1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Duits Havo was echt lastig
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Economie ook lastig? Dat was in 2003 pas een eitje. Nederlands imo ook. Engels daarentegen terecht meer dan 10.000 klachten toen. Veel te veel tekst en misschien 8 vragen. 8) Handel en Administratie was ook kut, maar de grootste tegenvaller vond ik Duits. Had er toen een 4.1 op. Van de 5 vakken waar ik examen in deed had ik er 3 onvoldoende en toch lekker geslaagd. :+
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die echt easy. Alleen was een zo'n tekst over zo'n treinwijf ofzo, die tekst begreep ik de ballen van :+
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    3 toch? Ik dacht dat je met een 5 en een 4 ook nog kon slagen?

    Edit:
    Ja dus http://www.rijksoverheid.nl/documen...geslaagd-voor-het-eindexamen-havo-of-vwo.html

    Alle cijfers die je haalt worden samen met je SE cijfer dus afgerond, en hier word het gemiddelde van genomen dat dus een 6,0 of hoger moet zijn. Als je 3 compensatie punten hebt en een 5 en een 4 en de rest hoger dan een 6 ben je dus geslaagd. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd vond echt easy:) Die trein vond ik ook nog wel te doen maar dat gedoe met die school en die leerlingen fso:{!
    Heb ook net even nagekeken en heb tussen een 7.9 & 9.4. Ziet er dus wel goed uit:)!
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnnn dat is hoog. Ik had 33 punten min de vragen waar ik me niet meer herinner wat ik in heb gevuld :+

    Alleen shit dat die normeringen niet bekend zijn(wat overigens ook logisch is), beter doen ze gewoon overal 2 :+
     
  7. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    AAH M&O was een hel, onwijs moeilijk. Ik hoef maar een 4.4 te halen, dus ik maak me niet zo druk. Maar ik denk niet dat er een voldoende inzit...
     
  8. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn klas waren de reacties nogal verdeeld. Vrijwel niemand had em helemaal af, maar sommige vonden het eerste gedeelde makkelijk, sommige juist het tweede. Ik moet een 5.0 halen, denk dat ik precies op het randje zit.
     
  9. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die opgave 5 was heel erg onduidelijk IMO. In mijn klas vonden de meeste het erg ingewikkeld.
     
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Ik vond hem best meevallen. Heb ook wel wat foutjes gemaakt, dat zeker maar moet hier toch wel een voldoende uit kunnen slepen denk ik :). Een 2,9 voor de voldoende (6) zit er sowieso in!

    Even nagekeken (heel globaal en heel snel), ongeveer 40 puntjes, staat gelijk aan een cijfer tussen de 5,8 en 6,5. Dikke prima.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  11. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond 'm best lastig. Vooral vraag 5. Heb nagekeken en zit rond de 34 punten. Moet een 5.3 halen voor een 6 en dat gebeurd alleen bij een soepele norm dus daar hoop ik maar op. :mad:
     
  12. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik vond hem erg lastig maar heb me er uiteindelijk best doorheen weten te slepen. 43 punten moeten er sowieso wel inzitten. Weet iemand overigens wat er met doorrekenfouten gedaan wordt? Ik heb een uurtarief verkeerd uitgerekend en loop daardoor misschien 6 punten mis (doorrekenen). Het zouden er dan dus misschien nog 49 kunnen zijn?
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kom ook net terug van M&O, en vond hem niet heel erg moeilijk. Met streng nakijken kom ik op 38 punten, wat ergens tussen de 5.1 en 7.1 ligt. Ik dacht echter wel dat ik hem beter had gemaakt dan ik daadwerkelijk heb gedaan. Veel mensen in mijn klas vonden hem moeilijk, dus de norm zal wel goed genoeg zijn voor een 6+.

    Morgen Economie en Duits. Van Eco weet ik echter totaal niet wat ik moet verwachten. Ik moet een 4.7 halen dus dat is nog wel te doen, maar ik van veel dingen snap ik helemaal niets (bijvoorbeeld de multiplier). Achja, vanavond nog even leren en dan zaterdag beginnen met GS. Daar moet ik een 5.3 voor halen maar dat gaat heeeel pittig worden, ik snap er vij weinig van eerlijk gezegd.
     
  14. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn docent hangt dit er vanaf. Als je een uurtarief op de totaal verkeerde manier hebt uitgerekend, en je hebt geen idee hoe het moet, zou het allemaal fout gerekend kunnen worden. Als je een getal vergeten bent, overschrijffout of een ander klein dingentje fout doet, dan kun je wel alle 6 punten nog krijgen.
     
  15. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    De methode van uitrekenen heb ik wel goed toegepast, alleen een verkeerd getal gebruikt.. Deze reken ik gewoon helemaal fout voor mezelf, kan het alleen nog meevallen.

    Die 6 punten mis ik in de opgaven die daarop volgen, omdat ik een verkeerde uitkomst heb gebruikt. Hopen dat ik hiervan nog wat krijg toegekend :)
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen dus AK gaat lastig worden. Vandaag en gister examen van vorige jaar gemaakt en allebei een 5,9 minimaal. Dus niet echt lekker, vanavond dan nog maar goed leren en hopen op een goede toets.
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je morgen nou een woordenboek duits-nederlands bij het vwo examen duits gebruiken?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    For real? :9
    Tuurlijk mag je een Duits-Nederlands woordenboek gebruiken, als die er morgen niet ligt weet ik wel dat ik wegloop.
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh word dat gefixt voor je? Ik zou het niet weten namenlijk ben er nu 1 aan het regelen. :p
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wordt voor je geregeld als het goed is idd. :9
     

Deel Deze Pagina