1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquete] Consumentengedrag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kortestier, 22 feb 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Done. Bummer van de taart dude...
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou ja het is niet zo dat ik alle budget merk koop, meestal gewoon huismerk dan.
    Oh en WC papier moet ook A-merk, ik hoef niet van dat schuurpapier aan m'n ass :emo:
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heel goed heren! Een benadering op dit onderwerp in dit topic is zeker een goed initiatief! De open discussie hier neem ik ook mee in het onderzoek!
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar is eigenlijk een forum ook voor bedoeld toch? :eek:

    Hou er rekening mee dat met de consumptie van een merk die consumeerder ook een bepaalde statement maakt. Wanneer jij vrienden over de vloer hebt en ze B-merk bier en chips serveert, geef je er wel een bepaald gebaar mee. Ik denk ook dat voor producten die gezien worden(bijvoorbeeld bier), een A-merk veel succesvoller zal zijn dan wanneer het product nooit door vreemde zal worden gezien(bijvoorbeeld keukenpapier).

    Daarnaast moet je ook rekening houden of een bepaald product iets zegt over de imago van de consumeerder of misschien is het een alledaags product. Je moet met heel veel omstandigheden rekening houden wil je een accurate conslusie uit dit onderwerp trekken. Zo zijn er mensen die een dure auto rijden maar boodschappen doen bij de Aldi, maar je hebt dan ook weer mensen die een simpele bak rijden maar wel A-merken haalt bij de AH.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geen geld voor taart en mijn broertje wel allerlei cadeautjes sturen.
    Punt aftrek op je eindcijfer en nog eens 2 punten als je hierop reageert. :+
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Done. Ik moet een collega toch helpen. :D
     
  7. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze ingevuld
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb je helemaal gelijk in. Dit is een klein gedeelte van het algehele onderzoek dus je ideeën worden in de groep gegooid. :)
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je wel een punt.
    Een ander punt is, is dat ik m'n fucking taart wil!!!
     

Deel Deze Pagina