[XOne] EA Sports: Fight Night Champion

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 feb 2011.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf :confused:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja EA dus het verbaasd me totaal niet. :9
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maakt alleen wat uit als daardoor de level cap ook hoger word en dat verwacht ik niet
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    spel is wel tof. Champion mode zit leuk in elkaar. erg sfeervol.

    online-servers down @ the moment..
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Shit, had net goud bereikt met (Status Champion) Verlies ik dender ik weer een stuk naar onderen. :lol:
    Achja, scheelde imoh niet zo heel veel ik had 139 AI had 140. :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Game valt mij toch wat tegen. Ik had me er helemaal op verheugd maar ik kom er gewoon totaal niet in. Ik heb heel veel FN 1,2,3 gespeeld maar dit is totaal anders. Ik zie gewoon niet wanneer ik moet counteren en heb enorm veel moeite om partijen vroegtijdig te beslissen.

    In tegenstellin tot FN3 waar het een kwestie was van het utlokken van een reactie met je jab om die vervolgens keihard te parry-en en counteren. Maar er zit uberhaupt geen parry meer in? Moet je dan alles proberen te ontwijken voor een goede counter?
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    maar die parry van deel 3 was zwaar onrealistisch. dan stond je gewoon 2 seconden aan de grond genageld.

    Dit is idd meer een reactie uitlokken van je tegenstander en die afstraffen.
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister de demo gespeeld, is wel toffe game het speelt veel vlotter tegen over FN4, ik wacht wel tot hij goedkoper is
     
  9. AvatarX

    AvatarX Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste gevecht van de champion mode is echt de grootste b.s. ooit. Die gast slaat je zo neer met een jab door je dekking heen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt het dat tijdens champion mode, je de difficulty niet kan switchen?
    die hashawn hayes ofzo kom ik maar niet voorbij, lig steeds binnen no time. kom tot ronde 3 ofzo
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij kan dat idd niet, ik kwam niets tegen iig. Welk gevecht is dat waar je niet voorbijkomt?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    whoops dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    keyshawn hayes heet hij. met die felle linker hook. veel mensen hebben problemen met hem zie ik
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die moest ik ook twee keer opnieuw doen. Je moet gewoon goed kijken en niet te agressief boksen, hij slaat je anders met die linker zo neer. Lok hem uit, laat hem komen, want hij blijft maar slaan. Dan simpelweg counteren en gelijk weer wegwezen. Dus niet proberen nog even die extra klap uit te delen, want dan heb je kans dat hij je neerslaat.

    Opzich is het wel te doen, gewoon rustig blijven en zeker niet agressief boksen. De 3de keer dat ik het moest doen had ik hem echt helemaal gesloopt, heerlijk.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit een beetje vast bij dat gevecht waar je een cut boven je oog krijgt in ronde 1. Die kerel blijft maar achteruit lopen en telkens als ik instap krijg ik een tik op mn smoelwerk :+
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is verder dan dat gevecht van die gast met die gruwelijke linker toch? Volgens mij heb ik die nog niet gehad, maar dat weet ik niet zeker.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat is 1 of 2 gevechten verder geloof ik. Die man met die linker heb ik in ieder geval al gehad. Ook 2 pogingen voor nodig gehad want de eerste poging ging in de 3e ronde knockout :mad:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    cool, vanavond even proberen, welke difficulty speel je? ik heb em op de een na hoogste, weet ff niet hoe die heet
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik op de 2e, volgens mij is dat Pro?

    Amateur < Pro< Weet ik niet < Greatest of all time is het toch?
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Was ik weer champoin verlies ik dender ik weer een stuk naar onderen. Dit is imoh erg frustrerend :p Toch maar naar pro gaan, want nu wordt het te moeilijk.
     

Deel Deze Pagina