1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquête] Off en online winkelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cybeln, 22 feb 2011.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo XBW

    ik heb nog eenmaal jullie hulp echt nodig. Ditmaal is het voor mijn afstudeerproject. Ik doe onderzoek naar de beleving van consumenten bij met name het online winkelen en deze enquête is het begin van het onderzoek. Heb tussen de 300 en 500 ingevulde enquêtes nodig dus mochten jullie je vervelen verspreiden mag! Of het nou binnen de Harry Potter fanclub is of op een anti Ajax forum dat maakt niet uit :p

    Link: www.thesistools.com/web/?id=177170

    Duurt maximaal 5 minuten voor de langzame mensen. Mocht je boos zijn over bepaalde vraagstellingen of mogelijke antwoorden ik ontvang altijd graag feedback.

    De winnaar krijgt een Bratwurst en een paar halve liters :+
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Er werd vandaag ook al taart aangeboden en dat bleek een smerige leugen te zijn. Dit zaakje stinkt als het mij vraagt. Mja zal hem toch ff voor je invullen :)
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Done.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als je de moeite neemt om de prijs af te halen dan komt dat wel goed hoor :D:cool:
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als u online een product koopt weet u dan van te voren al wat u gaat kopen?*

    Rare vraag, natuurlijk weet ik wat ik ga kopen. Ik ga niet online op zoek naar een fiets en koop een auto ofzo :+
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij nooit lekker surfend winkelen zonder voorbedachte rade? Ander voorbeeld = Ibood, daar doen mensen naar mijn mening toch ook wel vaak aankopen zonder dat ze van te voren wisten dat ze die gingen kopen? Of zie je dat anders :)?
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Een paar van je vragen vond ik wat onduidelijk(als in: wat wil je nu precies weten?) BV: Vindt u de huidige webshops overzichtelijk?*
    dit verschilt per webshop, er zijn uitschieters beide kanten op. daarom is de vraag niet te beantwoorden.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de feedback!, krijg toevallig ergens anders dezelfde opmerking door. Jullie hebben gelijk in deze. Gelukkig is dat niet zo erg want dit is een afleidende vraag, het draait meer om andere vragen. Maar ik neem deze feedback zeer zeker mee in het onderzoek. :)
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar bij iBOOD weet je toch ook wat je koopt, daar is de productinformatie toch voor :+
     
  10. edwin04

    edwin04 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ingevuld
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo bedoel je! Ik bedoel dat mensen zonder dat ze vooraf weten wat ze willen online gaan zoeken naar iets dat ze willen kopen. Rondkijken dus. Zoals je ook naar de stad kunt gaan, lekker shoppen zonder enige idee wat je eigenlijk zoekt.

    Je bent de eerste waarvan ik het hoor. Heb van te voren nog bij verschillende mensen gecheckt of het allemaal goed werd geïnterpreteerd. Maar dit soort dingen houd je vaak toch. Graag hoor ik dan toch hier nog van je of je wel eens iets gekocht heb of iets koopt online zonder dat je er bewust naar op zoek was. :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ingevuld. Maar ik vind je enquête wel erg ruim. Vragen over het overzicht van een webshop, dat zou je specifiek per webshop moeten doen. Zo is de ene webshop wel overzichtelijk en de andere niet, maar doe ik wel met beide regelmatig zaken.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx dat zei DimlightHero hierboven ook :) Jullie hebben daar gelijk in, al is het waarschijnlijk voor mijn onderzoek niet heel interessant om te weten welke webshops mensen overzichtelijk vinden en niet. Terwijl ik dat typ twijfel ik er meteen over btw, want het is waarschijnlijk persoonlijk maar de aspecten die het overzichtelijk maken zijn wel interessant. Naja goed ik begin hardop te denk.. eh te typen. Zoals je ziet neem ik je feedback mee in mijn onderzoek.

    Tot nu toe iedereen bedankt al, krijg mooie antwoorden binnen zeg! dat had ik niet verwacht. Bij de laatste vraag gaf iemand mij dit antwoord: betere beleving bij producten Mocht dat iemand van dit forum geweest zijn dan had ik daar graag meer uitleg bij. Dus mocht diegene van dit forum komen en dan ook nog eens 2 keer hier kijken dan graag! Als je anoniem(er) wilt blijven kan je me een berichtje sturen. ;)
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Done, maar hoe weet je wie de winnaar is? :+
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ingevuld

    zou je de uitslagen misschien met ons willen delen?
     
  17. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Done :)
     
  18. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ook deze ingevuld
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    ingevuld :)
     
  20. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ingevuld
     

Deel Deze Pagina