ik had eerst ook een mailtje naar microsoft gestuurd over de content en toen zijden ze dat ik naar atari.com moest mailen had ik goed gedaan en nu afwachten wel vaag in iedergeval
Damn ik voel me echt genaaid, we wachten nou al eeuwen op die content voor UC, en alle content van de andere games komt gewoon goed op tijd uit. K*T DE!! schiet nou eens op met die k*t content, we wachten nou al lang genoeg!!! het zal nu toch wel langzamerhand zijn "goedgekeurd" en al die andere smoesjes die ze hebben verzonnen om het uit te stellen!!!!
Sjah is allemaal lekker lullig, maar er zijn nog genoeg andere games tot die tijd. Met het toernooitje loopt het ook niet echt vlot, heeft er nog iemand idee'tjes?
Actievere teams....en verder vooruit plannen als captains....en 1 uber captain per kleur aanstellen voor de CTF matches etc
Is het niet beter om te zorgen dat gewoon 2 mensen van een kleur kunnen vechten? Dat je als het ware 2 reserves hebt per team? Dan kun je eigenlijk altijd wel vechten, niet?
2 vs 2 is helemaal niet zo'n probleem en kan binnen 2 seconden geregeld worden, zolang we maar zorgen dat de echt actieve mensen bij elkaar zitten (zie ook 't andere topic ) Maar om 4 vs 4 te gaan spelen bij bijv. CTF zal er toch wat geplanned moeten worden per team....d'r moet dus iemand zijn die kijkt wanneer z'n team compleet is en dat ff laat weten aan de rest etc....maar gaan we nu niet 2 topics door elkaar halen?
twee mensen van alfa en beta dus samen vier die spelen gewoon en als dat niet kan gewoon een van die twee maar gewoon altijd zo veel mogelijk dus als er drie zijn is het drie tegen drie
het zou kunnen maar ze zijden in een interview op www.xbox.com dat het heeeeel moeilijk was en als ik ze nu steeds al zie klunzen met eeen paar levels en een patch denk ik niet dat het komt maar het kan wel ik wil wel een redemeer(is een cool wapen uit ut)
T.A.G is 1 pot nat toch? alleen rose en iets minder kracht maar dit vind ik wel beter want anders gaat iedereen gewoon ergens schieten dan raak je wel, nu moet je eerst stilstaan en mikken. en hopen dat je iemand raakt. Alleen die cheaters mogen er van mij wel uit die 3 T.A.G's achter elkaar schieten. Schiet op DE of MS. weet ik veel.
T.A.G. vind ik persoonlijk minder *** dan de redeemer d'r zijn iig nog een (heel) klein b'tje skillz voor nodig....voor de redeemer hoef je alleen te weten waar het drukste punt van de map is
Redemer is een grote (bestuurbare) raket die een behoorlijk grote "blast radius" heeft...je kan hiermee dus heel veel mensen in 1 keer dood maken zonder te richten (Nooit UT gespeeld? )