Volgens mij volg je mij niet echt.
Als een speler/team een goede passing heeft kan je met die speler uitvoeren wat jij in gedachte hebt. Als ik dus heerlijke combinaties en diepteballen wil geven heb ik niks aan een 3 sterren team omdat die spelers gewoonweg veel lagere passing hebben waardoor er veel minder aankomt.
En dat alles vanzelf gaat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik versla een noob die Chelsea neemt met gemakt met Willem 2 ofzo. Je moet echt wel weten waar je mee bezig bent.
Als je 2 topspelers met topteams tegen elkaar hebt dan komt het spelletje pas echt tot z'n recht. Dan moet je met alles rekening houden en wordt elke fout afgestraft. Immers moeten bepaalde schoten (bijv 1 op 1) gewoon een goal zijn en als ze dan te laag finishing hebben omdat ze bij een 3 sterren team zitten.. tsja
Iedereen die zeurt over overpowerd is imo gewoon niet goed genoeg.. lekker boeien wie er tegen mij speelt of dit real, chelsea, inter of wie dan ook is.. altijd dat gehuil. Als ik verlies ligt het aan mijzelf dan ben ik niet goed genoeg, niet aan de "overpowered" tegenstander..
Laatst bewerkt: 28 feb 2011