[Centraal] Voetbalshirts 2003-2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 15 mei 2003.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    He Vatos Locos,

    Dat idee van die stadskleuren is lekker origineel maar niet heus dat hebben ze regelrecht van Sparta gejat die hadden dit seizoen ook groen-wit als uitshirt. En wat die traditie betreft is ook boelshit. Sparta heerft een veel langere traditie. Mooiweersupporter?? En wat ben jij dan wel niet... Vatos Locos?? Ga weg man.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben van kleins af aan al Ajax-fan, dus hou die grote mond van je nou maar dicht.:mad: :mad:

    Ga jij maar genieten van je traditie en je stadskleuren, je hebt immers weinig anders om van te genieten he.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL, Feyenoord heeft al meerdere groene shirts gehad. Dat van Sparta is volgens mij de eerste keer zo.

    Heej, ik heb trouwens gehoord wie de nieuwe sponsor op het shirt van Sparta gaat worden. Als het waar is, gaat het er echt zielig (en nog goedkoper dan nu) uitzien.

    Schitterend uitgedrukt!!
    Hiermee laat je het pure Ajax gevoel zien. Niks traditie, gewoon een bedrijf (in een bedrijfshal).... Supporters hebben geen reet te zeggen in A'dam, er wordt alleen naar geld uit ze getrokken. Dit shirt is het verzoek van Feyenoord supporters. En of jij het nou lelijk vindt of niet, we zullen het met trots dragen!_O_
     
  4. mr. blond

    mr. blond Foei !!

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    He die-hard traditiejankert,

    Wat is er nog over van de sparta tradities dan?
    Wat is tegenwoordig de officiele naam van het stadion?
    Hoe goed gaat het met de jeugdopleiding?
    Geen bobo's aan de macht?
    Financieel op eigen benen?
    Goede prestaties eerste elftal?

    Ik geef toe dat sparta een naam heeft hoog te houden maar hoe hoog is dat dan tegenwoordig? (retorische vraag).
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    He Pacboy slim, wie gaat volgens jou dan de nieuwe sponsor worden, moet je natuurlijk wel ff bijvertellen, he.

    En daarna weer gauw tussen dat andere klapvee in de KU#P gaan zitten...
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor jongen, Ajax trekt zich van de supporters niks aan, vandaar dat er volgend jaar nieuwe stoeltjes in de ArenA komen die een beetje in De Meer style zijn...wat de supporters graag wouden.

    En dat shirt, is dat het verzoek van de Feyenoord supporters? Alweer een bewijs dat jullie geen smaak hebben :)
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11

    Dit slaat nergens op, dat weet je zelf ook wel.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, iemand heeft mij dat in vertrouwen verteld, ik weet dus ook niet of het waar is. Maar hij was er bij betrokken dus het zal wel..
    Denk in ieder geval dat als het waar is, jij er niet blij mee zal zijn...
     
  9. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb ik al een groot vermoeden, is het een verzekerings maatschappij want dan steek ik dat shirt gelijk in de brand!!
     
  10. mdemos

    mdemos Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0

    mee eens
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Re: Het nieuwe AJAX UITSHIRT !!!!!!!!!!

    Okee, speciaal voor jullie een voorbeeld van geldklopperij.
    Zoek de verschillen:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier geldklopperij aan want het is gewoon hetzelfde shirt.
     
  13. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    23/05 NIEUWE UITSHIRT AJAX NIET CORRECT!!!

    Er is een enorme blunder gemaakt met de productie van het nieuwe uitshirt. De letters waarmee de tekst 'ABN-AMRO' wordt getoond, zijn per ongeluk letters van een ander lettertype dan die waarmee de afgelopen jaren de naam van de shirtsponsor afgebeeld werd.

    Naar aanleiding van deze grove fout zullen de shirts van de spelers nu aangepast worden, zodat zij met het goede shirt rondlopen op het veld. De shirts die voor de supporters in de winkel komen echter, en deze zijn al in grote aantallen geproduceerd, die worden niet aangepast! Het ziet er daarbij ook niet naar uit dat dit op de termijn alsnog zal gebeuren. Als je het shirt dus in de winkel gaat kopen, dan koop je dus niet het echte shirt d.w.z. een perfecte replica van het shirt wat de spelers dragen.

    Hieruit blijkt wel weer in hoeverre de supporters serieus genomen worden, anders had het shirt wat in de winkels komt ook wel aangepast geworden.
    In de uitwedstrijd tegen F.C. Twente aankomende zondag, zal naar alle waarschijnlijkheid het nieuwe uitshirt gedragen worden en dan kan iedereen dus met eigen ogen zien dat het shirt niet overeenkomt met het shirt wat overal op internet te bewonderen valt. De fout van dit alles is overigens gemaakt door Adidas.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Pffff Adidas:{
    Wat een grove fout, en dan ook nog niet eens de correcte shirtjes produceren en de foute terug halen, tssk:{
    Ben benieuwd wat Ajax hieraan gaat doen.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ha, ha, lachen dat een Feyenoorder jullie op dit "foutje" moest wijzen. Maar het bewijst maar eens dat Ajaxsupporters niks te zeggen hebben en niet serieus genomen worden door de club.
    Ik vind het echt schandalig, zoiets. Al die mensen die dit shirt al op internet besteld hebben voor de zomer....

    Een beter voorbeeld van geldklopperij is er toch niet?
     
  15. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh hoezo door een Feyenoorder?
    Ten tweede hoezo door de club, dit is toch echt een fout van Adidas en niet van Ajax, ik verwacht dan ook dat die er wat aan gaan doen, zoniet lijkt me dat schandalig:{
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    M'n post van 22-05.

    Okee, we zullen eerst afwachten wat Ajax gaat doen....
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja anyway, ik vind het nog steeds een eeuwige zonde dat we geen Umbro meer hebben, die passen zich nog een beetje aan.
    Adidas & Nike zijn echt zo'n merken die een shirt in grote lijnen ontwikkelen en dan voor elke club een ander kleurtje erop drukken:{
    Zo ook het shirt van dit seizoen waar opeens de rode baan stopt bij de schouders, echt jammer zoiets.
    Gelukkig zijn de strepen op de mouwen wel weg (tenminste, alleen in de Eredivisie).
     
  18. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch duidelijk te lezen dat het een fout is van ADIDAS en niet van AJAX? Pffffrt :{

    En idd, Adidas moet oprotten, commerciele troep, ik wil Umbro terug :'-(
     
  19. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Nike...
     
  20. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wat shirts uit Zeeman past wel bij Ajaks 8)
     

Deel Deze Pagina