1. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    wiskunde b12 net gehad:{. ik had het moeilijker verwacht, maar toch was het nog best klote. heb flink lopen stressen, zoals vaak. en ik hoo pecht op die 5.1. daarvoor moet je 36-41 punten van de 87 ofzo halen. pffff dat is veel, ik hoop dat het in mijn voordeel uitkomt :{
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jees man:D, wiskunde ging egt volop goed, alleen, 1 som nr 13, heb ik niet ingevuld. het ging eggt ssuper:D:D
    (met dank aan julliet;) )

    Morgen alleen nog scheikunde:D:mad:
     
  3. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    zooooo vwo wiskunde B1 was echt onvoorstelbaar moeilijk!:confused: 10x zo moeilijk vergeleken met het examen van vorig jaar. het enige relaxte waren veel "toon aan" vragen. ik hoop maar op een 4,1 voor een 6je
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    En joeri had gewoon 55 pnt misschein wel voor zijn wiskunde, hoopt ie.. hij heeft er maar 35 nodig voor een voldoende gemiddeld, maar da moet dan tog lukken, ik hoop dat ik niet zo soepel na kijk...
    Ik ben echt wel blij nu....woehoeee
     
  5. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Engels van wel makkelijk vandaag, maandag nog Na1 en dinsdag Sk gelukkig morgen niets dus kan ik morgen, zaterdag en zondag mooi leren voor deze 2 examens
     
  6. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde was inderdaad een ramp. Iedereen die er slecht voorstond en nog een sprankje hoop op slagen had is het na het maken van dit examen definitief kwijt...me included. Ik hoop op herexamen. Dat zou het nog enigsinds kunnen redden.
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het onmenselijk hoor! het ging veels te diep in op de stof voor een examen! en zoals die 2 kubussen op elkaar die verschoven wtf echt! :mad: welke einstein kan dat nou weer maken? ik hoop op een enorme klachtenregen bij het laks! en het gaat al hard zo te zien!! 1440 klachten in 4 uur tijd! nieuw record volgens mij :D bij engels gaat het trouwens ook hard: 2515 terwijl het pas gister was!

    economie 1,2 2459
    Engels 2515
    filosofie 4
    Frans 1,2 1056
    geschiedenis 2544
    Nederlands 1198
    wiskunde B1 1440

    nou maar bidden dat het effect heeft! _O_
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    wooooooooooooooo 5 minuten later: wiskunde B1 1495

    :D :D :D
     
  9. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, én terecht! Al vond ik die twee kubussen niet eens zo moeilijk. Vooral die laatste opgaven en die ene over dat vormpje met die formule waarin je aan de hand van de hoogte een zijde berekenen moest, dié vond ik echt té moeilijk. Maar we zien wel, een beetje gematst worden in normering zal zeker niet onterecht zijn.
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe nou die laatste heb ik weer juist goed en die rare vorm ook voor 2/3
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Kubussen was easy man, gewoon een beetje soscastoa-en en vervolgens een beetje logisch tekenen dat was een van de realxte vragen die erin zat..WB12 dan..
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    owk, morgen me laatste examen:D Scheikunde, dat gaat egt Poep worden:mad:, maar nog een beetje leren, en ik zou het wel moeten kennen halen.
     
  13. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze middag Wiskunde A 1,2. En ik heb er zo weinig zin in. wat doe ik eigenlijk nog op om half 2? |:- Ik ga naar bed, dit overleef ik niet.. :D
     
  14. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwaha, LOL, ben ook nog steeds aan het leren. Biologie...niet moeilijk, wél veel. Bikkelen dus...*)
     
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag wordt nationale verklootdag, eerst duits, dan wiskunde... (havo) :+
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    oei, duits....(ik zit nu bij een bedrijf met een duits moeder bedrijf...als er 1 ding goed is voor je duits is het wel de hele dag duits aan de telefoon en duitsers over de vloer.....dus als je nog een paar uurtjes hebt om te leren....kom gerust langs :+)

    succes weer vandaag jongens (en meisje vast ook wel)!!!
     
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Over een klein uurtje Duits :eek::{ Ik heb mijn gsm in het Duits gezet zodat ik een beetje erin kom :+ En vanmiddag nask1 :{ Volgens mij ga ik dat vet verknallen! we zien wel :)

    iedereen succes!
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    owk, nog 2,5uur, en dan ken k nask:mad: , maar nog ff goed doorlezen en het gaat me wel lukken:cool:.

    suc6 allemaal vandaag:D
     
  19. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Duits vanmorgen gehad.. dat ging gelukkig wel goed al waren sommige teksten erg saai en dan moest ik een beetje moeite doen om me te concentreren.. Maar ik denk dat ik het wel redelijk goed heb gemaakt! Nu nog een beetje nask1 doorlezen en dan gaan we maar weer terug :{ En daarna eindelijk weekend met maandag nog economie en dinsdag nederlands schrijfvaardigheid
     
  20. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    vanochtend mn laatste examen al weer achter de rug!!! had aardrijkskunde en het was goed te doen. een voldoende zit er dus wel in!
    zo laat het feest maar beginnen... als ik geslaagd ben dan :{. vanavond gelijk naar the matrix reloaded als afsluiting en dan zie ik wel weer verder. ik wens de mensen die nog examens hebben veel sterke en succes, en jongens (+meisjes) geef de moed niet op als het even niet mee zit. BELIEVE IN YOURSELF :p:p:p
     

Deel Deze Pagina