1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Jim Bakkum, ik vind het echt een mietje die niet kan zingen. Soms als ik naar zijn gezicht kijk, vraag ik me af of zijn ballen al zijn ingezakt :9. En waarom krijgt hij allemaal babes achter zich aan?! Ik wil dat ook :'-( (die babes dan he :D)

Wat vinden jullie eigenlijk van hem?

Ik heb trouwens een foto van hem gevonden. Eindelijk laat hij zijn echte geaardheid zien 8)

2. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, das wel een leuke foto. Ikzelf vind Jim ook een mietje. Hij kan totaal niet zingen ! Nouja, een beetje dan. Maar die jury van Idols liet hem gewoon doorgaan, anders wachtten een paar boze fans hun op men ehm... honkbalknuppels ? :+

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Eén ding is een feit, Jim kan niet zingen :D

4. XgamerX

XgamerX Make games not war

Leuk Bevonden:
    0
    lol...... leuke foto.

Ik heb dat hele idols gedoe niet gevolgd (ben ik blij om), maar heb wel zijn liedje gehoord.
    Het is niet dat hij niet kan zingen, zijn stem is gewoon niet mooi (genoeg).

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idd wel een beetje een mietje, maar ik vind wel dat iedereen overdreven negatief is. Hij maakt de laatste tijd heel veel mee, en hij word ook steeds door al die stylisten aangekleed. Volgens mij is het helemaal niet zo'n super boyband gast, maar word hij zo neergezet. Want bij idols backstage zat hij een keer in een gewone spijkerbroek, en een vage oude wollen trui.
    Hij maakt wel slechte muziek, maarja, niet iedereen maakt punk, of rock.
    Ik vind hem dus niet goed ofzo, maar ik bedoel hiermee te zeggen dat je het ook anders kan bekijken.

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is daar nou uitgekomen, uit dat Idols?! Dat domme liedje van jamai is alleen maar irritant. Jim kan zeker niet goed zingen, ik vraag me echt af waarom hij zo ''populair'' is...

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Richtig...:cool:

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Jim is een slechtzingendeschorrekraai!:cool:

9. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem slechte muziek maken omdat hij gewoon geen goede stem heeft. Verder ben ik het ook wel met jerz eens, hij wordt zo neergezet door zijn manager en co. Ik snap ook echt niet wat sommige mensen in hem zien.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een thread!8) Ik geef jullie allemaal gelijk. Jim kan niet zingen, maakt irritante commerciele muziek en heeft natuurlijk irritante fans. Ik ken leeftijsdgenotes die zijn nog helemaal weg van hem. Waarom in hemelsnaam?

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Dit was het nieuws hebt gekeken weet je wat goed is.

"Jim die reclame maakt voor mars is niet goed, Jim in een raket naar mars, dat is goed!"

12. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Sjeeez wat zijn jullie een stelletje jaloerse mietjes die jim willen zijn:+

-Zo zou zo'n breezah sletje reageeren die al zijn posters op haar kamer heeft hangen en denkt dat ze met hem naar bed gaat enz.

13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom iedereen zo over hem praat (ik denk er precies zo over daar niet van hoor :p ). Maar waarom elke jongen? Toch jaloezie ? Of iets anders. Ik ben dus echt wel jaloers op dat pest jong. Nee niet om zijn zang talenten (of wat het dan ook voor moet stellen), niet om die meiden (daar wordt je echt gek van volgens mij), maar om het geld wat die jongen met bakken te gelijk wordt gebracht. Jonge als hij dit leest zit ie gewoon hard op te lachen omdat wij allemaal bij elkaar minder verdienen dan hem. En hij heeft natuurlijk status dat is ook leuk :) ! Oftewel ik wil zeggen hij zit wel gebakken die jongen (al is hem maar voor een jaartje).

Ik ben jaloers :mad: .......

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat Jamai voor geen reet kan zingen(geen originele songs ook nog) en hij ziet er als een grote hoop stront uit!! en Jim vind ik een lucky bastard die toevallig een goeie stem heeft(......) volgens sommigen dan.:D

15. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was het nieuw ownt big time.
    En die jim is echt een baklap.
    Weetje hoe sneu het is als de eerste singel die je uitbrengt al verkocht moet worden met een 50% korting reclame van mars.
    Dat bewijst alweer dat je niet goed genoeg bent.
    Ik werd(het is nu alweer over) helemaal gek van die reclame met zijn k*tstem en k*tkop derbij.
    Alle programma's zoals idols en en starmaker of whatever verkloten alleen maar de muziekbizz.

16. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een van zijn optredens (jahaa ik heb het wel gevolgd :9 ) zong hij een nummer van de Red Hot Chili Peppers... dat klonk toch zeker niet verkeerd..... Verder zingt hij niet Xtreem slecht, maar mooi is idd anders :confused::confused:

17. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah ik word ook wel gek door die gemaakte artiesten. Ik vind ze echt allemaal zuigen (Jim, Sita, Jamai, en die ene engelse gast)
    Maar Jim is het ergst, hij heeft echt alleen gewonne omdat sommige meisjes verlieft op hem zijn geworden (htf raak je ook verlieft op iemand die je niet eens kent) en die dan 100 sms'jes sturen.
    is echt gebeurt, iemand had eerst iets van 170 keer gestemt8)

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Tja, die gemaakte artiesten zijn zo nep als wat. Ik bedoel, als je DENKT dat je talent hebt, dan ga je je toch niet zo laten gebruiken door zo'n programma als idols, en later door dat management dat gaat vertellen hoe je je moet kleden, hoe je je moet gedragen en wat voor muziek je mag gaan zingen!?

K-otic; wie heeft er nou serieus OOIT een single of cd van hun gekocht!?
    Sita is ook al van die bagger.
    Jamai is dikke paardekots met een bril
    en Jim lijkt me gwoon een normale jongen, niet super-getalenteerd enzo en hij wordt ook nog eens voorgeschreven enzo wat hij allemaal mag doen.

Ik snap wel waarom 14-15 jarigen en zo het leuk vinden; toen ik jong was keek ik ook wel eens naar de soundmix show enzo,
    maar het is nu echt zo commercieel geworden met dat SMS-en enzo en bellen voor 1,50 ofzo per minuut en dat soort bullshit.
    Het is ook meteen zo'n overkill; in ieder programmaatje en blaadje wordt er meteen superveel aandacht aan die kids besteed enzo, terwijl een goede groep als bijvoorbeeld Placebo weinig aandacht krijgt.

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, lache om al die jaloerze reacties hierzo. Ik ga die gozer echt niet in bescherming nemen, want zo goed is zijn stem inderdaad niet. Maar denk je nou écht dat die gast bakken met geld verdient om in zo'n Idols hit? Dacht het niet. Die Jamai verdiende er al relatief niet veel mee, laat staan Jim. Dus achteroverliggend rijk worden zal het niet zijn. Zelf zou ik inderdaad niet echt behoeft te hebben aan de grote meute bReEzAh-sletjes die hij achter zich aan heeft, maar een beetje aandacht van het vrouwelijk schoon wat er bij zit is nooit weg natuurlijk. Om eerlijk te zijn vind ik zijn nummer zelf beter dan die van Jamai, dát was écht een dertien-in-een-dozijn nummer. Dit nummer spreekt me nog wel een beetje aan. Ondanks het feit dat Jamai degene was met de betere stem. Het mag dan wel allemaal commercieel gedoe zijn. Maar als ik het was zou het niet anders doen...

20. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    De mini playback was altijd lache met bulletje. W00t.

Deel Deze Pagina