1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik probeer elke dag 21 boterhammen met worst te eten. Voor de rest heb ik dan nog een normaal avondmaaltijd (zonder groente) en een toetje, dat is het. Ik heb volgens mij wel heel mijn leven te weinig gegeten, omdat mijn ouders totaal geen verstand van voeding hebben. Ze denken wel dat ik genoeg binnen krijg, maar dat is dan niet zo. Ik ben dan ook altijd al mager geweest. Mijn moeder zegt dan altijd dat dat mijn bouw is blabla. Ik heb me dus 4-5 maanden geleden een beetje in verdiept of ik wel genoeg at. En dat was veel te weinig, vaak nog geen 2000 kcal per dag. Op de basisschool heb ik ook al een keer moeten bijhouden hoeveel kcal ik binnen krijg en dat was toen ook veel te laag, maar mijn ouders geloofde mij toen ook niet. Doordat ik altijd te weinig at, is er ook altijd veel energie uit mijn spieren gehaald, waardoor die die dan klein zijn geworden/gebleven. In het begin van het aankomen zullen de spieren denk ik dan toch wel toenemen, omdat ze dan opeens wel genoeg krijgen? Maar dat houdt dan natuurlijk wel een keer op, en zal ik inderdaad denk ik alleen maar in vet aankomen, maar bij welk gewicht dat dan is zou ik echt niet weten.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hierna was ik al gestopt met lezen
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    _O_

    Fokkin' geniaal dit. :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Pick me up _O_ ROFL
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet toch wat eten. Boterhammen met worst gaat tenminste snel. Je pakt een paar boterhammen, doe er wat worst op en je kan eten.:)
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wow! 21 stuks, das een hoop brood :+
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    LOL!
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Er staat ook niet voor niets 'probeer' ;).
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ok laat ik ook nog een serieus antwoord proberen te geven:

    Eet geen 21 boterhammen met worst per dag Josh. Dat wordt je dood. Lees dit topic door voor tips over eten. Aantal voorbeelden:

    Eet volkorenbrood met kipfilet. Magere yoghurt met muesli. Kwark. Banen, peren, etc. Veel groenten bij het avondeten. Rood vlees. Geen mayo. Geen chips. Geen snickers. Eet om de 2 a 3 uur. Etc.
     
  10. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Eet je misschien alleen witbrood?
     
  11. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Meestal haal ik dat aantal wel. En als ik het een keer niet haal compenseer ik het weer door een andere keer bijvoorbeeld 22 of 23 boterhammen te eten.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dude serieus. Check m'n laatste post op de vorige pagina. Anders sterf je voor het einde van de week aan een overschot aan worst.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En ik zou wel naar de sportschool gaan als je dit serieus wilt aanpakken. Je kan altijd wel wat tijd vrij maken en anders begin je met één keer per week.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @Rigest
    Dat kan niet. Josh is fulltime miljonair aan 't worden.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Rigest:

    Dat sowieso. En vraag om een trainingsschema aan een begeleider en ga niet zelf liggen klooien.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Word ik nou gek of heb ik hier net niet gepost...8)

    Anyhow.
    Josh, het gaat er niet om hoeveel je eet, het gaat erom wat je eet.
    Dit heeft totaal geen nut en is bovendien ontzettend ongezond.

    Als je je echt zo goed had verdiept in het eten, dan had je wel gelezen WAT je moet eten. En ik kan je vertellen, dat zijn geen 20 boterhammen met worst.
    Daarnaast moet je naast je voeding ook voldoende sporten en bewegen. Want je kan wel heel leuk en aardig aan de 3000Kcal komen op een dag(wat ook niet het geval is met brood met worst maar dat is ee nander verhaal) maar zonder voldoende sport wordt dat alleen maar omgezet in vet omdat je nauwelijks verbrand.

    Een weightgainer is alleen maar effectief en nodig als je voeding voor de rest in orde is.
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de tips. Kom je van kipfilet sneller aan dan van varkensvlees? Als het er is eet ik ook elke dag een banaan. En van groente kom je toch helemaal niet aan? Zitten alleen maar vitaminen en mineralen in. Tuurlijk weet ik dat het voor de rest heel gezond is, maar aankomen heeft op dit moment een hogere prioriteit dan gezond eten. Sowieso lus ik eigenlijk geen groente, maar als ik een mooi gewicht heb ga ik wel proberen wat meer groenten te eten.

    Ja.

    School gaat voor, maar je hebt wel gelijk dat het beter zou zijn als ik ook naar de sportschool ga. Als ik er later wel genoeg tijd voor heb zal ik nog eens kijken.

    Ok, thanks.


    Ok, thanks. Bewegen doe ik niet zo heel veel. Alleen als ik 's ochtends naar school ga fiets ik 8 minuten vrij snel, omdat ik anders te laat kom. En zaterdag bezorg ik post, met de fiets en dan probeer ik ook meestal meer dan een uur snel te fietsen. Ligt er aan hoeveel post ik heb.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Josh, het is niet zo dat groente = afvallen vlees is....

    fuck it...zoek het maar uit ook.
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik. Maar groente remt mijn eetlust, waardoor ik dan minder dingen eet waar je van aankomt. En voor de rest levert het ook niet echt iets waar je van aan komt.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Lol. Ga lekker worst eten.
    Groente zit vol met bouwstoffen en vitaminen. Maar als jij een kilo worst wil eten op een dag, be my guest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina