1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die zou ik graag even quoten naar aanleiding van dat kinderachtige gedrag van Danny vanmiddag.
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ach, als Twente over 2 weken wint en PSV ook, is het weer "Helemaal niks in Amsterdam" :+

    En het is natuurlijk ook niks in Rotterdam :emo: Alleen wat bij die Tukkers waarschijnlijk.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is in Nederland in ieder geval 'allemaal kut'. Denk dat we het daar over eens zijn.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Trouwens, Vleminckx heeft weer lekker aan z'n doelpunten gewerkt vandaag. _O_
    Zou het dan toch door de spitsentraining van Kluivert komen? :+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had hij er tegen Ajax maar een paar in geprikt...;)

    Laten we eerlijk zijn. Als Ajax kampioen wordt is Vermeer de man die je mag bedanken dan. Hij heeft Ajax op de been gehouden in de laatste wedstrijden. Vandaag was het toch weer onder het niveau en mag je blij zijn met de overwinning. Op het moment dat Ajax het af moet maken laten ze het weer liggen en laten ze de tegenstander terug komen. Denk serieus dat ze weinig kans maken tegen Twente. Laatste wedstrijden werd en maar heel moeizaam gewonnen van laag in de ranglijst staande teams.

    Wat was Willem II trouwens slecht vandaag. Als je zoiets laat zien verdien je te degraderen. Hebben ze uberhaupt wel een kans gehad?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ze mogen Vermeer dankbaar zijn inderdaad maar tijdens de wedstrijd tegen NEC was ik er al van overtuigd dat Ajax kampioen wordt. Zoveel mazzel (ook tegen Heerenveen) en dan geen kampioen? Onmogelijk.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig kans maken tegen Twente? Wat een onzin zeg. Alsof Twente zo goed is, die hadden de grootste moeite met VVV-thuis en Roda-thuis. En Ajax heeft dan het voordeel nog boven hun dat ze thuis spelen en thuis heeft Ajax al zo'n 9 wedstrijden op rij geen punten meer verloren.

    Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd zoals ik het zie.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Plus Ajax heeft het voordeel dat ze alle geluk van de wereld hebben. :D
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vermeer moet een goede dag hebben anders gaat de dubbel naar Enschede \o/
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Twente heeft de JC schaal gewonnen dus die worden echt geen kampioen meer.:+
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet het niet... Ajax speelt wel thuis, dat is een voordeel. Andere kant, het publiek geeft wel wat druk in zo'n wedstrijd. Twente heeft aan 1 punt genoeg, zij hebben weer dat voordeel.

    Ik zou toch mijn geld op Twente zetten. Ik vind ze qua team iets verder dan Ajax. Maar zo'n wedstrijd kan alle kanten op. Het zou wat zijn als ze de 1-1 scoren in de 89e minuut.. Dat is typisch Twente in ieder geval :+
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan die wedstrijd om de plek in de voorronde Champions League 3 jaar geleden. Ajax moest sowieso winnen van Twente en Twente had aan een gelijkspel genoeg. Het werd toen 0-0, waarbij Lindgren nog een immense kans miste op het einde. Urzaiz kwam er toen ook nog in. :lol: Was wel mooi geweest als hij zijn enige goal die dag had kunnen maken.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat Twente wel gewoon voetballen en niet zo laf verdedigend spelen. Ik denk (net zoals in de JCschaal) dat het gelijk op gaat en dat evt. kaarten beslissend gaan zijn.
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, zo denk ik er ook over :lol:
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd, Mocht Urzaiz 10 minuutjes meedoen, als hij scoorde had hij bij elke club uit zijn carrière gescoord, helaas..
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een schot van 50 meter die tien meter naast ging:+
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb niks meer gelezen sinds gisteravond. Ben weer helemaal rustig. Excuses voor me gedrag maar was erg chagerijnig.

    Ben benieuwd naar de komende weken. Ik zie twente de beker pakken en ajax landskampioen worden door het thuisvoordeel.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina