1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoppaaaa 3 puntjes:cool:

    eerste helft voetbalden we erg goed, 2 hele mooie goals_O_. Maar het hoogte (of diepte) punt was toch wel de gruwelijke fout van Jansen, die Utrecht een goal ontnam

    De 2e helft was een stuk minder. We kwamen een paar keer goed weg, maar toch maakten we nog een knappe goal via Dost.

    SCH!!:D
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is ook altijd Narsing, Assaidi, Dost :)
    Heerenveen heeft wel echt dé 4-3-3 aanval bij uitstek.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen is het middenveld wat minder. Grindheim |:-
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar echt die goals_O_ zo goed samenspel tussen Narsingh, en Assaidi
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is inderdaad een topduo, die moet je of behouden of als combi verkopen :+
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja inderdaad, ze vieren ook altijd samen hun goal:p
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Heerenveen begint ook ineens te vlammen nu Ajax voor de deur staat. Wel echt de ideale wedstrijd om de titel te verspelen. Al is NEC - Ajax dat eigenlijk ook.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou nou, vlammen. 2e helft voor wat ik gezien heb stonden ze alleen maar onder druk. Maar Heerenveen kan ook nog 8e worden. Staat als aal erg dicht bij elkaar.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vraag me af wie er linksback gaat staan tegen Heerenveen..
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Er is maar een logische optie eigenlijk.

    Zucht.
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en we hadden ook gezucht zeker als Ajax Chadli toen had aangetrokken. Vooral dat soort jongens geen kans geven:):.

    Aissaidi zie ik nog wel naar een betere club verkassen.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen toch met Chadli? Ik vind het echt niet veel en zeker niet als buitenspeler. De man heeft meestal maar 1 of 2 acties in een wedstrijd en is verder totaal onzichtbaar. Verder komt vrijwel al zijn dreiging als hij vanuit het centrum speelt. Voor mij is het veel meer een 4-4-2 spits dan een buitenspeler. Niet voor niets wordt hij de laatste tijd telkens centraal gezet(op '10').
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Chadli is gewoon een goede aankoop van Twente. Voor een klein bedragje opgehaald, speelt nu interlands voor België, is dreigend en maakte het verschil in Eindhoven.

    Je kan hem er maar bij hebben.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    idd leuk voor Twente, maar niet voor Ajax.

    ken die Boerrigter niet echt, hij zal zeker nog moeten groeien, maar liever dat ajax zo'n speler oppikt voor een paar ton, dan voor een paar miljoen een of andere buitenlander halen.
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel een leuke speler, die niet duur is (heeft nog maar 1 jaar contract) maar heeft Ajax niet al genoeg buitenspelers?
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :emo: Laat ik op die opmerking maar niet ingaan.

    Die jongen is 24, Özbiliz heeft meer potentie. Dan haal je hem voor de breedte (hetgeen we sowieso al niet meer zouden doen dacht ik) en staat hij potentieel talent alleen maar in de weg. Bovendien beschikt hij niet over genoeg kwaliteiten om Ajax naar een hoger niveau te tillen. De prijs is geen excuus om middelmaat te kopen. Dan maar wat meer uittrekken voor een speler met net dat beetje extra op de rest, een man die wedstrijden kan beslissen en een kwelling is voor zijn directe tegenstander. Een De Bruyne, een Narsingh of misschien dat de scouting nog wat origineels op het lijstje heeft staan. Boerrigter getuigt nou niet echt van een creatieve scouting. Die jongen heeft wel kwaliteiten, maar die zijn te beperkt voor het niveau dat we nastreven. Hij mist dat beetje extra, dat "oempf", noem het de x-factor.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol: alsof ze niet al sowieso verslagen worden
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Feyenoord kan nog 8e worden. Lekker slim ook dit. De spelers gaan gewoon voor plek 8 natuurlijk.
     
  19. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook grote onzin. Heb het even na gevraagd hier en daar, en eigenlijk ben ik de enige die het wel best vind om te verliezen :9
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Persoonlijk heb ik daar nog niks van gehoord hoor, als Feyenoorder. Maar misschien dat ik daar morgen wat anders over zeg als ik weer eens in de Kuip ben geweest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina