Hoe Moet Een Halo2 Level Eruitzien

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 9 mei 2003.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    wrede poes he... Komt omdat ik het op me cu2 had upgeload, andere er overheen geupload, vandaar. Maar zal proberen die andere er weer op te krijgen.... maar lieve kat he, die van ons..?

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    de ideale multiplayer level is in een super grote maankrater. lekker donkere setting. en dan van die mijnschachten in de muren. met verschillende verdiepingen. trappen langs de binnenkant van de krater.
    en natuurlijk groot genoeg voor luchtgevechten met banshee´s. +een paar shade´s als luchtafweer.:)

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Geinig poesie *) :D :D :D Schattig O-)

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens, het is een lief poesje maar nou weer ontopic!!

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Huh waar kan ik eigenlijk plaatjes invoegen?? Ik dacht dat ik eerst toch altijd zo'n balk had met image invoegen.

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar voor zo'n vraag is er volgens mij een ander forum!

7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom gaat ongeveer 90% van dit Forum over HALO zijn er nou echt geen andere goede games??

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    omdat iedereen super enthousiast is over halo2 en nogsteeds over de orginele halo.
    heil halo_O_

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar kan iemand mij dan es uitleggen waarom het zo'n geweldige game is want ik vind het echt suf..

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is gewoon super, de gameplay is super gevarieerd en de AI is prachtig uitgewerkt, het bied uren en uren gameplay, en het heeft gewoon iets in zich dat vele gamers aantrekt!!

11. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... een cool multiplayer level... ik zat te denk aan een grote, verlaten, afgeschoten stad. De 1e team begint aan de ene kant, en de andere aan de andere kant. En dan gewoon CTF met warthogs en ander voertuigen en veel stationary guns.
    En dan moet het wel een 32 vs 32 spelers potje zijn, dat zou het vetste zijn :D.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Met in het midden een nucleare bom die je met eeng grote truck moet vervoeren. Onder tussen moeten je andere luitjes je cover geven en zorgen dat je bij de vijand z'n hoofdbasis komt. Daar poot je dat ding neer en rijd snel met het helezaakje weg. Naar een min kijk je op een gebouw in de lucht waar je een mooie paddestoel in de lucht ziet dwalen...... Terrorist Win !!! :D

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vet lijkt mij dat, vooral op XBOX LIVE, dan de ene de Covenant (verdedigen) en de andere Mariniers (Bom verplaatsen), krijg je een beetje een CS idee :D!!!

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, als ze dat nou is gaan doen. ff iets aan m'n vorige editten :D

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    een loopgraven map lijkt me nog steeds het leukst. uiteraard met ieder team een flinke basis met heel wat defense mogelijkheden. en ieder een groot vliegveld met dropships (bungie is van mij verplicht bestuurbare dropships in het spel te doen8)),banshee's, marine-vliegtuig (straaljagers?) en nog meer aerial gevechts-tuig.

en heeeeeel veel warthogs.

en de rest is niemandsland

16. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Junglemissies!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Of wat dacht je van een grote afgeschoten verlaten stad, en dan, net als in battlefield1942, meerdere vlaggen die je moet veroveren door er een aantal seconden bij in de buurt te staan... ook een beetje Day of Defeat style.

18. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom de websites zulke hoge cijfers geven aan Halo. Maarre, hoe moet een Halo 2 level eruitzien? Nou, zon level moet er goed uitzien, en de levels moeten niet zo saai zijn als deel 1, want anders vergaap ik me tijdens het spelen (letterlijk bedoeld).

19. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon een pikkepikkedonker level maken met gewoon een pijltje waar iedereen loopt en hier en daar een flauw fakkeltje, en ergens in de level ligt een nightvision verstopt en degene die die heeft , heeft natuurlijk veeel voordeel, je kan die nightvision wel stelen door de kerel die hem heeft te melee-en:D

Als je je sniper rifle gebruikt, heb je ook night vision, maar dan krijgt iedereen een pijltje te zien dat wijst naar waar die sniper staat, en de sniperende gast wordt dan plotseling glow in the dark:D 8)

zit wel iets in als je het goed uitwerkt denk ik

20. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    een multiplayer level met objectives zou niet volstaan. heb je tenminste nog een doel:).

bijvoorbeeld als marine zijnde moet je 1 of andere powersource van de covenent uitschakelen. (dmv het beschieten van 1 of andere apparaat waar dan damage afgaat).

Deel Deze Pagina