<< The Matrix (Reloaded) >>

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 12 mei 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, ik ben hem nu aan het kijken (met onderbreking :mad: , klote hart van nederland) maar ik snap nu weer waarom deze film zoveel stof deed/doet opwaaien. Wat een meesterlijk verhaal zit er toch in, en het leuke is, ik heb hem toen gekeken toen ie net uit was, en nu voor de 2e keer. Maar nu snap ik hem pas echt eigenlijk O-) . En als je het nu over de matrix hebt, dan denk je ook meteen aan The Matrix Reloaded, wat denken jullie, wordt het een succes. Ja, dat er veel bezoekers zullen gaan kijken in de bioscopen staat vast, maar dat is het succes van deel 1. Maar wordt de matrix 2 echt zo goed, ik denk dat je pas een topper hebt als je er in het begin totaal geen verwachtingen van hebt, dan is er pas een kans op een topper. ik denk dat de matrix reloaded een super coole film gaat worden, maar hij toch gaat tegenvallen, waarom, omdat je hoopt dat ie hetzelfde gaat doen als de eerste film, en dat kan al niet meer, omdat de verwachtingen nu (te) hoog zijn. En die (slowmotion) gevechtscenes zijn nu niet origineel meer, maar nog steeds meesterlijk :cool: . Dus ik denk dat het een top film wordt, maar niet zo goed als film nummer 1.

Wat denken jullie, wordt het een topper of flopper ;) .

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste film had een briljante filosofie achter het verhaal die niet meet geevenaard kan worden, toch lijkt me dit een van de beste films van 2003.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    *EDIT*Ik snapte die film al vanaf het begin, maar iedere keer ontdekte ik iets nieuw waardoor ik er nog meer van begreep. Nu ken ik die film helemaal van buiten 8). *EDIT*

Reloaded wordt zeker topper. Ik denk dat hij in alle vlakken beter wordt. Alleen is de orginaliteit er een beetje af.

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft het over de gewone, want die is bezig op SBS 6. Maar Reloaded wordt zeker een topper denk ik. In een aantal previews krijgt hij 5 sterren uit 5!! 8)

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Daar geef ik je gelijk in maar het verhaal was nog niet af, de mensheid moet nog gered worden dus volgende delen waren onvermijdelijk.
    (Ik ben hem nu weer aan het kijken, maar ik heb hem nu al zo vaak gezien dat k bijna alle gesprekken uit mijn hoofd kan 8))

6. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    nu de matrix donderdag reloaded en in november revised
    best cool vin ik

7. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem ook aan het kijken en over een kleine 10 minuten begint hij weer. Ik had hem al 2x eerder gezien ofzo, en nu ik hem weer zie begrijp ik er weer steeds een stukje meer van. Ik denk trouwens dat reloaded wel een succes word maar niet een succes zoals veel mensen verwachten. Ik denk dat omdat het concept al bekend is en wat moet er nou aan worden toegevoegd? De meeste dingen zijn wel bekend of kon je verwachten. Maar desalniettemin ga ik hem zeker wel bekijken in de bios en hoop ik dat ik ongelijk heb:9

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is de 16de keer ofzo dat ik hem zie. Leerde net weer wat bij, hoe het komt dat Neo weer levend word op het einde. Snapte ik nog steeds niet nu wel MOEWHAAAHAA

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Matrix ownz, matrix reloaden gaat ownen. einde discussie ;)

10. rachid

rachid Now I See Everything

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Donderdag naar de Matrix Marathon!
    19:45 begint de eerste en om 22:00 begint Matrix Reloaded!!!
    Ik kan niet wachten!!!!

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die irritante reclames, dit zijn echt superveel reclames man niet normaal. Het lijken er wel meer dan bij een normale film met ongeveer dezelfde lengte film. weird:{

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    REVISED?? huh,

1e: The Matrix
    2e: Matrix Reloaded
    3e: Matrix Revolutions (volgens mij hoor?,ga het meteen ff nakijken nu)

jij bedoeld revisited, die dvd heb ik ook, maar da's niet een film ,maar een nabeschouwing/voorbeschouwing van deel 1 t/m 3,, best cool ,want duurt dik 2uur,,

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Zet op lijstje "aantal keer Matrix gezien": 21

:eek:

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0

Ik hoop dat je wel snapt dat filmmakers niet zo werken, en dat dat absoluut geen rol uitmaakt voor volgende delen of niet(iig niet erg veel)

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    De trilogie was al van te voren gepland check sbs6 maar nu daar is een making of, er is geen reden dat dit geen topfilm word.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat niet alleen maar het was al aangekondigd voordat de The Matrix de bioscoop in kwam, dus het is iig geen kwestie van "O Matrix 1 is een hit dus laten we er nog maar 1 maken"
    Dat stond dus al vast :)

(k moet gewoon over 4uur al weer mijn nest uit :'-( we gaan opnames maken voor een project van school en het moet met zonsopgang gefilmd worden dus han gaat maar eens naar bed)

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    nee de gebroeders wilden al een trilogy maken,maar zou eigenlijk niet gaan omdat ze eerst wilden zien wat er ging gebeuren met deel1,, maarja toen dat een megasucces werd ,werd besloten om toch (voor een flink budget trouwens, 100 miljoen stond in de krant) deel 2 en 3 te maken, het was dus al bedoeld als 3 delen, maar niet zeker toendertijd of ze zouden komen..

18. xforz

xforz Guest

IK heb de matrix ongeveer 13x gezien, en idd je ontdekt steeds weer iets nieuws, maar ik weet niet of the matrix relaoden net zo;n groot suc6 zal worden want er wordt erg veel van verwacht...

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2003
  19. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Matrix 1 vond ik al supervet....en heb net de making of gezien van reloaded en die gaat dik ownen :9

20. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina