1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Net even in de pauze rondje gereden :) heerlijk zonnetje.. het is wel koud maar opzich goed te doen!
    Hopelijk blijft dit weer zo een beetje doorzetten!
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd heeel lekker weer! ik hou mijn motor nog een jaar/2jaar. Heb veeeel leuke (dure)spulletjes besteld :D
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Oeh leuk :) vertel!
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga niet alles verklappen maar vooruit, geef 1 ding prijs.


    [​IMG]

    [​IMG]

    Zonder mapping 5pk winst over de gehele linie, met mapping +-12pk. Ga natuurlijk wel ff die mapping erbij fixen, zijn helaas maar 2 bedrijven die Tuneboy voor de KTM doen, en 1 zit vol tot april en de andere in Goest, wordt motor op de aanhanger dus :')

    Owja filmpje van luchtfilter op een KTM 990 SM:

    http://www.youtube.com/watch?v=MXVag-iwq5I

    Trekt hem nog omhoog in zn 4 (met koppeling), lukt mij alleen in de 3, in de 2 doe ik al niet eens meer veelste gevoelig op het gas :p
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha dat filmpje ziet en klinkt erg lekker man! Braaaaaaap
    Ben benieuwd ook naar je andere mods maar die filterdoos ziet er iig al erg nice uit!

    Heb je een mooie bike en dan kun je nog je lol op met allemaal mods kopen :p ben benieuwd hoe lang ik em nog stock houdt.. (wachten op het vakantiegeld ghehehe)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22


    \o/





    Haha ja KTM heeft zoveel leuk spul in hun powerpart assortiment zitten, ga denk ik van het voorjaar een cursus supermoto doen bij marcel van drunen. Lijkt me wel een leuk leermomentje.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel gaaf filmpje \o/\o/_O_
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk filmpje, wel dapper dat je je Duc naar buiten hebt gerold :).

    Kan zelf ook niet wachten. Vd week wel met m'n Yamaha gereden, maar als het gaat vriezen volgende week breng ik em misschien weer ff terug naar de garage.
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke 12 graden :)

    Maar niet te gek gedaan hoor. Na winter ben ik al tevreden met heerlijke ritjes. FF niets aan mn kop oid *)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ghehe deze kwam ik tegen op motormeuk, beuker heeft hier ook al eens een piccie van in de OP gezet.

    [yt]qJyzxHGM2YE[/yt]
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Was even aan het kijken naar een crosshelm (hoort toch een beetje bij een SM en is ook wel lekker in de zomer) en kwam deze tegen! Vind hem zo hard :D Hebbehebbe!

    [​IMG]
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat een gave graphics!! kwijl!
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Ga naar Nieuw Zeeland en huur een motor!

    Hoe mooi kan je daar rijden, niet normaal! :thumbs: Geen snelwegen, de ene bocht na de andere, perfect asfalt, minutenlang geen auto's tegenkomen en fán-tás-ti-sche uitzichten! :eek: _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Helaas heb ik maar een halve dag gereden maar het was ge-wel-dig! :9 _O_
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij gedaan? Huh? Wat?

    Meer details! en foto's !
     
  17. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ziet er prachtig uit! Waarom maar een halve dag voor uit getrokken?
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    In september ben ik afgestudeerd en in oktober ben ik voor 2 maanden vertrokken naar Australië. Daar ben ik de oostkust afgezakt van Cairns tot Sydney. Daarna ben ik nog 4 weken in Nieuw Zeeland geweest waar ik beide eilanden heb aangedaan. De motor heb ik in Queenstown gehuurd en heb rond Lake Wakatipu gereden. Verder details en foto's staan in het reistopic. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Het was aardig aan de prijs en ik had niet zo heel veel tijd beschikbaar. Ook het weer was niet echt super; het was vrij fris aangezien je alleen een jas, handschoenen en helm erbij kreeg. Een spijkerbroek met simpele schoenen zijn niet echt ideaal wat dat betreft...
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Toe maar, luxe hoor. Foto's zien er goed uit.

    Kan me herinneren, heb in 2007 2 weken in Zuid-Afrika rondgereden (met de auto weliswaar), maar daar was het ook hemels. Mensen gingen gewoon aan de kant staan als ze merkten dat je sneller was. En idd, heel veel bochten.
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie ervaring met boetes uit Belgie?

    Ik heb er eentje binnen voor gecorrigeerd 141 km waar je 120 mag en kreeg net een brief om mijn gegevens in te vullen.

    Verder vragen ze of ik een minnelijke schikking accepteer en de overtreding erken. Natuurlijk doe ik dat. Ik wil geen gezijk en gewoon een boete betalen. Niet leuk, maar niet onterrecht.

    Ik keek net op http://www.wegcode.be/boeteberekening en de gegevens ingevuld (151 'echte' km's) en dan zeggen ze dat een minnelijke schikking niet van toepassing is en dat er een kans is om te worden gedachvaard. Dat zal toch zeker niet.

    Ik hoef toch niet voor een 21 km/u overschrijding naar belgië te rijden om voor de politierechter te gaan staan daar? Zal toch van de gekke zijn. Verzamel waarschijnlijk meer boetes onderweg naar de rechtbank als waar voor ik moet komen :+.

    Iemand ervaring met deze ongein?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina