1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  2. DiggyDoag

    DiggyDoag Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kennen jullie motorheads 'm al van ergens anders op de interwebz, maar deze vent heeft wel skills!

    Dumpert
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    kutje. hele middag aan motor lopen kloten. beetje klaar maken voor het seizoen. ben ik klaar en wil ik gaan rijden; begint het te regenen!:mad: En ik rij niet in de regen voor m'n plezier (ben niet van suiker). bummer.

    Zag vanochtend nog euro95 voor 1,60/L. Is dat nou goedkoop? dacht dat het 1,70 zou kosten vanaf gisteren.

    zag 'm al. gaaf trucje hoor.
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    1,60 is idd minder dan normaal, maar goedkoop is het niet :D.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tank nog voor 1,55 hier in groningen :X, ben benieuwd hoelang nog....
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Eerste ritje van seizoen gemaakt \o/ Mergellandroute gereden. Beetje koud aan de vingers nog en behoorlijk winderig. Mocht de pret zeker niet drukken.

    [​IMG]


    En nog euro95 voor 1,59/L gespot. Alleen vergeten waar precies. In Maastricht iig.
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Looking good! (mooie sticker,heb ik ook) :+
    Vorige week zondag ook nog even stukkie gereden lekker zonnetje maar was nog verdomd koud!

    Heb zin an de zomerrrrr!!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog wel steeds je Triumph Smok3y?

    Zelf eerders ook maar weer eens de motor starten en stukje gaan rijden.
    Ene moment is het lekker zonnig weer, en dan ben ik bij mn ouders, en dan is het regenachtig/wind/koud.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja heb hem nog steeds :)
    En begin er steeds meer aan te denken hem lekker te houden :cool:
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Motormuizen! vandaag nog gereden?
    Was even bij kalsbergmotoren in zwolle en zag daar een nieuwe leovince dempert liggen voor een mooie prijs dus die gescoord.

    Morgen maar eens even knutselen :)
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Houden man! In elk geval niet weg doen tenzei het een KTM is O-)

    Vandaag ook leuk ritje gemaakt, wat een geweldige motor is het _O_ Echt een beestachtig geluid komt er ook uit.

    [​IMG]
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    \o/_O_
    Leovince, altijd goed! We willen 'm straks wel horen.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook weer gereden op m'n 1100 hoor. Vrijdagmiddag even naar Goedhart voor een nieuwe achterband en gisteren even een klein stukje wezen touren met m'n vriendin (rondje strand wederom :p ). Was weer lekker.

    De beschadigde achterband komt overigens t.z.t. op m'n YZF, heeft dezelfde maat toevallig.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wilde gister ook ff rijden, was lekker weer, zonnig en vond het zelfs warm buiten. Mn pa neemt eerders acculader mee, kan ie wel gebruiken na 4 maanden stilstaan. En nog eens tijd zien te maken om remleidingen te monteren. Nieuwe banden eronder en kijken hoe ik die zijkuip ga fixen (vervangen etc).
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wil samen met nog 2 vrienden misschien vd zomer een weekendje eifel doen oid.
    Maar hoe plan je zoiets?

    Waar moet je rekening mee houden etc..

    Iemand nog wat tips?

    1 ding scheelt heb een Garmin zumo 660.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Je zou misschien ook de streetfighter approach kunnen nemen. Kuipdelen er af, simpel koplampje en een normaal stuur erop. Wel weer een hoop gedoe, maar misschien wel een geinig projectje.

    Ik geef toe dat ik zelf ook lang niet genoeg know-how heb om zoiets te realiseren :).
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Uhmm spijkerbroek, schoon t-shirt, sokken, tandenborstel, schone onderbroek en thats it? Tenminste meer had ik niet mee. Heb zelf goede ervaring met motorhotel in Daun. Zit vlakbij de 1000 bochtenroute (downloaden van gpstracks.nl) als je die route rijd heb je al een hele dag opgevuld, komt ook langs Nordschleife dus kan je daar ook direct een rondje doen.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij zit er onder! vandaag even mee rondgereden.. pff wat een verschil misschien dat ik zelfs de dbkiller er maar bijzet haha.

    Binnenkort een filmpje als ik iemand kan vinden die een flyby wil filmen :)

    edit: Woensdag even naar de dealer om een stage 2 tune in te laden. Dyno zou natuurlijk perfect zijn maar ken helaas niemand die dat kan doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag ook weer het eerste "echte" ritje (naast het woon-werk) van het seizoen gemaakt. Het was toch nog best fris. Zoals gewoonlijk een beetje random rond gereden en hopen dat je wat leuks tegen komt. Stond ergens op een kaart te kijken en toen zei iemand dat er vlakbij wel een leuk weggetje (de hoef weerzijde) was, met wat leuke bochtjes. Waren idd leuke bochten, alleen het wegdek was echt belabberd. Overal aarde, grind, gaten en 20 verschillende lagen asfalt. Niet echt een succes dus.

    Al met al, toch nog wel een lekker stukje gereden. Dit is ongeveer wat ik heb gereden.



    Gaan er trouwens nog mensen van hier en uit de buurt naar de MFMM en de KIKA-rit?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel eens aan zitten denken, maar loopt gauw nog op, ander stuur, koplamp/voorkuip, en ben bang dat zijkanten er dan niet uitzien zo kaal, terwijl kontje nog wel een kuip enzo heeft. En ander kontje opzetten zie ik me ook niet snel doen. Zou wel gaaf project zijn, maar helaas te weinig kennis voor om het uit te voeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina