Wel behoorlijk badass deze game. Echt in geen een game ben ik handig met MELEE, maar in de Crysis 2 demo heb ik in die 10 uur al meer meleekills dan in honderden uren BC1/2 MW1/2 en MoH bijelkaar
Sta je 'cloaked' boven op de commtower, zie je ver beneden je bij bv broeikassen iemand lopen. 'Decloak' en de 'energybar' weer vol laten lopen. Dan met een megasprong spring je op het dak van de broeikas en nanosprint je achter die gast aan en breekt zijn nek van achteren ... echt te gek.
Hoe zo'n actie trouwens met MW te vergelijken is, is mij een raadsel
Dat laatste, overgaan naar armor, vergeet ik altijd. Ik schiet vanuit stealth (maar vervalt je stealth en dan is je energy bar leeg) ... meestal echter ga ik dan voor de MELEE trouwens (die ook je stealth breekt en energy bar leeg maakt ... dat 'overschakelen' ben ik niet handig in, te veel buttons (en maar blijven oefenen denk ik, net als 'spotten' in BC2)
Anyway, ik geloof dat deze beta/demo op 4 februari uit de lucht gaat. Of er daarna nog wat te spelen valt? Geen idee. Misschien een ECHTE demo of het is wachten tot maart release retailversie.
Laatst bewerkt: 31 jan 2011