1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst ook een mailtje naar microsoft gestuurd over de content en toen zijden ze dat ik naar atari.com moest mailen had ik goed gedaan en nu afwachten wel vaag in iedergeval
     
  2. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    zal me benieuwen wat ze terug mailen.....
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu is de content van Mech Assault nog eerder dan die van UC :confused:
     
  4. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik voel me echt genaaid, we wachten nou al eeuwen op die content voor UC, en alle content van de andere games komt gewoon goed op tijd uit.
    K*T DE!! schiet nou eens op met die k*t content, we wachten nou al lang genoeg!!! het zal nu toch wel langzamerhand zijn "goedgekeurd" en al die andere smoesjes die ze hebben verzonnen om het uit te stellen!!!!
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    MJa.. die MA content is dik in orde.. hopelijk is het bij UC ook zo
     
  6. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ms zeiden ze dat ze het verkeerd door kregen van atari ofzo
     
  7. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjah is allemaal lekker lullig, maar er zijn nog genoeg andere games tot die tijd. Met het toernooitje loopt het ook niet echt vlot, heeft er nog iemand idee'tjes?
     
  8. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog nieuws gehoord betreffende de patch voor UC? Hij zou toch es moeten uitkomen.. :'-(
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Actievere teams....en verder vooruit plannen als captains....en 1 uber captain per kleur aanstellen voor de CTF matches etc
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet beter om te zorgen dat gewoon 2 mensen van een kleur kunnen vechten? Dat je als het ware 2 reserves hebt per team? Dan kun je eigenlijk altijd wel vechten, niet?
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vs 2 is helemaal niet zo'n probleem en kan binnen 2 seconden geregeld worden, zolang we maar zorgen dat de echt actieve mensen bij elkaar zitten (zie ook 't andere topic ;)) Maar om 4 vs 4 te gaan spelen bij bijv. CTF zal er toch wat geplanned moeten worden per team....d'r moet dus iemand zijn die kijkt wanneer z'n team compleet is en dat ff laat weten aan de rest etc....maar gaan we nu niet 2 topics door elkaar halen? :confused:
     
  12. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wel :) Ik zie je in de andere thread ;)
     
  13. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    twee mensen van alfa en beta dus samen vier die spelen gewoon en als dat niet kan gewoon een van die twee maar gewoon altijd zo veel mogelijk dus als er drie zijn is het drie tegen drie
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ook nieuwe rassen te downloaden zijn (komen)????
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou kunnen maar ze zijden in een interview op www.xbox.com dat het heeeeel moeilijk was en als ik ze nu steeds al zie klunzen met eeen paar levels en een patch denk ik niet dat het komt maar het kan wel ik wil wel een redemeer(is een cool wapen uit ut)
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar Redemer is n00bie wapen :)
     
  17. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    T.A.G is 1 pot nat toch? alleen rose en iets minder kracht maar dit vind ik wel beter want anders gaat iedereen gewoon ergens schieten dan raak je wel, nu moet je eerst stilstaan en mikken. en hopen dat je iemand raakt.

    Alleen die cheaters mogen er van mij wel uit die 3 T.A.G's achter elkaar schieten. Schiet op DE of MS. weet ik veel.
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    T.A.G. vind ik persoonlijk minder *** dan de redeemer d'r zijn iig nog een (heel) klein b'tje skillz voor nodig....voor de redeemer hoef je alleen te weten waar het drukste punt van de map is :)
     
  19. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    bedoelen jullie met redeemer nou instant gib....

    of is het heel wat anders:confused:
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Redemer is een grote (bestuurbare) raket die een behoorlijk grote "blast radius" heeft...je kan hiermee dus heel veel mensen in 1 keer dood maken zonder te richten :)


    (Nooit UT gespeeld? ;))
     

Deel Deze Pagina