1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag op voor mn AVR, theorie en AVB waren zonder problemen binnen, nu deze nog!

    Best wel zenuwachtig eigenlijk 8)
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Good luck! Het weer zit wel mee in ieder geval.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Veel geluk en proberen met veel plezier het ritje te maken en dan gaat het gewoon goed! :)
     
  4. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens, het is gelukt hoor!

    Ging niet helemaal zoals ik het wilde maar het was te doen, had ook nog 4 uur voorrijden dus zat er best wel doorheen al.

    Maarja, binnenkort zullen jullie zien wat ik ga rijden!
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Who 4 uur voorijdden. Ben al kapot als ik 2 uur heb gereden.

    Maar Gratz \o/ Had je al een motor of ga je nu opzoek?

    Edit: Nog een keer je post gelezen :p
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  6. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja t was ook best irritant. Pijn aan mn klauwen van t leuke, drukke Rotterdam rijden en ik dreef in mn pak door die stomme bodywarmer die er van de rijschool overheen moet...

    Maarja het was voor een goed doel :)

    Ik ben nu wel aan het kijken voor een motor en heb mn oog laten vallen op een Kawasaki ER-6F (lekker licht beginnen) maar zal de komende weken denk nog op mijn vaders PanAm rondrijden :)
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    gefeliciteerd!
    Maar het gaat meestal niet helemaal zoals je wilt. Zo reed ik extreem correct en rustig. Overal netjes aan de snelheid en rustig optrekken. Examinator vroeg of ik later altijd zo zou rijden. Ik zei: waarschijnlijk wel iets anders ja. Hij: Gelukkig. Gefeliciteerd, je bent geslaagd.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag op de autorai eens op diverse bikes gezeten. Damn, wat zitten sommige bikes 'vreemd', maar goed, gewenning he. :)
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met het rijbewijs! ER-6F ga jij veel plezier aan beleven, zeker weten. Examen van de motor ging bij mij wel lekker (auto/vrachtwagen niet echt). Overal zo'n 10 a 20 km/h te hard, behalve in de bebouwde kom. Grind/zand weggetje ook heel rustig. Raakte de examinator nog kwijt. Hoorde ineens krakend door de radio: Rij maar naar het CBR, zien we jouw daar. :+

    Ik heb vandaag maar weer eens het motor-fiets-tas-systeem gemonteerd voor dit weekend. Paaskameren in Duitsland tegen Luxemburg aan. Heb er zin in, wordt wel lekker zweten voor de paar stoplichten waarschijnlijk :+

    [​IMG]

    Best handig setje :). Biedt meer ruimte als ik nodig heb. En binnen 10 minuten is hij er weer af als ik op bestemming ben.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel plezier van het weekend, rij voorzichtig O-).



    Gefeliciteerd! Nu komt het echte werk.
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit dat touwtje niet een beetje over je uitlaat heen?
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ziet er wel handig uit! zelf zit ik meer aan een tanktas te denken maar ben beetje bang voor beschadigingen.
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt :)

    Was ook een try-out of hij op deze motor past. De tassen zijn ook nog leeg op de foto. Met de tassen vol en alles goed vast gemaakt zit er niets meer in de weg.

    De zadeltassen zitten 10cm boven het uiteinde van mijn uitlaat. Is denk ik wel voldoende, als er maar lucht langsaf komt. Als je zoiets koopt raad ik je aan om ook meteen langs de karwij te geen voor een paar kleine spanbandjes. Zitten er net wat te weinig bij naar mijn mening.

    Met zadeltassen heb ik zelf slechte ervaring. Vorige motor had een boel krasje op de tank.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik ben weer terug van een heerlijk weekend.

    Prachtig Luxeburg en de Eifel :D

    Wel helaas een beetje schade, ik moest hem zo nodig in een dropje op zijn kant leggen. Een scherpe blinde bocht om een huisje in midden in het dorp. Ik reed daar 10 a 20 km/h en wou de bocht om. Zat even niet opletten en had niet door dat de weg ineens een heel stuk omlaag ging. Kon mijn evenwicht niet houden en boem :p. Zo lullig omvallen als je praktisch stil staat.

    Ben wel heel blij met de valblokken, die hebben de kuipen gered. De uitlaat zit een klein krasje op, die poets ik er wel van af. Helaas is er wel meteen een spiegel afgebroken, maar al met al ben ik tevreden :D.

    Verder lekker gereden en genoten. Met 30 man was er nog een best aardig opkomst ook. De camping was niet blij met ons, ze hadden ons midden tussen de familie-caravans gezet, dat is ook vragen om problemen.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je ook in een groep van 30man gereden? lijkt mij namelijk niet zo relax. Ga ergens in mei met een aantal vrienden maar willen niet meer dan 5man aangezien je dan tevaak op elkaar moet wachten en je veel meer aandacht van de lokale politie trekt.

    Wel jammer van je schade maar een spiegel heb je zo vervangen, één tip kijk eerst op ebay voordat je een nieuwe besteld. Waarschijnlijk past die van de gsxr600 ook wel.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Vaak dat soort momentjes waar het net ff fout gaat ja. Ik moet misschien ook eens onderzoek doen naar die blokken :p. Je weet het maar nooit. Wel mooi dat je schade beperkt is gebleven.

    Nog wat foto's van de tocht?



    Ja, idd. Lekker voor ze.
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet met 30 man gereden. Allemaal opgedeeld in groepjes van 4 a 5 man max. Alleen op de heen weg met 10 man gereden en dat is al niet relaxed, werkt gewoon niet lekker op de snelweg en daarna binnendoor valt de groep bijna meteen uit elkaar.

    Foto's zijn er heel veel gemaakt, maar niet door mij, dus heb ze nog niet ;)

    Zal eens op ebay gaan kijken, geen slechte tip :)
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trk...kw=spiegel gsxr1000&_sacat=See-All-Categories

    Genoeg keus ;)
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Na op zondag me rijbewijs bijna kwijtgeraakt te hebben (reed "iets" te hard, maar hij kon me gelukkig niet klokken), is vandaag me motor der mee gestopt. Toen ik vanmorgen me motor wilde starten deed hij het niet direct. Ik dacht dat het aan de kou lag, dus toen niet veel aandacht aan besteed. Maar helaas startte ie ook niet toen ik wegging van werk.
    Bij het draaien van de sleutel gaat het display wel aan en je hoort dat geluidje en ook bij het indrukken van de startknop wil die wel starten, maar slaat de motor niet aan. Ook bleef af en toe het FI lampje branden en knippert ie als ik de start knop in druk.
    Dus toen heb ik mams maar gebeld en hebben we de motor bij Goedhart neergezet. En nu maar hopen dat het niet ernstig is.
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuur man.

    Maar komt vast wel goed. Wel al de FI code uitgelezen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina