1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Massale dierensterfe (einde van de wereld?)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door 1var, 7 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Openbaringen: De Alfa en de Omega he. ;)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570


    Valt dus allemaal reuze mee.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [conspiracy-mode]

    Wel toevallig dat zo'n 8 maanden geleden ook die olieramp was. :+

    [/conspiracy-mode]
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou als het dus vaker voorkomt valt het denk ik dus juist niet mee.
    Jammer genoeg is de kans groot dat de mensheid er in veel gevallen bij betrokken is.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat de media wat overdrijft ok, maar ik vind dat je er toch wat te lacherig over doet. Ik acht het niet ondenkbaar dat er ooit een ziekte ontstaat waartegen we ons moeilijk (of niet snel genoeg) kunnen wapenen. Het is de laatste jaren wel goed gegaan (Sars,mexicaanse griep,vogelgriep etc.), maar dat maakt het toch niet vanzelfsprekend dat het altijd vanzelf wel oplost. De publieke opinie begint te lijken op het verhaal van Peter en de Wolf.

    Ik zie aan deze thread al dat niemand de sterfte erg serieus neemt. 8) Ik schrok er wel even van, maar blijkbaar is dit dus niet ongebruikelijk.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Misschien zei ik het wat nonchalant, maar feit is dat de media van het minste geringste meteen een ophef maakt, je zou bijna zeggen dat dat puur is om de mensen bang te maken. Natuurlijk is het denkbaar dat er ooit een ziekte aankomt met een impact als de pest in de 14e eeuw (vele bevolkingen gehalveerd), maar dan is al snel duidelijk dat het geen hype is van de media.

    De normale "huis-,tuin- en keukengriep" zorgt nog altijd voor meer slachtoffers dan de oh zo gemene Mexicaanse griep, dus je kan wel duidelijk zeggen dat de media veel dingen enorm overdrijft. Ik denk dat dit ook 1 van die dingen gaat zijn, ook al is het best schokkend en weird.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is allemaal een complot. Het is gewoon de media dat overal dooie dieren rondslingert.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Doet me allemaal denken aan The Stand, is zoiets als the walking dead maar dan van 15 jaar geleden.. Oh of die jaren 70 film, The Andromedia Strain ofzo, ging ook over massale sterfte op bepaalde plekken..
     
  9. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat van de media kan goed kloppen, veel media (incl. de journalisten) zijn nogal links. Kijk maar naar de berichtgeving van de NOS, Volkskrant, Vrij Nederland. Niet de minsten, en allemaal flink links qua politiek en het brengen van nieuws. Di past natuurlijk prima in het straatje dat alles groener moet, schoner en vooral dat de belastingen omhoog moeten op vervuilende zaken.

    Logisch overigens dat de normale griep voor meer slachtoffer zou zorgen aangezien die het hele jaar door voorkomt en een mexicaanse griep een korte tijd voorkomt.
    Ik denk dat er veel meer dingen staan te gebeuren met betrekking tot het milieu en de natuur.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gast kom op, jij bent echt een aparte |:-
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Jij leest geen Vrij Nederland of de Volkskrant? Het is algemeen bekend dat VN en VK nogal links zijn en de Elsevier en de Telegraaf rechts.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als het dus al vaker voorkomt/kwam betekent het dus dat het een natuurlijk verschijnsel is.

    Ik gok dat het gewoon komt door de klimaatveranderingen.
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    De Volkskrant is niet per se heel links. Er zijn in Nederland twee kwaliteitskranten, het NRC & de Volkskrant. De Volkskrant was vroeger inderdaad wat linkser, en het NRC wat rechtser. Tegenwoordig lopen er echter behoorlijk wat rechtse journalisten bij de Volkskrant rond, en linkse bij het NRC. Dus het is niet zo zwart-wit meer. :)

    /edit: maar dit heeft dus niet zoveel met die vogeltjes te maken. 8)
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Vogelsterfte wordt veroorzaakt door de linkse media.:cool:
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus kortom: alleen linkspotige dieren sterven?

    Hoe zit het dan met vissen? Die hebben geen poten.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wel vinnen toch?
     
  18. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel vinnen. Behalve de inktvis dan, die heeft weer 8 armen. En hopelijk geen linkerarmen, anders spoelen die beesten ook massaal aan.:confused:
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Inktvis kun je gewoon eten. Geen probleem dus.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is allemaal de schuld van de massa-immigratie en de islamtsunami!

    Ja dat is debiel, maar dat sluit mooi aan op de massa-hysterie. Ik heb vanmiddag vier dode kikkers gevonden in mijn vijvertje. Dat heeft ook niks te maken met het einde der tijden.
     

Deel Deze Pagina