
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is een hele box van Jordan met al zijn films,top 10's,legendarische games en slam dunk competitions enz.

    Zeker een aanrader ;)
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat hij zegt ^, die moet ik zelf ook nog aanschaffen.

    Aanraders van mijn kant (heb ze zelf ook) :

    Lights Out
    NBA championship 2004-2005 (pistons)
    Larry Bird, a basketball Legend.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze bedoel je? Zo ja, die had ik al op het oog.

    @ Dedem, Lights out klinkt goed. Ik ben echter niet zo van de Pistons, dus ik sla die over. Misschien dat ik Lady Bird wel oppik. De DVD ''Ankle Breakers'' ziet er opzicht ook dope uit. Ik houd altijd wel van ''mooie'' acties ^^.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ankle Breakers valt tegen vond ik.
    Pistons dvd is echt nice hoor, ookal ben je niet echt voor de pistons nu.
    Maar dat team van toen is echt classic.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk nog wel. Ik wil zowieso de Michael Jordan box. Misschien dat ik de gehele Lakers box ook bestel?
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    @ powerlines die bedoelde ik idd,echt een mooie box.

    Naast ankle breakers heb je NBA dunks ook een leuke dvd.
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Om hier nog even op terug te komen. Ik heb nu ong een jaar deze schoenen en dat vind ik toch wel de fijnste schoenen die ik in al die jaren gehad heb. Daarbij passen mijn enkelbraces er fatsoenlijk tussen. Qua kleding bestel ik meestal van Eastbay.com eens in de zoveel tijd wat zodat ik weer even vooruit kan.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden jullie deze nog gezien van vorige week?



    Die man kan vliegen. _O_
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Fucking awesome inderdaad, zag hem op nba.com!
     
  16. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Even patsen:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Was Heat tegen Cavaliers. Echt heel erg vet om een keer live mee te maken. Zeker een aanrader als je een keer in Amerika bent
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    haha vet! Awesome man!
     
  18. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    rashard lewis voor gilbert arenas

    en

    vc, pietrus, gortat, $3 mil, en een future draft pick voor j-rich, turkoglu en earl clark

    wat vinden jullie hiervan? aan de ene kant denk ik dat het best goed kan uitpakken voor ze, maar aan de andere kant....ze hebben totaal geen lengte in het team.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De trade van Rashard Lewis voor Gilbert vind ik wel een goede voor beide kanten.
    Gilbert zit volgens mij niet lekker in zn vel daar in Washington en Lewis is ook toe aan een nieuw team.

    VC, Pietrus, Gortat vs Draft pick, J-rich, turkoglu en Earl Clark is wel echt een massive trade. Wie hier beter van gaat worden is erg moeilijk te zeggen. Jason Richardson is echt een allrounder geworden met regelmatig 30+ games, dus dat zal kut gaan worden voor de Suns. Vince kan er ook altijd nog wat van, ik ben benieuwd of hij in zn spel komt in Phoenix. Gortat is een erg sterke en goede center imo, en dat kan Phoenix wel gebruiken. Turkoglu gaat weer terug naar zn oude team, en ik verwacht dat hij weer goed daar zal gaan spelen.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Straks Lakers vs Heat. Geen idee of het live of herhaling is, maar ik heb er wel zin in. Het is een tijdje geleden dat ik basketbal heb gekeken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina