1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zin zeker, maar komt niet goed uit helaas. Ik wil graag weer eens met wat XBW mensen op pad!
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Hm kut, ik wil wel dat jij er ook bij bent! Baas eersteklas, onze BB :)

    Vraagje: ik ben de oplader van m'n camera kwijt, waar kan ik zo goedkoop mogelijk een nieuwe halen? :)
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Boys, some great news!

    Ik heb een (fantastische klets/praat/showjephoto/kritiek)-fotografiegroep aangemaakt op Facebook, so join if interested!

    Ik kan iedereen helaas alleen inviten als ik er vrienden mee ben, dus stuur even een friendrequest, met iets erin dat je bij de Young Photographers groep wilt ;)

    facebook.com/tomdoms764


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2011
  5. Remco

    Remco Guest

    Niemand? :)
     
  6. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Niemand? :+

    @ Remco, via één van de goedkopere fotospeciaalzaken online?
    kijk eens op: www.focalprice.com
     
  7. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds een paar dagen een canon 550D, mijn eerste dslr, en ik vroeg me af wat de toegevoegde waarde van een battery grip is. Je kan toch ook gewoon een extra accu kopen en meenemen?

    Een van de eerste foto's die ik wel leuk vond, moet nog een keertje naar buiten met mn camera :)
    [​IMG]
     
  8. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.585
    Ik kan eigenlijk niet zien wat 't is. ;p

    @ Tom, ik wil wel lid worden, maar zag het niet staan. x3 (En ik weet eigenlijk ook niet zo goed of ik daar wel al bij hoor :x)
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat kan ook, maar verder is het wel fijn om iets meer vast te hebben omdat het een vrij kleine camera is, en je hebt een extra ontspanknop e.d. voor als je in portretstand fotografeert.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Ik heb geen facebook :+

    Op die site kan ik het dus niet vinden, zoals dat op veel sites het geval is. Als ik 'Canon charger' intik, krijg ik een hoop resultaten, maar niet voor een EOS. En als ik 'EOS' erbij tik, vindt 'ie niks meer..
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Is 't niet die draak van Toy Story? :p
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Het was toch een dino? :+
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Dat bedoel ik ja :+
     
  14. DiggyDoag

    DiggyDoag Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, meenemen is een optie. Echter, een batterygrip biedt een aantal voordelen:
    • Betere ergonomie, met name met portretfoto's (niet steeds je hand onder gekke hoek houden)
    • Extra ontspanknop + dials
    • Extra gewicht = extra stabiliteit
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij een body als de 550D vind ik het zelf heel fijn om extra gewicht te hebben en die verticale houding, echter op een 7D vind ik hem gewoon te lomp worden.
    Ik heb er 1 onder gehad voor een behoorlijke tijd maar heb hem er maar af gehaald omdat hij gewoon te lomp wordt en niet meer fijn is dan, dan vind ik het makkelijker om hem in een rare hoek houden dan dat ik hem extra zwaar en groter moet maken.

    Edit: Misschien toch nog gaaf voor de fotomannetjes onder ons, bij Ibood kun je een waardebon ter waarde van 100 euro bij photobox kopen voor 30 euro!
    Je kunt deze helaas maar voor 1 product gebruiken en je moet de verzendkosten zelf betalen maar dat bedrag voor een groot canvas doek is alsnog niet veel en denk ik erg leuk om een eigen foto op de muur te hebben op groot formaat! :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Gewoon eens geprobeerd, iets simpel.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties, zal het eens proberen in een winkel.
    En het is inderdaad ee dino van toy story
     
  18. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Tuurlijk hoor je erbij, anders vroeg ik het niet. haha

    zoekfuncties werken ook kak. Ik zal even voor je kijken

    EDIT: Digital_Camera_Battery_Charger_for_Canon_LPE5_Black Wel een US-lader, heb je een converter?

    Chill, die bon :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2011
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker chille bon, heb er nu 2 besteld!
    1 laat ik een canvas print doen op groot formaat en de ander wordt een fotoboek prestige op xxl formaat :D
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Ik laat jou printen op een canvas. Een hele grote, boven m'n bed. <3


    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina