1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Hahaha, hij eet ook echt alleen maar wit brood. :lol: Dat voedt natuurlijk ook voor geen meter.
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had idd verwacht dat het zo zou lopen. Ik heb ook wel geprobeerd gericht te vragen, maar ik kan natuurlijk ook dingen vergeten. Vooronderzoek heb ik ook gedaan, maar ik kwam niet echt op mijn antwoord. Heb wel gelezen dat eerst je voeding goed moet zijn en daarna pas weight gainer. Maar nergens wat ik ten minste zag stond of er ook bij gesport wordt.

    Ik wist niet dat er in kipfilet veel eiwitten zitten. Ik lees btw op internet ook dat er in rookvlees veel eiwitten zitten. Dan wordt het broodbeleg in de toekomst: kipfilet, rookvlees en pindakaas.
     
  3. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    En volkorenbrood inplaats van witbrood, witbrood is gewoon junkfood.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ach niet overdrijven. Bruin is overigens praktisch net zo slecht als wit (volkoren is wel weer prima). Beide scoren wat hoger op de glycemische index en zijn dus wat snellere carbs. Er zijn genoeg mensen die dat best kunnen hebben. Witbrood is echter wel vezelarm, maar ik eet bijvoorbeeld veel havermout dus heb sowieso geen vezeltekort
     
  5. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach even wat aandikken dat Josh begrijpt dat 21 witte boterhammetjes eten niet echt gezond is. :+ Meeste bruin brood is tegenwoordig ook bruin gemaakt met gebrand mout of iets las ik laatst ergens.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Neem geen weightgainer, ga gewoon goed eten dan kom je vanzelf aan.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben trouwens zelf wel fan van een weightgainer shake (eentje die hoog in de eiwitten zit) tijdens het trainen., Trainde ik echt heerlijk op en tegelijk eiwitten + snelle carbs naar binnen werken
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan is een normale whey shake + dextro ook een goede optie nietwaar ;) ?
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Neem er dan ook eens een appel, peer of banaan bij en je bent al een eind in de richting. ;)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pakje dextro is 80 cent, toch weer redelijk duur. Andere optie is natuurlijk gewoon los druivesuiker kopen en door je shake heen gooien. Maar sommigen van die weightgainers zijn echt zo verdomde lekker :cool:
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat had ik gelezen, maar ik had gehoopt dat ik wel wat meer kon doen dan pindakaas en kipfilet op volkoren boterhammen eten. Misschien fruit, drinken o.i.d?
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie, als ik een halfe liter-1 liter op een dag drink zit ik dan op de goede weg of is dat eigenlijk al te veel?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    teveel voor wat?

    echt serieus ga er zelf mee aan de slag. Voedingswaarde melk in google en je krijgt zelf een idee. Vervolgens zie je staan: 3,5 gr eiwit per 100 ml. Vervolgens ga je nadenken: hmmm hoeveel eiwit heb ik eigenlijk nodig etc....
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Tja, van een halve liter word ik niet lactose-intolerant. Het is voor mij wel de max ivm de koolhydraten en het feit dat er op mijn werk geen magere melk is.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    halve liter voor de meeste mensen niet. Ik heb ook pas last gekregen met 1,5 liter karnemelk en 1 a 2 bakken kwark per dag :+
     
  16. Forty

    Forty Guest

    Ik heb vandaag 's hardgelopen (gewoon buiten) en ik merk dat ik erna toch een beetje een piep in m'n ademhaling heb. is dat normaal of moet ik naar de dokter?
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga in de lente joggen met m'n vriendin. Ik doe het voornamelijk om mijn conditie te verbeteren en een beetje af te vallen , mijn vriendin puur voor het afvallen. Ik heb alleen nog nooit echt gejogged , wil dit een paar keer per week doen. Iemand een goed effectief schema (hoelang joggen, welk tempo bv ofzo)?
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is juist heel vermoeiend om met iemand samen te gaan joggen die niet hetzelfde tempo heeft. Dan ben je steeds je tempo aan het veranderen en dat is juist heel vermoeiend.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Da's waar, maar ik wil m'n vriendin wel steunen en als ik niet meega weet ik zeker dat ze het niet gaat doen:+
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe je dr zo'n stappenteller om, trap je dr de deur uit en zeg je dat ze niet eerder binnenkomt voordat ze 5000 stappen heeft gezet ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina