1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Matches zijn echt véél te snel voorbij.
    Net had ik 20 kills maar dat is dan ook wel het hoogste wat ik tot nu toe gehaald heb.
    Ben rank 10, alles tot max demo level.. Dan word het wel snel saai, haal je een gunship en 3x UAV's (zo noem ik ze maar even) en dan gaat het wel snel.

    Gewoon een hogere max voor win dan word de game wel tof.
    En meer grotere levels, dit is puur shotgun frenzy
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Mee eens (behalve dat ik nooit 20 kills haal). Ik ben een beetje midrange man. Assault + scope enz, maar in dit 'skyline' level wordt ik te vaak ge melee-killed of met een shotgun afgemaakt. Zelf maak ik natuurlijk ook wel melee kills, maar dat is niet mijn sterkste punt.

    Ben benieuwd of de retail ook grotere maps met wat meer 'open ruimte hebben. Campen heeft zelfs dan niet zoveel zin, want je moet die dogtag toch ophalen:) maar met wat grotere maps zie je die shottygasten iig van verder aankomen
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een een 'perk' die automatisch de dogtag ophaalt hoor.. Dus campen zal er altijd blijven..
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je moet Crash Site kiezen als je langere games wil, is wel objective maar vind het persoonlijk leuker om te doen, heb ook enkele keren de 30 kills gebroken, veel actie bij de objective. Kan ik tenminste anticiperen waar de vijanden vandaan komen, bij TIA heb ik totaal geen overzicht, komt ook mede door het level denk ik. Mensen kunnen letterlijk vanuit alle hoeken komen.

    Maar inderdaad ik had ook op de crysis forum gepost dat ze de score moesten verhogen, alhoewel het zo kan zijn dat Skyline een uitzondering is en veel mappen groter zijn, dan is 50 kills misschien wel de perfecte score.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF!

    Mijn rank is ineens weer 0 nu? Terwijl ik fucking rank 6 had en allerlei dingen unlockt? Naja zeg.
     
  6. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ligt het aan mij of is de verbinding gewoon crap?
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    MP tutorial trailer

    [yt]f3IzxKE86EQ[/yt]
     
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    He da's wel vet ouwe. Die (LS) en (B) combo, ga ik eens proberen...

    Ik vindt het wel jammer dat de game erg veel lagg en best veel glitches heeft.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Yeeeeeeeessssssssss ... eindelijk :)

    [​IMG]

    Wat een vette shooter zeg, en wat heb ik er lang over gedaan om enigzins acceptabel te spelen (TDM weliswaar). Mijn speelstijl (conservatief, maar geen snipercamping) had ik echt moeite mee om dat vorm te geven. Ik blijf de Assault SCAR matig vinden, te weinig power. Mijn speelstijl s de 'stealth' stijl ... veel 'cloak', weinig rennen want dat drained de energy snel. De 'proximity' want dan hoor je de enemy komen, 'covert ops'? (silent footsteps), en 'aim precision' better ADS aiming ... plus dan maar de heavy gun ipv de SCAR want dan heb ik meer bullets. Beetje sneaky, maar dat 'cloak gebeuren' is wel vet:)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bijna iedereen gebruikt vanzelfsprekend de armor ability, ikzelf gebruik veel meer de stealth, imo veel effectiever. Eenmaal iemand mij gespot heeft en dan een granaat gooit, of op mij rushed kan ik snel in stealth gaan en erachter weg springen en vanuit een hoek schieten dat diegene totaal niet verwacht. Als ik de proximity alarm luid hoor weet ik dat er iemand in de buurt is, ik ga direct in stealth en de omgeving verkennen en switch dan naar armor als tegenover hem sta. Simpele dingen maar werkt erg goed. Ik verwacht wel dat nagenoeg iedereen die proximity alarm gaat gebruiken en dat uiteindelijk irritant kan worden, zal waarschijnlijk wel een counter voor zijn in de volledige game.
     
  11. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze Armour hetzelfde hebben gelaten als in het eerste deel, is het ook vrij nutteloos. Dan kan je 2 of 3 meer kogels hebben dan normaal, wat in vuurgevechten met machinegeweren nogal verwaarloosbaar is. In Crysis Wars op de PC was de meest gebruikte ability Speed, al weet ik niet of dat nog in Crysis 2 zit.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0


    Voor wie die support dingen nog niet snapte
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hmm, ik krijg een modern warfare gevoel.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, ook duidelijk een spel wat je niet moet halen op de release als je veel online speelt.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Cloaking, Armor, Nanosuit, Jumpen/Klimmen, Energybar ... Ja, echt MW:)
     
  17. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het nog maar eens een kans dus ben hem weer aan het downloaden.
    Misschien verander ik nog van gedachten en vind ik het toch leuk.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Voor mij was het simpel. Ik wil het spel gewoon leuk vinden, net als BC2, net als MoH. Alles beter dan CoD.

    [yt]BEyc5x1a70M[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wel behoorlijk badass deze game. Echt in geen een game ben ik handig met MELEE, maar in de Crysis 2 demo heb ik in die 10 uur al meer meleekills dan in honderden uren BC1/2 MW1/2 en MoH bijelkaar:)

    Sta je 'cloaked' boven op de commtower, zie je ver beneden je bij bv broeikassen iemand lopen. 'Decloak' en de 'energybar' weer vol laten lopen. Dan met een megasprong spring je op het dak van de broeikas en nanosprint je achter die gast aan en breekt zijn nek van achteren ... echt te gek.

    Hoe zo'n actie trouwens met MW te vergelijken is, is mij een raadsel:)

    Dat laatste, overgaan naar armor, vergeet ik altijd. Ik schiet vanuit stealth (maar vervalt je stealth en dan is je energy bar leeg) ... meestal echter ga ik dan voor de MELEE trouwens (die ook je stealth breekt en energy bar leeg maakt ... dat 'overschakelen' ben ik niet handig in, te veel buttons (en maar blijven oefenen denk ik, net als 'spotten' in BC2)


    Anyway, ik geloof dat deze beta/demo op 4 februari uit de lucht gaat. Of er daarna nog wat te spelen valt? Geen idee. Misschien een ECHTE demo of het is wachten tot maart release retailversie.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer je in stealth bent zorgen melee, schieten en granaat gooien ervoor dat je eruit gaat inderdaad en je energy direct leeg is. Wanneer je letterlijk achter iemand bent en zo´n animatie in stealth doet, dus het nek omdraaien gebeurd dit niet. Merkte zelf vaak als ik schoot en dankzij dat m´n bar leeg was ik alsnog door anderen in een paar kogels dood was, dus even switchen snel voordat je begint te schieten.

    Melee ben ik overigens bar slecht in nog, die delay zorgt er de hele tijd voor dat ik hem mis, ben best benieuwd hoe de beta er op de PC uitgaat zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina