1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je zometeen rond de 3000 punten en hoger komt te zitten wordt het echt onmogelijk hoor met ADO. Dan gaat iedereen alleen nog maar met topteams en puur op de winst spelen.
     
  2. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen waarom bij mij de nieuwe transferupdate alleen online werkt? Offline zitten alle spelers nog bij de oude teams en met 1vs1 zitten ze wel bij de nieuwe teams.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb je wel de nieuwste squadupdates gedownload?
     
  4. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vandaag zo lekker met Villareal, maar heb net alweer tè veel verloren en ben dus weer niks omhoog gegaan met mijn stats.

    Ik heb altijd 1300 nog wat punten, en dan zit ik wat hoger en dan verlies ik weer zoveel dat ik weer in de 1300 punten kom. :x
     
  5. Nireal

    Nireal Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt Castillion toch heerlijk zeg..
     
  6. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben eens op google wezen zoeken, maar geen hits; dus mijn vraag
    Ben ik nou echt de enige die het "THE GERMANS ARE TAKING OVER" van de Britse commentatoren een nogal grote hint naar de 2e wereldoorlog vind?
    Vreselijk grappig, daar niet van, maar ik vind het zo gek dat ik het niet kan vinden xD
    Ga maar eens met, of tegen duitsland spelen en je merkt al snel dat ze dit met wel erg veel enthausiasme regelmatig zeggen
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, dat ga ik uitzoeken! _O_
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  10. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gewoon 1vs1 ging doen, kwam die update toch vanzelf op. Die heb ik gedaan en daarna waren transfer verwerkt met 1vs1.
     
  11. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het:thumbs: Ik speel ook veel liever met een 2,5 tot 3,5 sterren team. Veel leuker als je dan weet te winnen.

    Ik vind het gewoon kansloos als je alleen maar met chelsea speelt, Wat is er knap aan als je speelt met een mega overpowered team?

    Gelukkig zijn er ook nog mensen die ook een minder team nemen als ik bijvoorbeeld Ado of PSV neem. Heb wel paar keer met Ado tegen Utrecht gespeeld of tegen Feyenoord. Vind ik echt veel leuker dan elke keer Chelsea-Barca, Barca-Real Enz. Enz.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij volg je mij niet echt.
    Als een speler/team een goede passing heeft kan je met die speler uitvoeren wat jij in gedachte hebt. Als ik dus heerlijke combinaties en diepteballen wil geven heb ik niks aan een 3 sterren team omdat die spelers gewoonweg veel lagere passing hebben waardoor er veel minder aankomt.

    En dat alles vanzelf gaat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik versla een noob die Chelsea neemt met gemakt met Willem 2 ofzo. Je moet echt wel weten waar je mee bezig bent.

    Als je 2 topspelers met topteams tegen elkaar hebt dan komt het spelletje pas echt tot z'n recht. Dan moet je met alles rekening houden en wordt elke fout afgestraft. Immers moeten bepaalde schoten (bijv 1 op 1) gewoon een goal zijn en als ze dan te laag finishing hebben omdat ze bij een 3 sterren team zitten.. tsja :+

    Iedereen die zeurt over overpowerd is imo gewoon niet goed genoeg.. lekker boeien wie er tegen mij speelt of dit real, chelsea, inter of wie dan ook is.. altijd dat gehuil. Als ik verlies ligt het aan mijzelf dan ben ik niet goed genoeg, niet aan de "overpowered" tegenstander..
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net 2x onterecht verloren van Portugal en Chelsea. 2-0 en 3-1. Alle ballen schoot ie hoog naar voren in de hoop dat ie door kon lopen en dat kon dus een aantal keer.

    Daarna wel 1-0 gewonnen van Chelsea en daarna 4-1 van barca en ging die weg. Blijf dus nog wel ff met ado spelen. Als ik 2x verlies en 1x win heb ik nog netzoveel punten :)
     
  14. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo is dat onterecht? Dat is toch gewoon een volledig legitieme manier van doelpunten maken.. Dan moet jij er maar op anticiperen door defensiever te spelen
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    En wat Katti bedoeld:
    als je dus echt goed bent kan je die passes die jij wil geven ook geven met een Meeuwis en de ballen 1 op 1 ook kunnen afmaken met een Castaignos!

    En daar ben ik het helemaal mee eens:)
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik verlies ligt het vaak aan de geluksfactor van Fifa...8)
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Robbin, jij snapt me :thumbs:
     
  18. Nireal

    Nireal Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee serieus, hij is bijna niet van de bal af te krijgen met zijn 1.92 m en zijn kracht is ook nog eens 81. Hij kan ook heel goed koppen en met beide benen redelijk goed afwerken.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je begrijpt dat een Meeuwis een veel lagere passing heeft dan bijv. Lampard waardoor hij die bepaalde passes, steekballen etc. niet aan kan en dus veel minder goed kan combineren?
     
  20. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina