wrede poes he... Komt omdat ik het op me cu2 had upgeload, andere er overheen geupload, vandaar. Maar zal proberen die andere er weer op te krijgen.... maar lieve kat he, die van ons..?
de ideale multiplayer level is in een super grote maankrater. lekker donkere setting. en dan van die mijnschachten in de muren. met verschillende verdiepingen. trappen langs de binnenkant van de krater. en natuurlijk groot genoeg voor luchtgevechten met banshee´s. +een paar shade´s als luchtafweer.
Huh waar kan ik eigenlijk plaatjes invoegen?? Ik dacht dat ik eerst toch altijd zo'n balk had met image invoegen.
Het spel is gewoon super, de gameplay is super gevarieerd en de AI is prachtig uitgewerkt, het bied uren en uren gameplay, en het heeft gewoon iets in zich dat vele gamers aantrekt!!
Hmmm... een cool multiplayer level... ik zat te denk aan een grote, verlaten, afgeschoten stad. De 1e team begint aan de ene kant, en de andere aan de andere kant. En dan gewoon CTF met warthogs en ander voertuigen en veel stationary guns. En dan moet het wel een 32 vs 32 spelers potje zijn, dat zou het vetste zijn .
Met in het midden een nucleare bom die je met eeng grote truck moet vervoeren. Onder tussen moeten je andere luitjes je cover geven en zorgen dat je bij de vijand z'n hoofdbasis komt. Daar poot je dat ding neer en rijd snel met het helezaakje weg. Naar een min kijk je op een gebouw in de lucht waar je een mooie paddestoel in de lucht ziet dwalen...... Terrorist Win !!!
Zeer vet lijkt mij dat, vooral op XBOX LIVE, dan de ene de Covenant (verdedigen) en de andere Mariniers (Bom verplaatsen), krijg je een beetje een CS idee !!!
een loopgraven map lijkt me nog steeds het leukst. uiteraard met ieder team een flinke basis met heel wat defense mogelijkheden. en ieder een groot vliegveld met dropships (bungie is van mij verplicht bestuurbare dropships in het spel te doen),banshee's, marine-vliegtuig (straaljagers?) en nog meer aerial gevechts-tuig. en heeeeeel veel warthogs. en de rest is niemandsland
Of wat dacht je van een grote afgeschoten verlaten stad, en dan, net als in battlefield1942, meerdere vlaggen die je moet veroveren door er een aantal seconden bij in de buurt te staan... ook een beetje Day of Defeat style.
Ik snap niet waarom de websites zulke hoge cijfers geven aan Halo. Maarre, hoe moet een Halo 2 level eruitzien? Nou, zon level moet er goed uitzien, en de levels moeten niet zo saai zijn als deel 1, want anders vergaap ik me tijdens het spelen (letterlijk bedoeld).
Ik zou gewoon een pikkepikkedonker level maken met gewoon een pijltje waar iedereen loopt en hier en daar een flauw fakkeltje, en ergens in de level ligt een nightvision verstopt en degene die die heeft , heeft natuurlijk veeel voordeel, je kan die nightvision wel stelen door de kerel die hem heeft te melee-en Als je je sniper rifle gebruikt, heb je ook night vision, maar dan krijgt iedereen een pijltje te zien dat wijst naar waar die sniper staat, en de sniperende gast wordt dan plotseling glow in the dark zit wel iets in als je het goed uitwerkt denk ik
een multiplayer level met objectives zou niet volstaan. heb je tenminste nog een doel. bijvoorbeeld als marine zijnde moet je 1 of andere powersource van de covenent uitschakelen. (dmv het beschieten van 1 of andere apparaat waar dan damage afgaat).