1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Heeft josh nu weer een ander topic gevonden om te verzieken? =(
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Goh er begint weer iemand het niveau: 'neeheeeee ik ga dit soort dingen niet NOG een keer uitleggen'

    te bereiken :+
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gast Meneer het is wel Josh he.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'Gast'? :+

    anyways gewoon maar on-topic.

    @ Josh: alleen gerichte vragen stellen en het topic niet volspemmen :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ik vergat je leeftijd. Fixed it.

    /Mod jajaja :+ ~ Kevf
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn vraag was of ik van weight gainer aan zou komen, dat lijkt mij gewoon een gerichte vraag en geen spam...
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gewoon eerst je eigen voeding op orde stellen en dan moet je pas gaan nadenken over weight gainers. Probeer ook te variëren en dus niet alleen maar boterhammen met worst. Maak er bijvoorbeeld een aantal met kipfilet en een aantal met pindakaas. Ik denk ook niet dat veel boterhammen echt zullen helpen bij aankomen dus eet ook meer bij het avondeten, ook groente.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom pindakaas? Dat is meer dan 50% vet...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    misschien geen spam. Maar je vraag is nogal vaag.

    'kom ik van weight gainer aan'
    'ja'
    'ok'

    Je had toch niet werkelijk verwacht dat het zo zou lopen? Iaw een beetje vooronderzoek kan geen kwaad. Of iig veel gerichter vragen:


    @dusky: vet rules! :) zolang het maar gezonde vetten zijn. Mijn verhoudingen zijn momenteel ongeveer: 40:30:30.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wel veel onverzadigde vetten en ook wat eiwitten.
     
  11. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel benieuwd hoe het met de weerstand van Josh zit, als je leest dat hij nooit groenten eet en alleen maar wit brood. En dan ook nog eens 21 stuks met worst.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees die zin nu nog eens. Geloof je het nou zelf? Iedereen blijft maar happen, dit is toch zo obvious fake.
     
  13. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is Goedemorgen als ontbijt? (1,5ltr 07:00-12:00) Krijg er 's ochtends moeilijk brood door..
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Josh is geen troll. Anders is het wel een hele lompe, want hyves/twitter e.d. klopt allemaal namelijk ;)
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb me eindelijk ingeschreven bij een sportschool. Had na 3maanden medische fitness het advies gekregen om gewoon door te trainen. Afgelopen drie weken echter gehouden bij voetbaltraining en individueel thuis (hardlopen, dumbells).

    Nu ik goed ga beginnen vroeg ik me af of er bepaalde dingen zijn waarmee ik het proces kan verbeteren. Bepaalde voeding bijvoorbeeld. Ik ben niet van plan om aan de shakes en weet ik het allemaal niet te beginnen. Ik zoek het iets dichter bij huis zeg maar, beleg bijvoorbeeld.

    In eerste instantie ga ik voor mijn knie/benen, maar ben ook van plan om aan buikspieren en armen te werken.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Paar posts boven je; pindakaas en kipfilet.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het helemaal totaal geen probleem iets meerder malen uit te leggen, het kan zijn dat iemand het gewoon niet snapt.
    Waar ik me wel aan stoor is mensen die hier vragen neerkwakken zonder zelf ook maar enigszins zelfs onderzoek te doen.
    80% v/d vragen staan gewoon in de OP of zijn duidelijk met de eerste hit op google.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar weer even ontopic te gaan.
    Binnenkort wil ik weer beginnen met fitness, ben er 2 jaar geleden mee gestopt en heb er toch wel een beetje spijt van.
    Mijn vraag, is melk nou wel of juist niet geschikt om veel te drinken als je probeert te gainen? Lees namenlijk nogal wat tegenstrijdige berichten op internet.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    @ Josh: Vind het een beetje onzin als mensen zeggen dat ze geen tijd hebben om te sporten. Ik studeer, heb een bijbaantje van 20 uur per week en heb een eigen bedrijf. Daarnaast doe ik twee keer per week krav maga en ga ik drie keer per week naar de sportschool.

    Je kan heus wel wat tijd vrij maken, maar dan moet je misschien wat inleveren op andere vrije tijd dingen. Sowieso is het echt gigantisch slecht zoals je nu bezig bent. Veel (slecht) eten en niet sporten, ja dan kom je vast wel aan, maar niet op de manier die je graag wilt. De stap om te beginnen met sporten is soms wel groot, maar als je eenmaal bezig bent wil je niet anders. Sowieso zorgt het ervoor dat je fitter wordt en meer energie hebt, dus niet zeiken en gewoon gaan!
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als jij er geen problemen mee hebt dat de lactose er voor zorgt dat je onderhuids vocht vast houdt is melk een prima voedingsbron. Zolang je het maar niet met liters tegelijkertijd neemt.

    Nadelen van melk zijn de koolhydraten en de lactose.
    Veel melk kan er voor zorgen dat je lactose intolerant wordt en daar kan Kevf je alles over vertellen.


    No offence Kevf!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina