1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Big Failure, 18 mrt 2011.

  1. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]

    [gb]Boxart[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Formule 1 2010[/gb]
    Spelers: 2 -12
    Uitgever: Codemasters
    Genre: Simulatie Racer
    Ontwikkelaar: Codemasters
    Releasedatum: 24 september 2010
    Platform(s): Xbox 360, Playstation 3, PC
    Officiële Website: http://formula1-game.com
    XBW Gamepage: http://xboxworld.nl/game/1785/formula-1-2010/

    [gb]Informatie=(/gb]
    Beleef de glamour, druk en opwinding van 's wereld spannendste motorsport als F1 2010 naar het circuit dendert met alle officiële coureurs, teams en circuits in de langverwachte 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™.

    Neem het op tegen FIA FORMULE ONE WERELDKAMPIOENEN™ als Michael Schumacher, Lewis Hamilton, Jenson Button en Fernando Alonso, en race tegen het voltallige deelnemersveld uit 2010 op terugkerende circuits als Canadian Grand Prix, Abu Dhabi en Singapore’s dramatische nachtrace in Full HD. Debuteer voor alle anderen op het gloednieuwe Koreaanse circuit.

    Aangedreven door Codemasters’ EGO Game Technology Platform, komt de wereld van de FORMULE EEN tot leven met spectaculaire graphics, authentieke hantering, dynamische weereffecten en vooraanstaande schademodellen en een serie gamemodi bestaande uit Quick Race, Career en Online Multiplayer.

    F1 2010 neemt je op zindere wijze mee naar het hart van DE FORMULE ONE™.


    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Launch Trailer=(/gb]


    [gb]Dev Diary 1 - 4[/gb]


    [gb]Gameplay[/gb]


     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een eigen F1 League te starten voor op de xbox 360, mits er genoeg animo voor is natuurlijk.

    Zijn er mensen die hier aan willen deelnemen? Max 12 personen!
     
  3. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste echte Race als 11e geëindigd. Ik was eigenlijk 4e geworden, maar ik kreeg een aantal penalty's waardoor ik een aantal plaatsen zakte. 8)

    Op naar de volgende race!
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien dat ik meedoe, zit even te twijfelen of ik wel of geen live moet kopen;)
     
  5. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem morgen binnen. Dus als ik het binnen een week of twee een beetje onder de knie heb, dan wil ik ook wel meee doen:)

    Ben enorm benieuwd naar de game
     
  6. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had van vele mensen gehoord dat er een aantal vervelende bugs inzitten, maar ik heb hier nog helemaal niks van gemerkt! O-)

    De game bevalt mij erg goed!
     
  7. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betreft die bugs,zijn die nou nog niet opgelost:eek:
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb er geen last meer van, sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds last van een beetje vertraging bij de pitstops, maar daar heb ik niets meer van gemerkt.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je moet soms nog wel wachten als er anderen door de pitstraat rijden.. maar meestal als je de aanbevolen strategie 1 ronde eerder/later zet dan is er niks aan de hand.

    Sign me in voor de league :)

    Dan moet ik wel weer ff gaan oefenen..
     
  10. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook binnen:)

    Net ook 1 race gedaan?
    Hoe racen jullie eigenlijk? Alle hulp uit?

    En prutsen jullie ook met de setup? Ik heb daar echt geen snars verstand van namelijk:p
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij altijd met abs,tc aan en automatisch schakelen de rest staat uit.

    Kwa setup doe ik altijd quick setup en dan de 1 na laatste van rechts.
    Dat is de dus een droog setup.
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En helpt dat veel?
     
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Verander mijn quick setup per race.. In Istanbul wil ik veel downforce dus zet ik de quick setup bijna volledig naar links, in Canada of Monza juist weer bijna volledig naar rechts.. verder alleen Traction Control op medium, rest uit.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik doe ook meestal de quick setup bijna helemaal naar rechts en dan pas ik de remmen nog iets aan zodat hij wat beter remt. Maar dat verschilt per persoon, want een van m'n vrienden vindt dat verschrikkelijk;)
     
  15. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat een f1 league niet gaat werken is volgens mij al eens geprobeerd.

    maar misschien een leuk idee om af en toe samen te racen als we bv 3 of 4 hebben dan doen we de rest computer om toch een beetje volle baan te krijgen we kunnen dan gewoon kampioenschap races doen dat is 15min kwalificatie en 20% race dat is ongeveer 30-40 min per baan op een lange avond kunnen we dan meerdere races doen.

    Je mag me ook toevoegen gamertag: Ventieeeeee
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Op de release gekocht. Na maanden eindelijk eens goed er voor gaan zitten. Practice - Vet!. Qualifying - Vet!. Met me Virgin op hard difficulty in Q1 7de plaats. Q2 6de plaats. Q3 wat tegenvallend 10de plaatst. Overall erg lekker begin. Waarom ben ik niet eerder hier voor gaan zitten dacht ik nog bij mezelf. In het achterhoofd had ik nog zitten dat je de pitstop een ronde later moest zetten. Ik gedaan natuurlijk. Je raad het al van de 3de plaatst in de pitstop naar de 24ste. Na maanden is dit dus nog steeds hetzelfde. Dat maakt dit spel in 1 klap een ruk game! Daar zit je dan uren aan! Faal product! :mad:
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik snap dat echt niet, ik heb er echt nooit meer last van. Wordt gewoon netjes tussen de auto's gegooid die ook in de pits rijden. Gister ook nog, werd gewoon vlak voor 2 auto's weggestuurd uit de pits.
     
  18. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon precies het zelfde!
    Als ik in de pitstop zit, duurt dat meestal rond de 7 seconden en dan geeft de lollipop het teken om te vertrekken.
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het meestal ook gewoon goed , heel soms word ik wel opgehouden.

    Maar zeker niet meer zo erg als in het begin gelukkig.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten deze serie gelijk met het seizoen laten lopen. Als deel 2011 uitkomt is het echte seizoen alweer zowat voorbij :mad:

    Nu ik het weer op tv zie krijg ik meteen weer zin, maar toch maar ff wachten op de 2011 versie.
     

Deel Deze Pagina