1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Sneller = sneller kogels ontwijken = sneller dekking zoeken = sneller health erbij = win! Zo zie je maar weer dat Light the way to go is.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    + kleiner en moeilijker te raken \o/
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    + hoe dichter bij de stunts van Mirror's Edge, hoe beter.
     
  4. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zal elke game wel een tank nodig zijn. Of handig iig. Bruut toch als je die shit gewoon doorloopt. En er dan zo'n skinny medic achter je loopt beetje te healen
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zo'n heavy is denk ik wel handig om objectives te campen. :9
     
  6. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Joa dat wel. Maar ook wel fun om beetje als idioot door het level te rushen :)
     
  7. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer gewoon alles 8)
    Denk dat ik als eerste Heavy Engineer ga, hou altijd wel van een huge badass!
    Ga hem echt gruwelijk vet customizen en daarna light operative ofzo. Lekker free runnen
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zou eem heavy operative fijn spelen?
     
  9. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zelf maar ingame kijken he.
     
  10. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van niet. Omdat het als operative ook de bedoeling is in mijn ogen, om behind enemy lines te sneaken. Dit gaat beter lijkt mij als light omdat er meer paden zijn die je kunt nemen ect.
     
  11. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, dan ben je er wel sneller. Ik denk dat je als lheavy er ook wel komt. Alleen duurt het langer en hebben mensen al vast positie ingenomen. Dus meh, beter als je light gaat denk
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    14 mei kan niet snel genoeg komen :D


    Hier nog wat duidelijkere info over de build van de Wiki.

    Light
    Health: Low
    Speed/Mobility: High (able to climb story-tall objects)
    Primary weapon selection: Light and Lower
    Secondary weapon selection: Pistols, Machine pistols

    Medium
    Health: Medium
    Speed/Mobility: Medium
    Primary weapon selection: Medium and Lower
    Secondary weapon selection: Medium size guns and Lower

    Heavy
    Health: High
    Speed/Mobility: Low
    Primary weapon selection: Medium and heavy
    Secondary weapon selection: Medium size guns and light


    Denk dat toch het meest voor Medium zullen gaan, tenzij je kunt sniperen op light, wat me wel logisch lijkt maar sniper is geen light gun..toch?

    Sowieso dat ik voor de heavy ga _O_ lekker maaien en supressen op de chokepoints :thumbs:


    Volgens mij is het ook nog niet duidelijk dat je met elk level up een nieuwe skill kunt unlocken? Iig, hieronder staat wat er te unlocken valt, totaal zijn er 58 skills dus dit zijn ze nog niet allemaal.

    Universal Abilities
    Battle Hardened: Increases your health by one pip.
    Combat Intuition: Allows you to sense when an unseen enemy is about to fire at you.
    Downed Fire: Lets you fire at enemies when you are incapacitated.
    Sense of Perspective: Sense of Perspective snaps your view to 3rd person perspective while you complete objectives, allowing you to watch your own back.
    Silent Running: Silences your player character's movement. Footsteps and the shifting of gear cannot be heard.
    Grenade Shooting: Allows the player to shoot his or her own grenades in midair, prematurely detonating it.
    Sprinting Reload: The player can reload their gun while running.
    Sprinting Grenade: The player is capable of throwing a grenade while running.
    Supply Max Increase: Increases the maximum amount of class-specific supplies (i.e. health buffs, ammo boxes) by one bar.

    Soldier Abilities
    Ammo Boxes: Ammo Boxes lets you resupply your teammates with ammunition on the battlefield.
    Molotov Cocktails: Basic grenades that Soldiers can use by default.
    Standard Soldier Kit: Soldiers complete Destruction objectives using an HE charge, and can resupply their teammates' ammo, as well as their own. Soldiers also carry Molotov Cocktails by default, giving them more grenade power then any other class.

    Medic Abilities
    Life Buff 1 (possibly more levels): Life Buff 1 lets you increase a teammate's health by one pip.
    Self Resurrection: Allows the Medic to revive themselves once Incapacitated.
    Improved Life Buff: works same as the first one, but increases health by two pips, and cannot be used on oneself.
    Transfer Supplies: An ability which lets you give your supplies to a teammate. Revealed in Achievment called "Tis better to give then recieve".

    Engineer Abilities
    Weapon Buff 1 (possibly more levels): Weapon Buff 1 throws a weapon upgrade tool to a teammate, instantly increasing their weapon damage by approximately 15% - 20%.
    Upgrade: Allows the Engineer to upgrade the Command Post so that it gives an additional benefit to the whole team.
    Gatling Turret : This lets you place Gatling auto-turret which will detect and fire at any enemy.
    Improved Weapon Buff: Same as first level, but has a greater effect and cannot be used on oneself.

    Operative Abilities
    Cortex Bomb: A grenade that automatically detonates when the Operative is Incapacitated, doing major damage to soldiers in the blast radius in exchange for forcing the Operative to wait until the respawn timer reaches zero.
    Caltrops: A grenade that releases spikes into a blast radius, injuring any soldier walking or running through them.
    Firewall: Allows the Operative to install a code into a Command Post, thereby increasing the time necessary for enemy players to take a Command Post.
    Sticky Bomb: Sticky Bomb lets you throw a powerful grenade which sticks to any enemy it touches and can only be removed by their teammates. Enemies can destroy the sticky grenade by shooting at it while still on the ground. There is a Cooldown period between successive uses.
    Standard Operative Kit: Operatives can complete Hack Objectives and disguise themselves as Downed enemies. This disguise lasts until you interact with an objective, fire a weapon or are hit by an enemy Homing Beacon: Enemies may suspect you, but can't be sure without actually killing you. If an enemy sees you in the act of disguising, your disguise will also fail.
    Comms Hack : Comms Hack lets you extract tactical intel information from Incapacitated enemies. If succesful, every enemy's location will be shown on your and your teammate's radar, giving your team a huge advantage. The effect will only last for a brief time.
    Hack Turret : Hack Turret lets you reprogram an enemy turret to become a friendly turret, owned by you. Approach the enemy turret from behind to increase your chances of hacking it.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal erg goed :)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sniper is longrifle en de light kan hem gebruiken. :D
     
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem denk ik ook wel halen, ziet er allemaal erg wreed uit
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is zeker één van de eerste games waarin je dan in de MP de campaign samen speelt? Want je moet echt objectives uitvoeren,maar dan op XBL samen met een team. Ik vraag me af of je zelf maps kunt kiezen of dat je perse eerst met level 1 moet beginnen en alle objectives eerst halen.

    Ik heb niet echt veel previews gelezen, dus weet eigenlijk niet heel veel over hoe alles in de game gaat werken.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de story mode spelen, en dan kan je volgens mij niet je map kiezen. Je hebt echter ook een andere mode, waar je wel je map kan kiezen en de settings kan aanpassen. Dat werd in het filmpje op de vorige pagina uitgelegd, volgens mij.
     
  18. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt de story mode wil volgen als multiplayer begin je zeg maar bij de eerste map en als je daar dan wint ga je naar de volgende. Als je verliest dan ga je naar een andere lobby en speel je diezelfde level weer totdat je het haald en zo speel je dan de campain uit. In ieder geval dat dacht ik te horen... Zal wel niet helemaal kloppeen
     
  19. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik maar voor engineer ga. Vind wel leuk om buffs te geven en zelf nog wat doen
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zijn er hier nog mensen die hem op een bepaalde site hebben besteld voor een bepaalde dlc die je er dan bij krijgt?
     

Deel Deze Pagina