De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het er vet uitzien sjoerdie!!!
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx babe
     
  3. beertjebob

    beertjebob Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ff rond gekeken(marktplaats etc.) heb een mooie brommer gevonden de Malaguti Drakon:9.. vind em erg mooi... ff doorsparen en dan over een paar maanden halen denk ik:cool:

    Heb er ook over gelezen dat die standaard 60 gaat, en als je er een andere uitlaat opzet +- 85 km/u:eek:... das snel voor mijn doen:p

    [​IMG]

    Trouwens als mensen brommers weten die hierop lijken, dan ben ik erg dankbaar.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar blijft de tijd. Nu rij ik dat in zn een en heb ik nog zat toeren over.

    Enjoy while you can!
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat goud er wel cool uitzien Sjoerd, hij krijgt er wat klassieks van.

    Goud en rood past zeker wel goed samen O-) , misschien is het idd wat moeilijk dat het nergens anders terugkomt, met je frame heb je dan ook 3 kleuren, maar ik denk dat het wel moet kunnen.


    Standaard vind ik je 749 er overigens ook erg mooi uit zien, al is het eventuele verdwijnen van de wheel striping wel een vooruitgang ;) .
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Motor krijgt dan 3 kleuren en vind ik net iets te schreeuwerig. Misschien als je het frame en achterbrug zwart maakt dat het dan minder schreeuwerig wordt.

    Denk er ook over na wat het doet als je ooit je motor wilt verkopen/inruilen. Custom paint voegt niks toe en zorgt voor waarde vermindering.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je het hier niet over auto's moet hebben maar doe het toch.

    Net (en de rest van de dag) eindelijk weer eens in een gave auto gereden. Het is van een saai merk, but hear me out :p

    [​IMG]

    Een lexus 250 IS uit 2010. Belangrijker een 2,5 V6 voor maar liefst 206 pk. Genoeg kracht om de auto door de bocht te laten glijden. Ook eens een auto waar je met 1 druk op de knop alle elektronische hulp uitzet. Het is een leenauto van de garage en morgen komt de 450h weer terug jammer genoeg.

    Heel leuk speelgoed en probeer de banden niet op te rijden :p

    Slecht eigenlijk dat de meeste mensen zo slecht met leenauto's omgaan (a)
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Werk bij een volvo dealer. Hebben net een tweedehands GS 300 Executive binnen. 6 cillinder, 250 pk! en inderdaad met 1 druk op de knop alle hulpmiddeltjes uit haha ;)
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb een financiƫle meevaller gehad dus kan eventueel kijken naar een andere motofiets ergens in maart/april. Misschien de Tiger 800 maar vind het een nadeel dat alles aan elkaar is gelast, frame, subframe, passagierstepjes en teller ophanging. Wanneer je de motor een keer neerlegt en de passagierstepjes zijn krom ben je direct de lul.

    Een lichtere SM lijkt mij ook wel wat, rij toch alleen binnendoor weggetjes en met een groepje mensen een dag een kartbaan huren kost ook niks.

    [​IMG]


    Owja over auto's, vanmiddag even proefritje maken in:

    [​IMG]


    700cc turbo motortje gechipped naar 105pk, mijn vriendin vind hem zo leuk :')
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Toch allemaal leuk speelgoed ook die vierwielers!
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    kan zeker leuk zijn. Maar eens voorzichtig aan de buurman vragen of ik in z'n Lotus Elise mag rijden... (stelde hij zelf een keer voor, als het mocht van z'n verzekering)
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Eergisteren hebben een stelletje pestlijers geprobeerd om mijn scootaah te jatten.
    Tis ze niet gelukt dus het zijn nog dubbele rukkers ook nog maar heb wel een paar dingetjes stuk
    Aan de buitenkant zit niks,nog geen krasje maar wel hebben ze het Stuurslot/contactslot verneukt....en nu komt ie.

    Het blijkt dat die achterlijke scootmobiel een centraal computer systeem heeft wat gekoppeld is aan het contact en de startonderbreker.......en dit is niet los te bestellen.


    2000 euro alstublieft.


    Lang leve de all risk verzekering maar weer.
    Nu alleen nog maar hopen dat de dader onder tram 13 komt.......als ik hem tegenkom heeft hij meer auw nml.


    Kusjes allemaal.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus....

    Geen "rode sleutel" zoals de Duc heeft? Waarmee je de ECU kan resetten?


    Wat mij betreft mag tram 14 er nog een keer achteraan over ze heen rijden...
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    WTF beuk 8) stelletje kneuzen =(

    Tram 13? Wat dacht je van beuker zelf? :+
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Man dan ben je inderdaad blij met je allrisk verzekering!
    Handen afhakken bij de lui bah!
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu vind ik het nog de grootste faalactie dat ze die scooter proberen te jatten in plaats van de Hypermotard...

    Dat is trouwens wel het voordeel van een BMW GSA met een kilo vuil overal op, die wil toch niemand stelen en als iemand 'm al wil stelen, kan die 'm toch niet optillen met een volle tank benzine :+
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Yamaha majesty collectors edition he :)


    Heb veel collegas in amsterdam die ook motor rijden en het helaas al meerdere malen moesten meemaken dat hun bike gejat werd.
    Op slot,in een box of garage het maakt ze geen reet uit........kakkerlakken komen helaas overal.

    Anyway.....we blijven lachen en ook dit overleven we weer.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Afgelopen weekend in mijn nieuwe leasebak rondgereden.
    +Heerlijk interieur
    +Leuk "entertainment systeem" met Navi/Telefoon/Muziek
    +Looks (voor het eerst in de geschiedenis een leuke Astra ;))

    En voor mij het enige minpunt:
    -de 1.4 Ecotec Motor.. deze is echt heel tam vooral de sprintjes naar 100km/h zijn tergend langzaam.

    M.a.w. lekker voor naar het werk maar kan niet wachten op mooi weer om lekker hard te gaan op mn Tona :D
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het vandaag de 'laat alle opa en oma's met staar' dag uit??

    Hele dag opas die 40 op 80 km wegen rijden, slingeren, afsnijden. Levensgevaarlijk vandaag :mad:

    Wel heerlijk gereden. Niet koud en lekker zonnetje :)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja, na zo'n winter vergeet iedereen ineens weer dat motorrijders ook nog bestaan.


    Dat is een beetje het probleem met motoren, de meeste auto's waarin je plaats neemt nadat je van je bike afstapt voelen nogal tam aan :p.


    Klote Beuk, ik hoop dat de verzekering het vergoedt?

    Moet er niet aan denken dat ze m'n Monster op den duur een keertje meepikken :mad:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina