[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    is het juist niet de bedoeling dat je die agents zoveel mogelijk mijdt? ik heb dus 1 keer een face to face gevecht gehad met een agent maar ik was dus vrijwel kansloos.

    en ik heb al een achtervolging gehad met de auto, je moest achter een vliegtuig aan rijden en bijhouden (niet erg logisch, met oog op het snelheidsverschil tussen een willekeurige auto en willekeurig vlegtuig:p). ik moet zeggen dat de besturing me wel een beetje deed denken aan de A2 Racer-handling, maar het geeft wel weer die afwisseling wat zo het weer cool maakt.
     
  2. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    sukkels bij gc shop gingen me nog e-mailen met of ze de factuur er WEL of NIET bij moesten doen..

    Dus moet ik wachten tot maandag....
    Dus na school gelijk playen :D
     
  3. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hem al uitgespeeld?:p
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    hierbij valt te vermelden dat maas iedere keer het vliegtuig niet bijhield en ik de reddende engel van onze vriend die werd ontvoerd moest zijn :p_O_
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem vandaag gekocht en de "kassierster" moest een regeltje verbreken zo dat ik ETM toch mee naar huis kreeg maar ik moest daarvoor haar wel een Red Bull betalen:'-(.

    Tijdens het lopen het ik de hele tijd het gevoel dat ik Max Payne aan het spelen was maar dat veranderde al vlug na een "onschuldige" post ambtenaar zijn nek te breken (dat geluidje :9).

    *EDIT*
    Er is weer een nieuwe patch vrijgekomen voor ETM (pc). Klik hier en je komt op een page van IG waar je mirrors vindt + wat de patch allemaal verbetert.
    *EDIT*
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  6. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al rond, ik heb hem net uitgespeeld.

    Als laaste vlieg je in je hoever en dan uit.:mad:

    eigenlijk baal ik gruwelijk, het is zon vet spel en nu al uit, nouja beginnen we maar weer opnieuw:)
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    jezus nu al?:{

    is het zo'n kort spel dan? of heb je gewoon echt dag en nacht gespeeld:p. ik neem aan dat je dat hacken nog niet hebt uitgespeeld, voor zover daar sprake van kan zijn.
     
  8. ApOE

    ApOE Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het spel :mad:
    Ik speel het spel met ghost, ik zit nu in een stukje dat heet "Control tower2" ik moet de voorwiel van een vliegtuig stuk schieten, dat lukt prima. Maar daarna komt er een Agent in een helicopter die ik moet neer schieten.. Dat krijg ik echt niet voor elkaar.. voor dat ik mn wapen kan pakken schiet hij me dood

    Is er al iemand voorbij dit stukje gekomen? Zoja, HOE?
     
  9. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt, dat is ook wel een lastig stukje, hoewel die helicopter zo stuk is eigenlijk. je moet zorgen dat je zoveel mogelijk health hebt en dan gewoon een beetje die kogels ontwijken en schieten, dan is ie zo kapot.

    in het vervolg moet je wel al je vragen over problemen in het spel zelf in de centrale helpthread stellen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=25297&perpage=15&pagenumber=1
     
  10. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb ik niet zo heel veel gespeeld, was er gewoon zo doorheen.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem op NORMAL heb gespeeld ben net opnieuw begonnen alleen dan met hard.

    Op zich heeft dit spel wel een hoge replay waarde dus lekker opnieuw beginnen:)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ik benijd jullie wel, dat je je kan vermaken met zulke middelmatige spelletjes. Als ik ETM speel, dan is het enige wat ik kan denken aan alle dingen die anders hadden moeten zijn, en hoe goed een matrix game had kunnen zijn.

    ik beleef alleen nog maar lol aan de triple A titels, maar jah, waarom niet? als je eenmaal halo of metroid prime gespeeld hebt, waarom dan genoegen nemen met minder?

    deze game is total crap. wat ook al zo lame is is dat je al die vette stunts zoals door een raam op een vrachtwagen springen, niet eens zelf kan doent, allemaal filmpjes. de gameplay is echt te standaard, ga van punt a naar b, schiet wat mensen af. gebruik bijna al je kogels omdat je char niet kan mikken. et vechten is ook ruk, want de collision detection zuigt ass.

    en de graphics, sjeejs, wat een schande, de handen van die models zijn gewoon klompen van 2 of 3 polygonen, ze bewegen niet. hoe ze lopen, damn, bad case of lepra maybe? en de omgevingen zelf zijn echt crap. beetje oni achtig. ook zo leeg en dood en overal hetzelfde.

    die mp5 in de car chase levels hoeft niet herladen te worden, heeft geen recoil en de muzzle flash ziet er echt niet uit. heeeeeel triest. autos die na 3 kogels compleet ontploffen. echt heel stom.
     
  12. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je dan ook alles unlocked? Zoals de MP mode enzo? Want als je dat niet hebt, dan heb je em niet uitgespeeld :p.
     
  13. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het voor een groot deel wel met je eens alleen vind ik het wel iets minder erg dan jij. Ik kan me nog net wel een beetje vermaken met het vechten en ik vind de omgevingen ook niet zo erg dat ik me er helemaal aan stoor. In Oni zijn ze echt veel saaier hoor.

    Ik vind vooral de minigames die je tussen sommige levels krijgt klote. Domme racen waar ik nu bij vast zit omdat het zo slecht gedaan is en dat schieten uit de auto was ook niets aan
    :{

    Tja het kon iid allemaal veel beter...
     
  14. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zei heb hem helemaal rond gespeeld maar wel op normal, je hebt dan zowiezo minder features.

    Ik ben al opnieuw begonnen alleen dan hard.

    Ik vindt trouwens wel dat sommige mensen TE kritisch zijn tegenover spellen lees hierboven(of twee posts hierboven)

    Het gaat nog steeds om gameplay, ik zelf speel ongeveer 15 jaar games en denk je dat 15 jaar geleden een spel er mooi uit zag?

    Juist voor de kenners, in die tijd waren de graphics ook voor die tijd SUPER top.

    Een goed spel hoeft niet altijd mooie graphics te hebben, trouwens ETM heeft no ook weer niet zo`n lelijke graphics als ik ze vergelijk met sommige andere games.

    Waar het eigenlijk psychologisch op neer komt(voor fallout :)) ieder z`n smaak en ieder z``n eigen ding het is maar goede dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben anders was het ook zo saai op deze aardkloot:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    het gaat ook zeker niet alleen om de graphics, kijk maar naar GTA nummer 1, dat was toen al behoorlijk achterhaald, maar toch was het een supergame. maar bij ETM zitter er ook in de gameplay heel veel ruwe en onafgewerkte kanten.

    maar dat je de ps2 als bottleneck hebt voor de graphics, hoeft geen excuus te zijn voor dat je kleine graphische details weg mag laten :)

    maar jah als we het over smaak hebben, ik hou van the matrix ik ben helemaal weg van de 1e film. en zeer geschikt om spellen mee te maken. daarom is het ook zon teleurstelling voor mij, want ik zie gewoon de hele tijd voor me wat er mee gedaan had kunnen worden.

    dus tis niet echt een kwestie van smaak, maar meer een kwestie van kwaliteit en afwerking, en waar je genoegen mee neemt denk ik.

    spellen zoals halo en half life, waarin aan elk klein detail gedacht is, dat vind ik echt belangrijk. die kleine dingen in ETM waar gewoon niet aan gedacht zijn, maar ook grotere dingen, die doen zon afbreuk aan de kwaliteit en de overall feeling van het spel. het is gewoon een tussendoortje,

    en absoluut niet de uber game van de matrix, die het had moeten zijn. imho ofcourse :)

    het voelt ook meer aan als een stukje marketing gereedschap voor de groeiende matrix franchise dan een fatsoenlijk degelijk spel voor de echte hardcore gamer fanbase van de originele matrix, want de matrix reloaded is ook een klote film en een schandelijk slecht vervolg op het eerste meesterwerk.

    en het is ook zo fuckin schaamteloos linear, in het 1e level waren soms ook deuren op slot waar je niet naartoe hoefde, als je er later wel langs moest, dan waren ze ineens magisch geopend.

    naah, schamen die developers zich dan helemaal nergens voor?

    het is niet echt bedoeld voor hardcore gamers, die gewoon echt gaan voor perfecte spellen, en vette gameplay experiences, van spellen zoals starcraft, half-life, quake, GTA, fallout, halo, zelda, enz enz.
    tis gewoon middelmatig, meer voor de casual gamer die zich niet stoort aan linearheid en geen gevoel voor detail. nou wil ik niet mensen beledigen die het wel goed vinden. want het kan ook zo zijn dat et je gewoon niet kan boeien, ook al zie je het wel.
    maar ik zelf, verwacht goeie spellen voor de harde pegels die ik ervoor neer tel elke keer. en mn tijd is ook kostbaar, waarom een goeie middag verspillen aan een game waar je je eigenlijk aan ergert, terwijl je ook goeie spellen kan spelen.

    ik zal mijn verhaal even eindigen met een quote uit een review:

    "Making the title as exciting and difficult as some of the recent classics of the genre would have alienated those fans of the movie who are casual gamers and just want to play straight through what is essentially an extended advert for the sequels without much hassle.

    It's an attitude on the part of the developers that blows harder than a shotgun through the back of a security guard in slow motion. Fans of action titles are almost certainly also big fans of The Matrix, and will be disconcerted to discover that alleged videogame junkies the Wachowski brothers have let such a pallid tie-in slip through their quality filters."
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  16. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Kortom, je vond het geen leuk spel en de film vond je ook behoorlijk sucken.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jah, maar als je het zo stelt dan heeft men er weinig aan, en dan voel ik me ook zon spammer die maar gewoon wat roept zonder het te onderbouwen :).
     
  18. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wacht nogsteeds op mijn exemplaar... ik had em 2 dagen van te voren bij de Free Record Shop gepre-ordered... krijg ik 3 dagen later een mail met daarin "we hebben em besteld bij de leverancier"... en nu zit ik te wachten op het mailtje met de tekst "je order is verzonden"... *zucht*
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    en dan ook nog eens zo'n teleurstelling moeten doorstaan als je em dan eindelijk daadwerkelijk hebt.

    ik heb met je te doen. :+
     
  20. NeowulF

    NeowulF Nightwulf

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen omdat jij hem niet leuk vond hoeft nog niet te betekenen dat hij hem niet leuk vind, smaken verschillen hé, sommigen vinden het een übermooie game! O-)
     

Deel Deze Pagina