Shit, had net goud bereikt met (Status Champion) Verlies ik dender ik weer een stuk naar onderen. Achja, scheelde imoh niet zo heel veel ik had 139 AI had 140.
Game valt mij toch wat tegen. Ik had me er helemaal op verheugd maar ik kom er gewoon totaal niet in. Ik heb heel veel FN 1,2,3 gespeeld maar dit is totaal anders. Ik zie gewoon niet wanneer ik moet counteren en heb enorm veel moeite om partijen vroegtijdig te beslissen. In tegenstellin tot FN3 waar het een kwestie was van het utlokken van een reactie met je jab om die vervolgens keihard te parry-en en counteren. Maar er zit uberhaupt geen parry meer in? Moet je dan alles proberen te ontwijken voor een goede counter?
maar die parry van deel 3 was zwaar onrealistisch. dan stond je gewoon 2 seconden aan de grond genageld. Dit is idd meer een reactie uitlokken van je tegenstander en die afstraffen.
Heb gister de demo gespeeld, is wel toffe game het speelt veel vlotter tegen over FN4, ik wacht wel tot hij goedkoper is
Laatste gevecht van de champion mode is echt de grootste b.s. ooit. Die gast slaat je zo neer met een jab door je dekking heen.
klopt het dat tijdens champion mode, je de difficulty niet kan switchen? die hashawn hayes ofzo kom ik maar niet voorbij, lig steeds binnen no time. kom tot ronde 3 ofzo
Die moest ik ook twee keer opnieuw doen. Je moet gewoon goed kijken en niet te agressief boksen, hij slaat je anders met die linker zo neer. Lok hem uit, laat hem komen, want hij blijft maar slaan. Dan simpelweg counteren en gelijk weer wegwezen. Dus niet proberen nog even die extra klap uit te delen, want dan heb je kans dat hij je neerslaat. Opzich is het wel te doen, gewoon rustig blijven en zeker niet agressief boksen. De 3de keer dat ik het moest doen had ik hem echt helemaal gesloopt, heerlijk.
Ik zit een beetje vast bij dat gevecht waar je een cut boven je oog krijgt in ronde 1. Die kerel blijft maar achteruit lopen en telkens als ik instap krijg ik een tik op mn smoelwerk
Dat is verder dan dat gevecht van die gast met die gruwelijke linker toch? Volgens mij heb ik die nog niet gehad, maar dat weet ik niet zeker.
Ja dat is 1 of 2 gevechten verder geloof ik. Die man met die linker heb ik in ieder geval al gehad. Ook 2 pogingen voor nodig gehad want de eerste poging ging in de 3e ronde knockout
cool, vanavond even proberen, welke difficulty speel je? ik heb em op de een na hoogste, weet ff niet hoe die heet
Was ik weer champoin verlies ik dender ik weer een stuk naar onderen. Dit is imoh erg frustrerend Toch maar naar pro gaan, want nu wordt het te moeilijk.