1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Geen idee, ik ben niet zo technisch onderlegd dat ik dat weet. Zal het eens aan m'n pa vragen hoe of wat. Die heeft er wel een beetje verstand van:)
    Volgens het persbericht op tweakers blijft whatsapp er helemaal buiten. Het bericht is zelfs nog aangepast na aanvullend commentaar van de woordvoerder van kpn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Whatsapp staat ook wel op de planning, maar nu vooral voip. Skypen is echt geweldig, jammer dat het zo de kop wordt ingedrukt.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens m'n vader is het mogelijk om de soorten verkeer te zien, hier zijn wel speciale apparaten voor nodig, maar is dit niet toegestaan door de wet. Dus ik vraag me af hoe KPN dit dan wil gaan doen?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er is ook al wat in de Tweede Kamer gezegd door o.a. D66 over het verbieden van vrij dienstenverkeer. Dus we moeten het allemaal nog zien.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben eerder benieuwd welke providers de internetdiensten gewoon zullen doorgaan met de internetdiensten vrij aanbieden. Weet ik tenminste welke mijn volgende aanbieder is. Zit momenteel bij Hi(KPN)... :+
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik blijf gewoon bij KPN zitten, maar ga wel van Hi naar Telfort toe. Neem een sim only abbo zonder internet, want dat heb ik niet nodig. 16 euro per maand voor 150 belminuten en 1000 smsjes:)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel een vervelende ontwikkeling. Waar alles juist relaxer en goedkoper lijkt te worden gaan de providers nu weer op zoek om er weer geld uit te halen. Begrijpelijk, dat wel... maar wel mooi klote. Whatsapp vind ik echt een prachtige app zou zonde zijn als je daar extra voor zou moeten betalen oid. Verzend daar zoveel berichtjes mee, vooral die groepsgesprekken zijn wel leuk met paar maten.
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Een vriend/kennis heeft laatst een HD 7 via belsimpel.nl besteld. Nu vertelde hij mij dat deze telefoon officieel nog niet in NL te verkrijgen is. Wel kon je een abbonnement gewoon bij Hi afsluiten. Zijn er beperkingen bij de telefoon/ apps als ik deze telefoon met dit abbo afsluit? Ik vond deze telefoon wel interessant en vroeg mij het volgende af: dat windows 7, is dat iets? Zijn daar geen beperkingen in als in de vorm dat bepaalde spellen/apps niet werken? En is dat op korte termijn te verhelpen?
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Er zijn in de 'Store' natuurlijk alleen maar apps die op W7 werken, anders stonden ze er niet in denk ik.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik ga lekker naar Vodafone toe of blijf bij Hi. Zag bij Vodafone ook al wat dingen staan over VoIP en SMSoIP in de voorwaarden. :mad:
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer op het feit: zijn de meest boeiende apps en spellen ook verkrijgbaar op deze tel en W7?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    KLIK (als je het over Windows Phone 7 hebt.

    Voor het niet duidelijk is, je hebt dus een US live account nodig, daarnaast is de snelst groeiende app marketplace die van WP7.

    Edit: op elke WP7 telefoon kan je dezelfde apps gebruiken...
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy Ace, en het is m'n eerste smartphone dus ik werd een beetje overweldigd door alles dat je er allemaal mee kan xD Weten mensen nog apps die ik echt moet hebben?
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sowieso Whatsapp, maar die had je vast al;)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Buienalarm voor een regen-histogram van de komende twee uur.
    Winamp, want die mp3-speler is awesome.
    Mijn favoriete spelletjes zijn Abduction, WordUp! en Phit Droid. Angry Birds schijnt ook leuk te zijn. :+
    Opera, want die browser is net wat fijner dan de standaard.
    Touchdown voor je e-mail exchange server, want die kan wél meteen al je mappen synchroniseren.
     
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wellicht dat jullie het misschien weten. Ik ben met telefoon en al 't water in gevallen. Opzich niet zo'n ramp, telefoon is geen hyper-touchscreen-extra-HD-full-alles-er-op-en-er-aan. Ik ben namelijk al wel eens eerder te water geraakt, alleen toen deed mij telefoon het nog prima.

    Als ik nu de spanning van de accu meet kom ik op 3,26 Volt uit. Volgens het boekje hoort dit 3,7 Volt te zijn. Zou het met een nieuwe accu die wel genoeg voltage geeft opgelost zijn?

    De telefoon is een Nokia 6700, met een 3,7 V BL-6Q accu.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Doet je telefoon het nog? Zoja, dan is er toch geen probleem?
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Misschien om er even bij te zetten, nee helaas doet mijn telefoon nu weinig meer. Fail van mijn kant. Bedankt Jorrie! ;)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga naar google op je telefoon. Zoek op Applanet. Pak eerste link. Download automatisch een APK (installatiebestand).

    Bingo, alle apps gratis :)

    Geen dank voor de tip *)

    Sommige apps willen nog wel eens lastig doen trouwen ivm. licenties. Vooral Poweramp (beste muziek speler op android markt) doet nog wel is moeilijk. Mocht je kernel iptables (of zoiets) ondersteunen dan kan je Droidwall downloaden. Dat is een firewall waarmee je kunt voorkomen dat applicaties connectie maken met internet. Zodoende kan poweramp bijvoorbeeld geen licentie check doen *)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien waar ik apps kan downloaden voor een sony ericsson satio
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina