Klopt helemaal, maar ik snap niet waarom deze beste man zegt dat de games zo vreselijk moeilijk waren en dat ze de gamer afstrafden. Als de game echt casual gemaakt gaat worden, dan kan het echt verpest worden. En dan bedoel ik...dat tag&shoot systeem uit SC Conviction, beperkingen in de gameplay. Typische Hitman dingen eruit slopen en het allemaal simpeler maken. Hopelijk gebeurd dat dus niet.
Ik hoop dat er nog een Hitman collection komt voordat Absolution uitkomt...dan word ik echt geeeeeek!!!!
Dit lees ik net op de Gametrailers forum, hopelijk is dit gelul.
Reading again on HitmanForums some shit and that dude who owns the site and have visited IO,said that there are going to be forced shootouts lol. I hope thats not true..
maar het zit weer volledig anders..
ampburner said: Wow, some fierce reactions to a single post. People are overracting.
All I'm saying is that you should expect to see a game which is mainly a puzzle game (in the same sense that all hitman games have been puzzle games) in which you will probably encounter some action sequences - like cutscenes.
I never said that there will be force shootouts, indeed, I have not seen any.
I never said that you will not be able to do things stealthily. Just that if you complete the game, start to finish, I expect that you will have a lot of stealth fun, and you will also encounter some action moments. THIS HAS BEEN TRUE FOR EVERY SINGLE HITMAN TITLE IN THE HISTORY OF HITMAN. In fact, Hitman Codename 47 started out as a homage to Hong kong action movies. People should chill.
Just wait for E3.
Laatst bewerkt: 4 jun 2011