1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou allemaal,

    Ik ben Sparkieh, ik heb (nog) geen eigen xBox. Deze zal zeer waarschijnlijk snel komen, omdat ik mijn Ps3 ga verkopen. Momenteel leen ik de xBoxE van een vriend van me, en deze ga ik dan ook waarschijnlijk over kopen.

    In de Playstation wereld sta ik bekend onder de naam; Sparkieh, maar op de xBox wil ik een hele andere kant op gaan qua namen. Suggesties zijn welkom!

    Ik ben ook erg actief -geen idee of ik de site hier mag vermelden, maar toch doe ik het- op ps3life.nl, daar sta ik geregistreerd onder de naam: sparkieh.
    Ik heb daar rond de 3.000 posts.En dat ben ik van plan om hier te verbeteren. Dus jullie zullen nog last van me krijgen! haha

    Mijn muziek voorkeur gaat uit naar House/ Dance, en hardstyle. Maar pop/rock muziek is ook van harte welkom, zolang het maar geen rap is ben ik helemaal tevreden.

    Momenteel volg ik de opleiding bedrijfs-economie op het ROC Aventus te Apeldoorn.
    Zelf ben ik geboren en getogen in Eerbeek. Dat is een dorpje vlakbij Apeldoorn!

    Ik ben 17 jaar, en mijn echte naam is Sjoerd. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag!
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Veel plezier op het forum , moet wel lukken. Je avatar en muzieksmaken zijn iig al goed!
     
  3. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! En die yearmix van jou staat nu op m'n iPod! Zeer netje gemaakt man! :thumbs:
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Welkom op XBW Sjoerd. Hoop dat je er een leuke en vooral gezellige tijd van maakt. Ik moet Dyonko btw 100 % gelijk geven over je avatar en muzieksmaak op hardstyle na dan ;)
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, Eerbeek is hier vlakbij en ROC heb ik ook gezeten. Welkom! Nog sporten?
     
  6. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha welk dorp/ stad woon jij dan?
    Tuurlijk, ik voetbal, doe aan fitness & ik loop elke Zondag-morgen (als ik niet brak ben) even een stukje hard.. ;)
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon ook in apd :) zit alleen op het walterbosch. Sport je bij de pellikkaan?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wilp-Achterhoek. Is vlakbij Twello. Voetbal je bij Eerbeekse Boys? Daar hebben wij laatst nog tegen gespeeld.

    Toch veel mensen hier in de buurt:+
     
  9. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat dorp ken ik! Ken er ook zo'n meisje van die daar woont, Lisette zegt dat je wat?
    Ja ik zat eerst bij Cupa B1 in de compititie, maar jullie waren later een klasse lager gezet, dus moesten jullie tegen Eerbeeke-boys B3 als het goed is. Zelf zit ik dus in B2 \o/
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, ja ken ik. Oh, wij moesten tegen de A spelen. Zit in de A1 van Twello.
     
  11. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm. Cupa is toch van Wilp-achterhoek ofniet?:$
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Cupa/Wilp is nu samen. Wilp is weer iets verderop, haha. SV Twello en Voorwaarts zitten dichterbij. Maar nu ga ik stoppen met deze slowchat :+
     
  13. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha okee :) Dit seizoen moet ik ook nog tegen Twello & Voorwaarst :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Waarom van PS naar Xbox dan?
     
  15. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk blijf ik toch bij PS. Maar de reden was dat veel vrienden die mn genre spelen de xBox hadden, en vrienden die dus niet-mijn genre games spelen een Ps3 hadden. maar vandaag las ik op twitter dat de xbox vrienden een ps3 gaan halen. Dus ik wacht nog even af!
     
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    'de xbox vrienden' ;p
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet meer omgaan met dat PS3-tuig. Xbox vrienden boven alles.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee joh, thug life!
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sjoerd, het is gewoon Xbox en niet 'xBox' of 'xBoxE' :p Ik zou je PlayStation 3 gewoon weg doen, Xbox is 360x toffer.
     
  20. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja als ik namen ga noemen worden jullie er alsnog niet veel wijzer van!
     

Deel Deze Pagina