1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Si:)
    http://www.mikesnutristore.nl/

    Ja bij die xxl was ie 30. Maargoed, heb er 5 euro af gekregen en gun die jongens ook wel een beetje extra. Zie het als een beetje service kosten en daar heb ik geen erg in om dat te betalen.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ga zo weg richting de gym.
    Net Jack3d shake genomen.
    Heb vanmiddag het potje al geopend en overal waar ik in m'n kamer kwam rook het naar die troep. Zou kunnen omdat het aan m'n handen is gekomen ofzo ik weet het niet.
    Smaak is niet echt lekker maar het valt te overzien.

    Er staat 30-45 min voor trainen op een lege maag.
    Nu ga ik altijd na het avond eten, wat wij hier in huis rond 7 uur hebben, trainen dus dat lege maag zit er niet in.
    Ik begin meestal tegen half 9 met m'n training dus neem de shake om 8 uur. Dan heeft m'n eten 3kwartier kunnen 'zakken' en heb ik alsnog een half uur voor de training de shake gehad.
    Inmiddels 15 min geleden ingenomen en voel nog niets.
    Bevindingen v/d training volgen zo.
    Vandaag staan Schouders/nek en biceps op de planning. Biceps en nek ben ik altijd wel lekker sterk in dus kijken wat voor effect het heeft.
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geconstateerd dat ik allergisch ben voor koemelk en dat is voor mij een struikelblok. Vroeger at ik voordat ik naar school ging als ontbijt havermout met melk maar dat kan ik nu dus schrappen. weet iemand een goede vervanger? kaas, yoghurt, etc. geldt hiervoor hetzelfde
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, net terug v/d training.
    Als ik het in één woord moet omschrijven; Kaaaaa-facking-nonnen!

    V/d boost zelf heb ik niet echt veel gemerkt.
    Wel merkte ik dat ik geen tot nauwelijks rust nam tussen de oefeningen en echt de drang had door te blijven knallen. Ik werd zelfs overmoedig en pakte zwaardere gewichten dan normaal en dat ging me nog redelijk goed af. Steeds het de laatste rep gewoon echt niet meer kunnen doen(maargoed, dat is trainen)
    Bleef echt maar door knallen. Weinig rust tussen door.
    Halverwege de training ben ik normaal al redelijk kapot en begint de spanningsboog weg te zakken maar dat was nu niet het geval. Had steeds de drang meer en meer te doen en door te gaan.
    Halverwege de training voelde ik m'n hart echt keihard tekeer gaan.
     
  5. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    try animal-m stak...hoewel het redelijk hetzelfde klinkt haha
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja wat denk je zelf. Vanmiddag net die andere sup gekocht:+
    Ik kan voorlopig weer ff vooruit!
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nice. Volgensmij werkt het ook beter als je het op een lege maag neemt. Al een dip gehad?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope.
    Voel me nog steeds barsten v/d energie.
    En tuurlijk werkt het beter op lege maag, alleen dat is ivm mijn etens en trainingstijden helaas niet anders.
    Vrijdag ben ik vrij dus ga ik overdag en neem ik het op lege maag. Kijken hoe het dan werkt.

    Had m'n maatjes waarmee ik trainde vanavond niets verteld. Die zeiden halverwege tijdens de training van gast doe is ff rustig joh!
    Aan het eind v/d training verteld van Jack3d en die gaan morgen ook een pot halen:+
     
  9. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hm als mn stak op is, ga ik deze maar proberen dan al werkt het niet hetzelfde! is ook goedkoper :)

    m-stak is ook amazing, al werd ik naast het trainen ook vaak erg agressief...niet chill voor de mensen rondom haha!
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wens je een goede nacht _0/
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nu al zo goed werkt, hoe moet dat dan als je het op een lege maag neemt? Dan zit je echt de halve dag vol energie volgens mij:+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Rush duurt meestal rond de 4 uur.
    Tegen 8 ingenomen en ga meestal niet voor 12e richting m'n nest.
    Gelukkig ben ik morgen vrij en heb ik bergen huiswerk liggen dus mocht slapen er voorlopig er niet inzitten heb ik igg wat te doen:+

    Ga het morgen voor de veldtraining ook nemen, benieuwd hoe ik dan ga.

    Denk verder dat het ook wel gedeeltelijk een placebo effect is, dat het dus gedeeltelijk mentaal is.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Btw wat voor dosis heb je genomen?

    Lekker agressief worden voor je rugby training :p
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De aanbevolen dosis; 1 scoop. Dat is echt een heel klein mini scoopje van 44mg geloof ik.
    Gemixt in ~200ml water.

    Op het potje staat dat je MOET beginnen met één scoop en dat je het met halve scoopjes op kan bouwen tot maximaal 3.
    Maar ik denk dat ik het op 1 á 2 hou.

    Update: nu, 3.5 uur later voel ik dat het de boost redelijk uitgewerkt is.
    Zit niet meer zo bom vol met energie als een uurtje/ anderhalf uur geleden.
    Denk dat ik met een half uur gewoon zou kunnen tukken.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  15. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ach mean girls is op tv :p
     
  16. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé jongens, ik heb 2 vraagjes.

    Ik wil graag mijn borst wat groter hebben. Daarom train ik deze 2x in de week nu, opdat ik er dus meer mee bezig ben. Maar nu hoor ik ook dat het goed is je benen te trainen ivm hormonen die dan vrij komen. Daarom vroeg ik mij af of ik beter 1x minder borst kan trainen en deze dag dan kan vervangen om benen te trainen. Wel met al doel dus mijn borst wat te laten groeien.
    Mijn trainingschema :
    ma. Borst triceps buik
    di. Rug biceps
    wo. Schouders triceps buik
    do. cardio(voetbal)
    vr. borst biceps buik
    zat. cardio(voetbal).

    Ten tweede vroeg ik mij af of jullie nog op en aanmerkingen hadden op mijn eetschema. ik wil natuurlijk wel genoeg goede voedingstoffen binnen krijgen. Vooral vroeg ik mij af oh jullie nog tips hebben voor het avondeten, omdat ik nu enigzins invloed kan uitoefenen op wat we eten thuis.

    ontbijt: brinta (met melk)
    tussendoor: 2 sneeën volkoren brood met kipfilet en stuk fruit
    Luch: 4 sneeën volkoren brood. 2 met kipfilet en 2 met pindakaas.
    Tussendoor: bakje kwark 500g ( met een beetje honing voor de smaak ) 3x per week en 2x per week een bakje tonijn op waterbasis van 130g.
    Avondeten: wat de pot schaft dus
    Late tussendoor; stuk fruit.

    Met dit eetschema ben ik nu een 3 weken/maandje bezig en merk ook echt dat ik droger wordt. Maar ik ben bang dat ik misschien niet genoeg goede voedingstoffen binnen krijg, vandaar mijn vraag. Zoals al eerder hier vermeld, wijk ik in het weekend enigzins af van dit schema.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Soja ;)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Benen moet je sowieso trainen.
    Al helemaal als je daarnaast voetbalt!
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat schema was sowieso harde fail borst + biceps meer trainen dan de rest van je lichaam en dan je benen helemaal niet. Je denkt dat je borst harder groeit dan ofzo? niet dus, gewoon al je spieren trainen dan groeit je lichaam het best.
    Al die wannabe beach boys.., zucht.. ik ga er ook geen moeite meer aan besteden na de zomer stoppen ze weer voor een half jaar
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    allergisch of lactose-intollerant? Dat laatste heb ik ook in enige mate.

    Havermout met whey en water
    Havermout met kaneel, zoetstof, rozijnen en water

    allebei best lekker. Rustig aan met soja (als je de melk al weg krijgt), teveel soja is nog steeds een beetje tricky of het nou wel/niet goed voor je is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina