Is er al meer bekend over het uitbrengen van een trilogie dvd box (alle 3 films) Ik heb “The Matrix”al op dvd heb Matrix Reloaded vandaag in de bioscoop gezien Als “Matrix Revolutions” van de zelfde kwaliteit is dan zou ik deze 3 delen graag op dvd willen hebben maar de vraag is gaat deze überhaupt komen en wanneer ?? (Alle drie in een box vind ik leuker dan losse delen) Wie kan mij hier is meer over vertellen. Bij voorbaat dank
Komt vast wel, maar nog neit bekend wanneer. Denk ergens februari maart 2004. Waarschijnlijk later omdat er eerst normale DVD van uitkomt.
Ik denk niemand! De tijd zal het wel leren of dat uberhaupt zal komen. Ik denk dat op een later stadium zal gebeuren (als het al gebeurt). Dit aangezien ze eerst geld gaan maken door alles juist los te verkopen. Daarna jou gewilde optie uitbuiten.
er gaan zelfs geruchten dat de drie delen samen met the animatrix uit gaan komen dat zou de ultieme matrix box zijn
Er zouden geruchten gaan dat.....(volgens truenemesis)...wellicht dat er op deze site meer staat. Snappie
Er zal vast wel een Trologie box komen Dat moet gewoon... En die ga ik zekers halen... Hoop dat het net zoals bij LOTR extended versions gaan worden dan. Wanneer , dat weet nog niemand hier... Maar ik gok op voorjaar 2004 outzz
Revolution draait in november dus lijkt me sterk dat ze dan em op dvd uitbrenge over 4 maanden meestal is het een half jaar of meer dan komen ze pas uit...
De nieuwe (ben titel even kwijt) James Bond ik ook al op dvd uit. Dus als de box uit komt denk ik ongeveer in feb/mrt 2004 of ze willen inderdaad er een melk koe van maken en eerst los uit gegeven en maanden later de box pas uitbrengen.
uh maar de volgende matrix film draai toch pas in NOVEMBER!! en iedereen zegt dat de trilogie al in maart uitkomt dat kan gewoon niet....:{ en James Bond Die Another Day is ook pas na 7 maanden uitgekome
Deze triologie zou ik ook graag in een box kopen. Anders had ik the matrix 1 wel al gekocht, maar ik wacht leiver op de box.