1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

  1. FC Twente

    40,7%
  2. Ajax

    59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Netjes! _O_
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Worden ze toch eens verstanding.

    Hopelijk ook een aanwinst voor de Eredivisie en niet alleen voor Ajax :p.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijk, al die Scandinaviërs. Zet maar open hoor, die poorten _O_
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net de prijzen van een SCC van ado gemaild gekregen.

    2009 - 255
    2010 - 270
    2011 - 285

    Een stijging was wel te verwachten maar 15 euro per jaar gaat wel erg hard! Uiteraard neem ik hem wel weer. Maar stijgt het overal in nederland zo hard?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    4 euro hier maar. Gelukkig. Was het weer 20 euro geweest had ik serieus getwijfeld.
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen stijging hier, nog steeds 255. Maar na de 50 euro verhoging van vorig jaar was dat raar geweest.
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eigenlijk. :eek: was er van uit gegaan dat we gewoon weer trein/bus combi moesten net als 2 jaar geleden tegen Heerenveen. Zal morgen wel even vragen aan maat van me die de kaarten regeld. Zou wel chill zijn namenlijk, alhoewel de treincombi ook goed verliep 2 jaar terug.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik weet niet wat ik er van moet vinden, omdat ik nooit JL kijk. Ik hoor wel altijd goede verhalen over hem! Kan iemand zeggen wat jullie van hem vinden?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is 1 van de beste spelers uit de Jupiler League. Maar of hij nou de typische buitenspeler van Ajax is. Ik vind zelf dat hij de actie en het lef mist, zijn traptechniek is wel geweldig. Eerste keer bij Ajax is hij ook weggestuurd omdat hij de druk niet aankon en niet de bravoure en lef had om als buitenspeler te fungeren. Het was echt zo'n nuchtere bescheiden Tukker.
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ach prima voor de breedte, kan ie samen met ebi en ozi concurreren

    hoeveel wedstrijden schorsing heeft die Rosales eigenlijk gekregen?

    edit: 3
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax kan Derk Boerrigter zeker gebruiken, daarvan ben ik heilig overtuigd. De jongen was echt de steunpilaar van RKC, nou is dat JPLeague, maar hij heeft gewoon belangrijke en noodzakelijke stappen gemaakt.

    Tijdens het bekerduel met Ajax kwam ook het gevaar van hem. Ik hoorde dat Utrecht alweer hem bijna te pakken had, maar alles beter dan dat. Dan speelt die daar weer even goed en komt Ton du Chatinier met zijn FC Utrecht rekenmachine op +- 7.5 miljoen of een ander belachelijk bedrag uit.

    Dus Ajax moet gewoon die jongen inlijfen en een goede kans geven. Hij heeft sowieso een goede trap en wat lengte, wat Ajax nog wel eens nodig kan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt hem beter op de bank hebben dan dat hij er 20 bij PSV in schopt toch? ;)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Laatst Sparta - RKC gekeken en toen lette ik vooral op hem. ADO zou intresse hebben in hem namelijk. Toen speelde die echt een matige wedstrijd. Geen actie helemaal niks. Was natuurlijk maar 1 wedstrijd dus het is niet echt een eerlijk oordeel. Maar denk dat ie iets teveel opgehemeld word.

    Heb trouwens zin in vanavond. Lekker een autocombi naar az. Wat zijn die 3 punten welkom zeg. Dan word het weer een feest zoals zoveel feestjes dit seizoen:)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond hem in de bekerwedstrijd tegen Ajax geen indruk achter laten. Kreeg niet veel ballen maar met die hij kreeg deed hij ook weinig.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is in iedergeval een goede speler om te hebben. Beter dan dat hij naar een Utrecht of Twente gaat en zich daar stormachtig ontwikkeld zoals een Chadli of Mertens.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mertens kan het niveau wat Ajax nastreeft ook nog niet aan. Die word teveel opgehemeld vind ik ook. Vooral nu Utrecht zo slecht draait laat hij ook niks meer zien.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Boerrigter een prima aanwinst is voor Ajakkes. Persoonlijk hoop ik, als Twente-fan, dat hij naar Enschede komt maar ik denk dat hij voor Ajax zal kiezen. Al is hij natuurlijk wel een Tukker ;)

    Heb hem bij RKC vaak genoeg zien spelen, heb daar jaren een seizoenskaart gehad toen ik nog bij mijn ouders woonde. Hij is iedere wedstrijd een van de betere spelers. Net als Hans Mulder overigens, die ook wel een niveau hoger aankan naar mijn mening. Zeer ondergewaardeerd.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    :)
     
  19. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 2 Mei met 3000 man naar Waalwijk, als dat geen feest wordt :D
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Beker voor beloftes bedoel je :)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina