1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Reden: Xbox

    Meer informatie heb je niet nodig? :+
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde A vond ik goed te doen.
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ook, heb het alleen niet af kunnen krijgen. Ik las net vraag 21 en ik zag meteen hoe die moest. Staat er al een surveillant voor mijn tafel dat ik het in moet leveren |:- Dik frustrerend.

    PS: ik krijg een foutmelding als ik het correctiemodel wil zien op examenklacht.nl, hebben meer mensen hier last van?
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem ook bekijken op www.cito.nl
     
  5. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen die morgen maatschappijwetenschappen hebben? Volgens mij wordt het echt een vrouw-van-lichte-zeden-examen. Wat vind ik dat pittig zeg.
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, de stof is niet echt lastig. Maar het is gewoon enge-ziekte veel.
    Ik ben iig sinds vandaag op de helft. \o/
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Met die powerpoints was ik ook aan het werken ja. Goede aanvulling op wat er in het boek staat en op de aantekeningen van mijn docente:D

    Blijft natuurlijk nog steeds een enorm rotkarwei om alles door te lezen. En dan vragen ze uiteindelijk maar vier tekstjes ofzo. Die teksten van de zielsverhuizing en de aankondiging van Augustus hebben volgens mij wel een erg grote kans gevraagd te worden, van de rest weet ik het niet zo.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ak vmbo t/g was echt makkelijk, was al na 50 minuten klaar:+
     
  10. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dalijk heb ik frans, ik hoop dat het een beetje makkelijk wordt, want ik ben echt een ramp in frans. Ik moet een 6.1 halen voor 6.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. Laatste examen gehad.

    VAKANTIE 8):thumbs:
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo frans. Mag een 4,4 halen :)
    Succes! Ik zie schat mijn cijfer ook niet zo hoog in..
     
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik had voor het examen van vorig jaar een 7,8 dus een voldoende zit er sowieso wel in. Probleem: Mn mam(overigens frans lerares) wil dat ik een 9 ga staan voor frans dus dan moet ik een 9,2 halen. FUUUU 8)
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jozoes 8)
    Ik mag een 2,9 halen om voldoende te blijven staan. Dat gaat sowieso goed komen maar ik ga voor de 7!
     
  15. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Maatschappijwetenschappen was echt een kutexamen. Onwijs lang en wazig.
    Heb een 5.4 nodig, maar ben bang dat dat er niet inzit.

    Morgen Engels, moet lukken met 7 jaar tweetalig VWO. Min of meer vakantie dus, maar dat gevoel komt toch echt pas 16 juni denk ik.. :eek:
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Of niet...8)

    Morgen ook engels, heb ook 6 jaar tweetalig VWO gehad dus moet goed komen, laatste keer met oefenexamen had ik een 8.7 :)
     
  17. Oussama Assaidi

    Oussama Assaidi Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, met frans minimaal een 8,7.
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Jouw cijfer voor Frans ligt tussen
    7,5 en 8,3

    Awesome :cool:
     
  19. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gedacht dat ik hier zo'n goede tip over Latijn zou vinden, bedankt man! Mijn motivatie is inmiddels onder het minpunt gedaald, na vandaag is zeker dat ik geslaagd ben, Frans ging namelijk goed en daarmee was de onzekerheid van nog een onvoldoende weg genomen. Mijn cijfer voor Frans was namelijk een 6,4 ... ik zit sowieso niet lager dan een 5, dus dat is erg relaxt. Voor Latijn sta ik momenteel een 6, ik hoef in principe niet eens op te komen dagen, want een vier kan ik hebben met als enige andere onvoldoende de 5 van economie.

    Economie vond ik van alle examens tot nu toe de moeilijkste, snapte er werkelijk geen fuck van en ik heb mijzelf in het antwoordmodel vijf van de vijftig punten ofzoiets toegekend, dan kom je alsnog op een 2,1 waarmee ik van mijn 6,9 een mooie vijf kan maken. Ik denk dat ik wel hoger ben, zo niet dan is dat wel erg slecht voor mijn eigenwaarde. Maar goed, geslaagd is geslaagd, hoe kan mij echt geen reet interesseren. Ik zit er zelfs over te twijfelen om morgen al mee te gaan met de gasten die al klaar zijn, wat een teringmazzelaars, ik zit overmorgen nog om 9:00 uur latijnse teksten te ontcijferen.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ach alles beter dan mensen die volgende week dinsdag nog Spaans hebben bijvoorbeeld. 8)
     

Deel Deze Pagina